Kriesch Attila, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európai Fogyasztói Központjának vezetője az M1-nek elmondta: a nemzeti központokból álló, most tízéves hálózat legfőbb feladata, hogy ne lassú és költséges jogi úton, hanem peren kívül rendeződjenek az ilyen viták; a szakember jelzése szerint a jogos panaszok 65-70 százaléka esetében sikerrel is járnak.
Ezek a leggyakoribb panaszok Magyarországon
Például az internetes vásárlásnál nem egyértelmű a vásárló számára, hogy külföldi céggel szerződik, így esetleg drágábban kapja meg a terméket vagy nem tud élni garanciális jogaival.
Ide sorolta a légiközlekedés és a turizmus témakörét, ahol problémát okozhat a járattörlés, az utas visszautasítása vagy az, hogy nem érkezik meg a csomag, de számos beadványt kapnak autóbérléssel és a szállások minőségével kapcsolatban is.
Ismét kiváló évet zártak a hazai e-kereskedők Minden korábbi várakozásnál magasabb, 273 milliárd forintos nettó forgalom realizálódott a magyarországi e-kiskereskedelmi szektorban. Részletek >>> |