1p
A lekoppintott csokoládékat körüljáró sorozatunk negyedik részének készítésekor az égre emeltük szemünket, és megpróbáltuk kifürkészni a csillagok és a Tejútrendszer titkát. Ilyen sima győzelmet még nem láttunk
A lekoppintott csokoládékat körüljáró sorozatunk negyedik részének készítésekor az égre emeltük szemünket, és megpróbáltuk kifürkészni a csillagok és a Tejútrendszer titkát. Ilyen sima győzelmet még nem láttunk

A tejes krémmel töltött Milky Way sem kerülte el a csokoládékoppintók figyelmét, a korábbi édességekhez hasonlóan a Plusban, a Lidlben és a Tescoban is sikerült másolatokat találnunk. A klónokat családi kiszerelésben árulják, tízegynéhány külön csomagolt kisebb szelet került a zacskókba.

Tesco Wild & Whippy

A kék-fehér pizsamás óriás műcsokija csúnyán leszerepelt tesztünkön. A kóstolók emészthetőnek nyilvánították, de nem valószínű, hogy vásárolnánk ilyet. A csokiborítás nyomokban emlékeztet az eredeti Milky Way-re, de a szelet állagáról, a töltelékről soha az életben nem asszociálnánk tejre, vagy bármiféle könnyedségre. Azonnal és makacsul beragad a fogak közé. A tízes skálán átlagosan mindössze 4,75 pontot sikerült összeszednie, ami egy utolsó helyezettől tulajdonképpen nem rossz.

Milk Shuttle (Plus)

A koppintás filozófiája: tuti recept másolóknak
A koppintók a Milk Shuttle esetén még arra is koncentráltak, hogy a másolat neve emlékeztessen az eredeti termék hangulatára. A Tejútról értelemszerűen a világűrre asszociáltak, így a – talán – Tejsiklónak fordítható elnevezés mellett döntöttek. Ennél még a Gagarin Kedvence is szellemesebb lett volna. Az ízvilág meghatározásakor a készítők gyáván megfutamodtak, és a másolók első számú aranyszabályát követték: a „semmilyen” jobb, mint a „rossz”. Kívül-belül teljesen jellegtelen nassolnivalót komponáltak, átlagos csokoládéval és ízetlen töltelékkel. Annyiban eredményes volt a taktika, hogy a teszkós változatot megelőzték, ez talán a mellékíz hiányának és a hajszálnyival élvezhetőbb állagnak köszönhető. Átlagosan 6 pontot kapott a tesztelőktől.

Candy-Cream (Lidl)

A leghülyébb nevű bevásárlólánc ezúttal is Mister Chocot küldte a klónok háborújába, a sorozat tejes darabja a Candy-Cream nevet kapta. Krémességet még a legnagyobb jóindulattal sem bírtunk tapasztalni, sőt, ez volt a legtöményebb és legszárazabb töltelékű versenyző. A tejesnek beállított massza íze az egyik tesztelő szerint enyhén hasonlít a grillázsra, és kissé a tejberizsre is. A csokiborítás nagyon gyengére sikeredett, kár érte, már majdnem jóízű volt az összhatás. A második helyet 6,5-ös átlagpontszámmal szerezte meg.

Milky Way

A Klónok támadása sorozat egyik részében sem láttunk ilyen sima győzelmet: az eredeti csoki nem csak összesítésben, de külön minden tesztelőnél is az első helyre került. A csokoládéborítás finom, a tejes töltelék állaga és íze is jó, enyhe karamellás utóíz érezhető. 8,5 ponttal magasan verte a klónsereget.

Eddig összesen négy alkalommal vetettük össze a másolatokat az eredeti csokoládékkal, és bár voltak szoros eredmények, az igazi Twixet, Bounty-t, Snickers-t és Milky Way-t nem tudták lekörözni a klónok. Spórolni tehát tudunk az olcsóbb változatokkal, de ha a megszokott jó minőségre vágyik, ezesetben is érdemes az eredetit választani.

A Klónok Támadása, I. rész: Twix
A Klónok Támadása II: Bounty - nincs lehetetlen
A Klónok Támadása III.: Snickers - bizarr sós örömök

Tovább a Kosaras naplójához >>

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG