3p
Az okosvárosok is egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a technológiai ágazatokban. Az idei SM konferencia is foglalkozik a témával.

Idén hatodszorra rendezik meg az SM 2015 (korábbi nevén Smartmobil) konferencia a korábbiaknál is színesebb, gazdagabb, immár kétnapos programmal várja a legfrissebb nemzetközi és hazai digitális trendek iránt érdeklődő szakembereket 2015. április 8-9-én. Az esemény mintegy 170 előadással, a legfrissebb tech trendek mellett azt is mélységében tárgyalja, hogy egy ötletből hogyan lehet jól működő üzletet létrehozni a digitális iparágban.

Határtalan lehetőségeket kínál a mobil

A hatalmas tempóban fejlődő mobiltechnológia a minden zsebben ott lapuló telefont egyre inkább egy univerzális kommunikációs, médiafogyasztási, problémamegoldó és szórakoztató eszközzé varázsolja. Az SM 2015 a korábbiakhoz hasonlóan továbbra is erőteljesen fókuszál a mobilpiaci trendekre és lehetőségekre. A konferencián előadást tart többek között Damien Perillat, az egyre inkább terjedő mobilfizetés egyik globális úttörője, a PayPal regionális ügyvezető igazgatója. Ezen kívül szó lesz továbbá a legújabb lokalizált mobilhirdetési, app, dizájn és játékfejlesztési trendekről is kiváló hazai és külföldi előadók tolmácsolásában.

Budapestből okosváros: lehetséges?

Az SM 2015 új témaként kiemelt figyelmet szentel a smart technológia egyre jelentősebb térhódításának. Az okosotthonok és az okosautók mellett terítékre kerülnek az okosvárosok is. A számos nemzetközi előadót felvonultató szekció igazi kuriózuma Vitézy Dávid előadása lesz, aki választ ad arra a nagyon izgalmas kérdésre, hogy hogyan lehet Budapestből high-tech, trendi okosváros.

Menő üzlet egy ötletből: Hogyan érhet el nemzetközi sikert egy startup?

Egyre több hazai startup cég próbál betörni a világpiacra különböző technológiai fejlesztésekkel, közülük többen szép sikereket is elérnek. Az SM 2015 a lehető legtöbb oldalról járja körbe, hogy hogyan tud egy startup egy jó ötletre alapozva nemzetközileg sikeres céget építeni, beleértve az átütő sikerhez elengedhetetlen nemzetközi kapcsolatok kialakítását és a tőkebevonást is.

A konferencia felhozatala nagyon erős ebben a témában: előad Konrad Lauten az Indiegogo közösségi finanszírozási oldal korábbi európai marketingvezetője, aki első kézből tudja hogyan lehet az induláshoz szükséges tőkét online közösségi támogatással összegyűjteni. Clyde McKendrick, a POSSIBLE UK vezető stratégája arra ad választ, hogy hogyan vezethetünk be egy terméket a közösségi oldalak segítségével. Marc Sommer, a Deutsche Telekom AG termékmarketing alelnöke pedig abba avatja be az érdeklődőket, hogy milyen módon lehet nagy nemzetközi partneri kapcsolatokat létrehozni, illetve érvényesülni a globális piaci környezetben. Míg Marcus Steinhauser, a digitális termékek felhasználói tesztelésében piacvezető Testbirds operatív vezetője a német techpiac működésébe, és a cégépítés ottani gyakorlatába nyújt értékes betekintést.

Innováció a hazai egyetemeken: UniverSM 2015

A 2013-as „Startup” tematika indítása óta az SM konferencia-sorozat mindig is hangsúlyt fektetett a hazai tudásbázisra épülő sikertörténetek szerepeltetésére, bemutatására, ezért idén először, Magyarország legnagyobb egyetemeivel közösen útjára indítja az UniverSM-ot.

A szekció előadásait a hazai egyetemek és tudásközpontok (CEU, BME, ELTE, BCE, PPKE, MOME) legmeghatározóbb szakmai előadói és legtehetségesebb hallgatói tartják, akik egyéni kutatási területeiken a konferencia tematikájába szorosan illeszkedő egyedi tartalmat nyújtanak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG