Február 17-én éjjel 22:00-től február 18-án 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végeznek a Telenor ügyfélkiszolgáló rendszerein, emiatt egyes funkciók nem vagy csak korlátozottan működnek majd, illetve telefonos ügyfélszolgálaton is korlátozott ügyintézés lesz tapasztalható.
A fejlesztéssel együtt járó kellemetlenségek miatt díjmentes belföldi internetet adnak minden ügyfélnek február 18-án, amelyet automatikusan aktiválnak is.
A következő funkciókat ebben az időszakban nem lehet elérni sem személyes, vagy online csatornán, sem a telefonos ügyfélszolgálaton:
- egyenlegfeltöltés és lekérdezés
- adatjegy megrendelés
- telefonszámla befizetés
- új szerződéskötés
- készülékvásárlás
- SIM kártya csere
- tarifacsomag váltás
- feltöltőkártyás adategyeztetés
- Expressz kártya regisztráció
- szolgáltatás megrendelés
- MyTelenor applikáció
- online vásárlás