A projektek az Elektronikus Közigazgatási Operatív Program (EKOP) keretében valósulnak meg. Az egyik fejlesztés az ügyfélkiszolgálás területén magasabb színvonalú szolgáltatás kialakítását célozza. A 2012. szeptember 15. és 2014. május 31. között megvalósuló projektre 2 milliárd forint uniós támogatás áll rendelkezésre.
A fejlesztés célja egyebek közt a közigazgatás szolgáltató jellegének erősítése, az esélyegyenlőség előmozdítása, az adminisztratív terhek csökkenése, továbbá egységes online, interaktív ügyfélkiszolgálás kialakítása.
Szintén 2 milliárd forintos támogatást nyert az a projekt, amelynek fő célja, hogy a korábbi párhuzamos informatikai infrastruktúra konszolidációjával egységes szolgáltatási hátteret teremtsen az IT feladatokra, továbbfejlessze a HR rendszert, az integrált gazdasági szervezet működéséhez megfelelő gazdálkodási rendszer infrastruktúrát biztosítson, valamint egységes dokumentumkezelési (iratkezelési) rendszert alakítson ki. Ez a fejlesztés 2012. szeptember 3. és 2014. május 31. között valósul meg.
Az adóigazgatás rendszereinek integrációját, hatékonyságának növelését célozza a 2013. február 15. és 2014. július 31. között, 1,5 milliárd forint támogatással megvalósuló projekt. Ennek keretében egyebek közt korszerűsödik a végrehajtási rendszer és megújul az ellenőrzési rendszer.