A koncepciómenedzser szerint a legtöbben az  esemény előtt szánják rá magukat a vásárlásra, az esemény közben már  csak kevesen szereznek be új tévét. A legtöbben azok vannak,  akik az első lapostévéjüket veszik meg ebben az időszakban, és  hagyományos képcsöves tévéjüket cserélik le egy modern készülékre.  Ugyanakkor egyre szélesebb az a réteg, amely a pár éve vásárolt plazma  vagy LCD-tévét cseréli le újabb technológiás és nagyobb tévére.  Ezenkívül sokaknak fontos a sportesemények alatt a családi béke  megőrzése, ezért ilyenkor szerzik be a család második tévéjét, hogy ne  legyen vita a távkapcsoló miatt - fejtette ki Szánthó Balázs. 
Elmondta:  továbbra is a 82 centiméter képátlójú LCD tévéből adnak el a  legtöbbet,de dinamikusan növekszik a 107 centiméter és az e fölötti  kategóriák forgalma. A várakozásoknak megfelelően a foci vb a LED  technológiás készülékek előretörését hozza, a 2010-es modellek legalább  20 százaléka LED tévé. Az Euronics-nál is egyre nagyobb  érdeklődésről számoltak be, amelyet szerintük elsősorban az elmúlt félév  technológiai változásai - LED tv, 3D LED tv, digitális földi sugárzás  elindulása - okoznak. Balogh Beáta marketingvezető elmondta: a  2010-es  labdarúgó világbajnokságot már HD minőségben közvetíti a  televízió és bizonyos szolgáltatóknál már három dimenzióban is elérhető  lesz a foci, így sokak számára nem tisztázott  ezeknek a szolgáltatásnak  az elérhetősége, így egyre többen érdeklődnek a lehetőségekről. 
A tévék forgalma egyelőre néhány százalékkal nagyobb az átlagosnál, de az Euronics-nál - az előző évek tapasztalatai alapján - arra számítanak, hogy az emberek többsége az események kezdetekor indul el vásárolni - mondta Balogh Beáta. Hozzáfűzte: az előző vb és a pekingi olimpia alkalmával is csak az esemény kezdetekor nőtt meg a forgalom, ahogyan idén is. A Euronics üzleteiben az elmúlt hónapokban tovább folytatódott a LED tv-k térnyerése, a legtöbbet a 82 centiméter képátlójú készülékekből adtak el, de megnőtt a kereslet a 127 centiméter képátlóval rendelkező tv-k iránt is. Az áruházak akciókkal, játékkal, kibővített választékkal és kedvezményes hitelkonstrukciókkal is ösztönzik a vásárlókat.
MTI
A labdarúgó-világbajnokság közeledtével egyre nagyobb a kereslet a televíziók iránt, a műszaki áruházláncok a karácsonyival vetekedő forgalomra számítanak		
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
							Hszi Csin-ping kínai elnök kedden az Oroszországgal való kölcsönös befektetések növelésére és a gazdasági együttműködés elmélyítésére szólított fel.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

