ügyfélszolgálat
Személyes pénzügyek Rövidebb nyitva tartást vezetett be a NAV a központi ügyfélszolgálatain
Privátbankár.hu | 2020. március 18. 17:39
Mától heti 25 órában várják az ügyfeleket.
Személyes pénzügyek Rendkívüli nyitva tartás lesz a NAV-nál
Privátbankár.hu | 2018. május 7. 09:45
A személyi jövedelemadóról szóló bevallások leadásáig hosszabb ideig lesznek nyitva.
Vásárló Ajándék internetet ad az egyik mobilszolgáltató: itt van, miért
Privátbankár.hu | 2018. február 15. 16:41
A Telenor ügyfélszolgálati rendszereit fejleszti és ezért korlátozottan lesz elérhető a hétvégén.
Vásárló Neked is feltűnt? Nagyot változott a vonatközlekedés
Privátbankár.hu | 2017. május 19. 09:15
Sokkal kevesebben panaszkodnak az utasok a MÁV szolgáltatásaira, pedig 3 millióval többször ültünk vonatra 2016-ban, mint egy évvel korábban.
Karrier Turbóüzemmódba kapcsol a NAV, nincs idő pihenni
Privátbankár.hu | 2017. május 2. 07:41
Rendkívüli nyitva tartással készül az adóhatóság az szja-bevallás határideje miatt.
Vásárló Idegtépő várakoztatás a telefonos ügyfélszolgálaton - büntetlenül megtehetik?
Privátbankár.hu | 2016. február 8. 20:01
Valószínűleg téged is bosszantott már, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton ügyintézővel csak hosszú várakozás után lehetett beszélni, vagy már a várakozás közben feladtad és letetted a kagylót. Mi az az 5 perces szabály? Kire vonatkozik? Hova fordulhatunk, ha panasszal élnénk? A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság most eloszlat néhány tévhitet.
Tippek Nem akarod, hogy megutáljanak az emberek? Íme, 5+1 tipp
Privátbankár.hu | 2015. december 2. 12:12
Hiába a jól kitalált termék, az egyedülálló szolgáltatás: ha egy cég csak addig foglalkozik a vevőivel, amíg sikerül kicsalogatni a pénztárcából a vételárat, biztosan nem számíthat hosszú távú sikerre. A megfelelő ügyfélszolgálat ráadásul nem csak az ügyfelek panaszainak és észrevételeinek kezelésére jó, hanem segíthet az értékesítés felfuttatásában és a vevők megtartásában is. De milyen a jó ügyfélszolgálat? 5+1 tipp
Személyes pénzügyek Ennyit spórolhatsz azon, ha digitálisan bankolsz - interjú
Privátbankár.hu | 2015. november 16. 06:08
Miért is kellene a XXI. században sms-díjakat fizetnem azért, hogy azonnal értesüljek a bankkártyámon történt műveletekről? Miért nincs minden banknál videóbank, ahol láthatom az ügyintézőm arcát? Hol találkozik ma a személyesség az internet kényelmével és gyorsaságával? Interjú Gáborjáni Szabó Ákossal, a Gránit Bank ügyvezető igazgatójával.
Vásárló A Telenor-ügyfelek már rohamoznak, a Telekomosok még ráérnek
Privátbankár.hu | 2015. június 29. 16:01
A Telenornál már kijött az értesítés, ketyeg a 15 nap, sokan vannak az ügyfélszolgálaton - azt javasolják, inkább kérjünk visszahívást.
Vásárló Ezzel vesznek rá a boltban, hogy többet vásárolj
Privátbankár.hu | 2015. június 27. 18:27
Akár 10-30 százalékkal is nőhet egy cég árbevétele a vevőkiszolgálás színvonalának fejlesztését követően. Magyarországon egyelőre még kevesebb azon vállalkozások száma, akik a fejlesztéssel kezdenek és ezáltal bevétel növekedést realizálnak.
Részvény / Deviza / Áru Itt a lista, ezek a hivatalos brókercégek – vagy mégsem
Privátbankár.hu | 2015. április 23. 11:38
Az MNB frissítette azon befektetési szolgáltatók, bankok, alapkezelők és fióktelepek listáját, amelyek hivatalos engedéllyel végeznek befektetési szolgáltatást. A közvetítők a listán nincsenek rajta, de mindig fel kell tüntetniük, melyik hivatalos szereplőt képviselik. A lista nem teljes, megint másokat külön keresővel kell kibányászni az adatbázisból. Sajnálatosan bonyolult a rendszer.
Vásárló Meggyőzőek a mosolyok - ez fogad, ha belépsz egy boltba!
Privátbankár.hu | 2015. április 3. 18:02
Egyre szívesebben mosolyognak a magyar eladók, sőt egyre udvariasabb az ügyfélkiszolgálás. Úgy tűnik, hogy jó irányba haladunk, de bőven lenne még fejleszteni az értékesítési kultúránkon. Az üzletekben Magyarországon a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket és az eladók 81 százaléka mosolyog a betérő vevőkre. Utóbbiban az írek a legjobbak, majdnem minden eladó elenged egy mosolyt.
Vásárló Bajod van a bankoddal? Itt reklamálhatsz!
Privátbankár.hu | 2014. november 26. 16:40
Az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központjához írásban, személyesen és telefonon is lehet fordulni, naponta mintegy 210 megkeresést kap átlagosan. Panaszt a megyeszékhelyeken is be lehet nyújtani.
Vásárló Ne kedvezményt adjanak, hanem segítsenek, ha panaszkodunk!
Privátbankár.hu | 2014. november 11. 17:30
Az ügyfél személyre szabott problémamegoldást vár, cserébe a panaszosból lehet a legelégedettebb vásárló a Develor felmérése szerint. A cégek tudják, hogy ha nem elégedettek az ügyfeleik, akkor veszik a kabátjukat, és mennek a konkurenciához. A bankoknak, közműszolgáltatóknak komoly hátrányból kell indulniuk.
Adó Levelet kapott az adóhivataltól? Nyugi, hátha csak túlfizetés...
Privátbankár.hu | 2014. július 28. 09:22
Megkezdődött a folyószámla-kivonatok és a pótlékértesítők kiküldése, október végéig fog tartani. Az is kap levelet, akinek több mint ezer forint túlfizetése van. Észrevételt lehet tenni többféleképpen, és képzeljék: még külön nyomtatvány is van rá.
KKV Bajok vannak a Főgáznál, fennakadtak a vizsgálaton
Privátbankár.hu | 2014. április 23. 17:03
Több ponton is hiányosságot talált a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a Fővárosi Gázművek Zrt. ügyfélkezelési tevékenységében, 60 napjuk van, hogy megszüntessék a jogsértő gyakorlatokat.
Adó Már jobb a kiszolgálás? Két milliárdot költ erre a NAV
Privátbankár.hu | 2013. december 23. 11:11
A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) három nagy, európai uniós támogatással megvalósuló projekt befejezése várható 2014 első félévében, ezek együttes támogatási összege 5,5 milliárd forint - közölte a NAV hétfőn.
Pénzügyi szektor Ez a jövő a bankolásban: egyszerűbb, gyorsabb és főként olcsóbb
Privátbankár.hu | 2013. szeptember 30. 18:10
Banki és biztosítási vezetők szerint ugrásszerűen nőni fog a digitális csatornák és eszközök jelentősége az értékesítésükben, illetve az ügyfélkiszolgálásukban. A növekedést elsősorban az ügyfelek megváltozott igényei, valamint a költségcsökkentés lehetősége hajtja.
Vásárló Egy napra bezár a T-mobile, napokig nehéz lesz az ügyintézés
Privátbankár.hu | 2013. április 8. 16:25
A Magyar Telekom áprilisban megkezdi új, integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetését, az ezzel kapcsolatos informatikai átállás és adatmigráció miatt április 17. és 21. között az ügyintézés csak részlegesen működik majd, 20-án pedig a társaság üzletei zárva lesznek.
Pénzügyi szektor Újít a Citibank: lejárt az idegesítő telefonos ügyfélszolgálatok kora?
Privátbankár.hu | 2013. február 27. 13:41
Személyre szabott telefonos ügyfélszolgálatot hozott létre a Citibank, amivel hívásonként egy percet spórol ügyfeleinek, és még kilométer hosszú azonosító kódokat sem kell megadni.
Karrier A telefonos ügyfélszolgálat apasztja a hazai munkanélküliséget
Privátbankár.hu | 2012. december 10. 11:58
Egyre többen dolgoznak Magyarországon szolgáltatóközpontokban, jelenleg 40 ezer, 30 éven alulinak adnak munkát az ügyfélszolgálatok.
Személyes pénzügyek A válság átalakította a magyarokat, pesszimisták vagyunk, de megfontoltabbak
Privátbankár.hu | 2012. december 5. 17:32
A magyarok négyötödét a megélhetési költségek emelkedése aggasztja leginkább és emiatt 41 százalékuk úgy véli, hogy a következő egy évben saját háztartásának anyagi helyzete is romlik. Egy hat országra kiterjedő felmérés szerint - beleértve minket is - megtakarítással csak a válaszadók egynegyede rendelkezik, de egyre jellemzőbb a megfontolt költekezés és az átgondolt hitelfelvétel.
Vásárló Nem kell többé jelszó: elég beszólni a Magyar Telekom ügyfélszolgálatának
Privátbankár.hu | 2012. július 4. 09:53
Magyarországon elsőként a Magyar Telekom vezeti be a hangazonosítást: a jövőben már nem kell megadni az előfizetői jelszót az ügyintézéshez. A hang alapú azonosítás állítólag az ujjlenyomat-azonosításnál is hatékonyabb módszer.
Személyes pénzügyek Újdonság a magyar piacon: videochaten intézhetjük a banki ügyeket
Privátbankár.hu | 2012. június 27. 15:28
A Gránit Bank bemutatta legújabb elektronikus szolgáltatását. A Gránit „Bankfiók az Otthonában” szolgáltatás keretében az interneten keresztül, webkamera és mikrofon segítségével léphetnek kapcsolatba az ügyfelek a banki ügyfélszolgálatokkal.
Vásárló Mától 11 megyeszékhelyen ad tanácsot a PSZÁF
Privátbankár.hu | 2012. április 16. 10:24
Mától az eddiginél több helyszínen, országszerte összesen 11 megyeszékhelyen segíti a lakosságot a PSZÁF pénzügyi fogyasztóvédelmi tanácsadó irodahálózata. Az érdeklődők már Baranya, Békés, Borsod, Szabolcs és Vas megyékben is személyesen, közvetlenül és ingyenesen juthatnak pénzügyi információkhoz.
Vásárló Vége a sorban állásnak a NAV ügyfélszolgálatain
Privátbankár.hu | 2012. április 13. 09:44
Április 16-tól egyes adóügyeket, mint például az adókártya, adóigazolás igénylését, illetőségigazolás kérését illetve ügyfélkapunyitást előre egyeztetett időpontban, sorban állás nélkül lehet elintézni a NAV ügyfélszolgálatán.
Pénzügyi szektor Ki a legény a gáton? Egyelőre nem tolonganak az devizahitelesek
Privátbankár.hu | 2012. április 12. 17:48
Bár nőtt az érdeklődés az árfolyamgát iránt, egyelőre nincs ügyfélroham a bankokban; pénzintézetenként 20-50 igényt már befogadtak, és van ahol szerződést is kötöttek.
Vásárló Módosítanák a fogyasztóvédelmi törvényt
Privátbankár.hu | 2012. március 24. 12:27
A kormány benyújtotta az Országgyűlésnek a fogyasztóvédelemről szóló törvényt módosító javaslatát. Az általános indoklás szerint a fogyasztóvédelem dinamikusan fejlődik, és a nemzetgazdaság szinte valamennyi területét érintő jogterület szabályozásnak igazodnia kell a változások generálta szükséglethez.
Pénzügyi szektor Felpörög az ügyintézés az Erste Banknál
Privátbankár.hu | 2012. március 21. 10:36
Az ügyfélszám tekintetében második legnagyobb hazai banki szerepelő, az Erste Bank Hungary új contact center bevezetésével növeli az ügyfeleivel való kapcsolattartás hatékonyságát.
Biztosítás Szolgáltató központot hoz létre a CIG Pannónia
Privátbankár.hu | 2012. február 22. 09:19
A hatékony működés és a költségek lefaragása továbbra is fontos szempont a CIG Pannóniánál, a magyar biztosító leánycégével együtt ezért szolgáltató központot hoz létre. Ügyfélszolgálati, adminisztrációs feladatot lát majd el a központ, valamint a kárrendezéssel kapcsolatos feladatok is ide kerülnek.
Adó Kérdések az új cafeteriáról: a válaszokon múlhat a siker
Privátbankár.hu | 2012. január 12. 11:45
A tavalyi év gyökeres változásokat hozott a hazai béren kívüli juttatások rendszerében. Szakértők szerint a siker nagy mértékben azon múlik, hogy a munkáltatók és munkavállalók milyen hamar sajátítják el a rendszer működését; az állam 1 milliárd forintot is spórolhat, ha az utalványokat időben elektronikus rendszerre cseréli.
Friss
hírlevél