Férfiak kimagasló hozzáértése mellett foglal állást a kutatásban részt vevő magyarok 69 százaléka autóvásárlásnál. Utána következik 63 százalékkal, amikor szórakoztató elektronikai készüléket vesznek, továbbá személyes használatú elektronikus eszközt, mint iPod vagy mobil telefon, 51 százalékkal.
A felmérés során a kérdések összesen tizenhárom tevékenységre vonatkoztak. Amíg 28 európai ország átlagát tekintve, tíz tevékenységnél legtöbben amellett foglaltak állást, hogy mindkét nem képviselői egyformán alkalmasak dönteni, addig Magyarországon ilyen eredmény csak öt kérdésnél született: Társadalmi tevékenységek, például valamilyen klubba való belépés (67 százalékos említés); otthonon kívüli szórakozás kiválasztása, például film, koncert vagy éttermi vacsora esetén (64); családi pénz-, továbbá bankügyek (60); biztosítás (55); gyógyszer vagy vény nélkül kapható gyógyhatású készítmény beszerzése (49).
Figyelemre méltó, hogy élelmiszer vásárlásnál az európai válaszadók legnagyobb része, 47 százaléka szerint férfiak és nők egyformán kompetensek dönteni. Nőket nevez meg 46, míg férfiakat 7 százalék. Ettől eltérően Magyarországon legtöbben a nőket említik, 53 százalék, majd mindkét nem egyformán következik 44, és a férfiak 3 százalékos említéssel.
A magyarországinál is magasabb arányban mondták a nőket Litvániában (59 százalék), Olaszországban (58) és Csehországban (54), élelmiszerek beszerzési döntéseinél. Ebben a vonatkozásban a férfiak kompetenciája Hollandiában a legnagyobb (16 százalékkal), majd Németország következik (13), továbbá Ausztria és Törökország (10-10).
Privátbankár