Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak
Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak.
A felmérés szerint a nők figyelemmel kísérik költekezésüket és kevésbé hajlamosak adósságba verni magukat kölcsönök vagy hitelkártyák révén. A férfiak ezzel szemben hajlamosak figyelmen kívül hagyni adósságaikat, és megfeledkeznek a számlák rendezéséről - számolt be internetes kiadásában a The Daily Telegraph című brit napilap.
A Lovemoney.com által háromezer brit nő és férfi részvételével végzett kutatásból kiderült: a férfiak hitelkártyáját átlagosan 2176, a nőkét ellenben csak 1987 font terheli. A férfiak rendszerint különféle kütyükre költik pénzüket, az ehhez szükséges összeget általában hitelből fedezik.
A megkérdezett férfiak negyede ismerte be, hogy gyakran késve fizeti be, vagy teljesen megfeledkezik a hitel törlesztéséről. A nők körében csak 17 százalék követi el ezt a hibát.
"Éveken át a nőket gondolták a nagy költekezőknek, akik ruhákra szórják pénzüket" - mondta a pénzügyi oldal képviselője. "Most azonban úgy tűnik, a férfiak is megérik a pénzüket, ha anyagi helyzetükről van szó. A nők viszont megtanulták, hogy kezeljék pénzügyeiket" - tette hozzá a szakember.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.