Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak
Ugyan sokként érheti a feleségüket költekezéssel vádló férjeket, de egy tanulmányból kiderült, hogy a nők bizony jobban bánnak a pénzzel mint a férfiak.
A felmérés szerint a nők figyelemmel kísérik költekezésüket és kevésbé hajlamosak adósságba verni magukat kölcsönök vagy hitelkártyák révén. A férfiak ezzel szemben hajlamosak figyelmen kívül hagyni adósságaikat, és megfeledkeznek a számlák rendezéséről - számolt be internetes kiadásában a The Daily Telegraph című brit napilap.
A Lovemoney.com által háromezer brit nő és férfi részvételével végzett kutatásból kiderült: a férfiak hitelkártyáját átlagosan 2176, a nőkét ellenben csak 1987 font terheli. A férfiak rendszerint különféle kütyükre költik pénzüket, az ehhez szükséges összeget általában hitelből fedezik.
A megkérdezett férfiak negyede ismerte be, hogy gyakran késve fizeti be, vagy teljesen megfeledkezik a hitel törlesztéséről. A nők körében csak 17 százalék követi el ezt a hibát.
"Éveken át a nőket gondolták a nagy költekezőknek, akik ruhákra szórják pénzüket" - mondta a pénzügyi oldal képviselője. "Most azonban úgy tűnik, a férfiak is megérik a pénzüket, ha anyagi helyzetükről van szó. A nők viszont megtanulták, hogy kezeljék pénzügyeiket" - tette hozzá a szakember.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.