Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak
Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak.
A felmérés szerint a nők figyelemmel kísérik költekezésüket és kevésbé hajlamosak adósságba verni magukat kölcsönök vagy hitelkártyák révén. A férfiak ezzel szemben hajlamosak figyelmen kívül hagyni adósságaikat, és megfeledkeznek a számlák rendezéséről - számolt be internetes kiadásában a The Daily Telegraph című brit napilap.
A Lovemoney.com által háromezer brit nő és férfi részvételével végzett kutatásból kiderült: a férfiak hitelkártyáját átlagosan 2176, a nőkét ellenben csak 1987 font terheli. A férfiak rendszerint különféle kütyükre költik pénzüket, az ehhez szükséges összeget általában hitelből fedezik.
A megkérdezett férfiak negyede ismerte be, hogy gyakran késve fizeti be, vagy teljesen megfeledkezik a hitel törlesztéséről. A nők körében csak 17 százalék követi el ezt a hibát.
"Éveken át a nőket gondolták a nagy költekezőknek, akik ruhákra szórják pénzüket" - mondta a pénzügyi oldal képviselője. "Most azonban úgy tűnik, a férfiak is megérik a pénzüket, ha anyagi helyzetükről van szó. A nők viszont megtanulták, hogy kezeljék pénzügyeiket" - tette hozzá a szakember.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat.
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon.
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.