Itt van minden, amit az Otthon Start programról tudni kell, mielőtt belevágna

Szeptembertől indul az Otthon Start Program, amely akár 50 millió forintos, fix 3 százalékos, államilag támogatott kamatozású hitellel segíti a lakást vásárlókat, építőket – családi állapottól és gyermekszámtól függetlenül, gyermekvállalási kötelezettség nélkül. Összeszedtük a legfontosabb tudnivalókat az igénylés feltételeiről.
Itt van minden, amit az Otthon Start  programról tudni kell, mielőtt  belevágna
3p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Az online hirdetések által az azonnali eredmények nemcsak álomként lebeghetnek a vállalkozások előtt. Manapság már olyan lehetőségek rejlenek benne, hogy kár lenne parlagon hagyni. Hogy miért is? 

Például egy jól felépített Google hirdetés nagyon gyorsan megtérülhet, de természetesen csak akkor, ha azokhoz jut el, akik érdeklődnek a terméked vagy szolgáltatásod iránt. Az Optimalizált csapata a segítségedre lehet ebben, hiszen már sok-sok éve figyelemmel kísérik a Google Ads trendeket.

Az alábbiakban öt olyan hirdetési formáról olvashatsz, amelyekkel pillanatok alatt elérheted a célközönségedet, és akár azonnali konverziókat is generálhatsz.

1. Google Ads

Ezzel a szuper eszközzel villámgyorsan eléred azokat az embereket, akik aktívan keresnek a termékedhez vagy szolgáltatásodhoz kapcsolódó kulcsszavakra. A kattintásalapú fizetési modell azt jelenti, hogy csak a tényleges érdeklődők után kell fizetned, így költséghatékonyan érheted el a potenciális ügyfeleket.

Ezen túlmenően, ha megfelelően optimalizálod a kampányodat, akár a napi költségkereteden belül is jelentős bevételnövekedést tapasztalhatsz. Egy kis anyagi ráfordítással több releváns látogatót is köszönthetsz a weboldaladon, akik közül sokan azonnal vásárlóvá válhatnak. 

2. Facebook hirdetések

A Facebook hirdetéskezelő által a célközönségedet szokások, érdeklődési körök és demográfiai jellemzők alapján precízen célozhatod meg. A dinamikus hirdetések például automatikusan azokat a termékeket jelenítik meg a felhasználóknak, amelyeket korábban a weboldaladon megtekintettek.

Ez a platform leginkább arra alkalmas, hogy közvetlen kapcsolatba léphess a vásárlóiddal, legyen szó ösztönzésről vagy egy esemény népszerűsítéséről. 

3. Instagram hirdetések

Az Instagram a képek és vizuális történetek által képes lenyűgözni a felhasználókat. Az Instagram Stories és a Reels formátum a legnépszerűbb, hiszen ezekkel az eszközökkel azonnali figyelemfelkeltés érhető el.

4. LinkedIn hirdetések: Az üzleti kapcsolatok kiaknázása

A LinkedIn egyedülálló lehetőséget kínál a B2B szegmens számára. Az itt futtatott hirdetések segítségével közvetlenül érheted el az iparágad döntéshozóit, legyen szó céges ajánlatokról vagy szolgáltatásokról.

Az InMail üzenetek, amelyeket közvetlenül küldhetsz ki, a magas szintű üzleti kapcsolatok kiépítésében lesznek segítségedre.

5. TikTok hirdetések

A TikTok platformján futtatott rövid videós tartalmak a fiatalabb generáció elérésére alkalmasak. Bár az utóbbi időben egyre tágul ez a kör, tehát az idősebb korosztály is szívesen pörgeti már a felületet. A kreatív és szórakoztató tartalmak gyorsan terjednek, így az organikus növekedés mellett fizetett kampányokkal is növelheted az eléréseket. 

Bármelyik felületről legyen szó, egy jól beállított kampány rövid idő alatt visszahozhatja a befektetett összeget, így az online hirdetés a hosszú távú növekedés megbízható eszköze lehet.


 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Legalább rossz hírt nem kaptak a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2025. szeptember 11. 12:11
De jót sem.
Vásárló Van, ami 50-60 százalékkal drágább, mint tavaly – ennyibe kerül most a családi nagybevásárlás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. szeptember 8. 05:49
Hajszál híján ismét két számjegyű áremelkedést tapasztalt éves szinten a hazai hipermarketekben a Privátbankár Árkosár-felmérése – 38 ezer forintba kerül egy átlagos családi élelmiszer-nagybevásárlás, ez valamivel kevesebb, mint augusztusban. Szélsőséges árváltozásokat találtunk: a frissen meghosszabbított árrésstopos termékek között komolyabb csökkenést is mértünk, más termékeknél viszont 50-60 százalékos éves drágulás is előfordul.
Vásárló Költözés lomtalanítással – amikor a múlt hátramarad
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 4. 12:26
A költözés mindenki életében nagy feladat. Vegyünk példaként egy olyan esetet, ahol az új életkezdés mellett a régi nyomait is teljesen el kell tüntetni. 
Vásárló Miért fontos a megfelelő nyirokkeringés?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 3. 12:13
A szervezetünk méregtelenítésében, egészségünk fenntartásában kiemelt szerepe van a nyirokkeringésnek. Felel egyrészt a folyadékegyensúlyért, másrészt pedig az immunfolyamatok szabályozásáért is.
Vásárló Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak
PR | 2025. szeptember 2. 16:29
Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora: a helyszín, a hangulat és a vendéglátás mind hozzájárul ahhoz, hogy az esemény valóban maradandó élményt nyújtson a résztvevőknek. A budapesti Mystery Hotel különleges atmoszférájával, kifinomult tereivel és professzionális szolgáltatásaival ideális választás konferenciák, tréningek, gálaestek vagy akár kötetlen nyári összejövetelek számára.
Vásárló A harisnya etikettje: hogyan válasszuk és viseljük stílusosan?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 13:17
A harisnya nem csupán kiegészítő, hanem egy kulcsfontosságú eleme lehet az elegáns megjelenésnek. Hidegebb évszakokban, amikor a hőmérséklet csökken, és a szoknyaviselés szinte kötelező, a harisnya különösen hasznos. Az ősztől tavaszig tartó időszakban a harisnya számtalan színben és mintában érhető el, és tökéletesen védi a lábakat a hidegtől. Még a tél leghidegebb napjain is remek aláöltözet.
Vásárló Nyílászárócsere: hogyan tegyük gördülékennyé és problémamentessé?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 2. 11:56
Gondolkodtál már azon, hogy milyen hatással van otthonunk kényelmére a megfelelő nyílászárók kiválasztása és beépítése? Az ajtók és ablakok kiválasztásán túl a helyes beépítés is alapvető, hogy biztosítsuk a megfelelő szigetelést, hőmegtartást és ezzel a költséghatékonyságot.
Vásárló A szabadtéri főzés új élménye
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 1. 12:52
A nyári esték és a hétvégi kikapcsolódások szinte elképzelhetetlenek egy közös bográcsozás vagy grillezés nélkül. A szabadtűzi ételek olyan emlékeket teremtenek, amelyek sokáig velünk maradnak. De hogyan lehet mindezt kényelmesen, biztonságosan és hatékonyan megoldani?
Vásárló Tachográf csere 2025-ben: mire figyelj, hogy ne érjen meglepetés?
Márkázott tartalom | 2025. szeptember 1. 11:39
Sokan azt hiszik, hogy a tachográfok cseréje csupán egy kötelező lépés a fuvarozási vállalkozások számára. Valójában, ha a határidőket nem tartod be, komoly jogi és gazdasági következményekkel számolhatsz. Az Európai Unió új szabályai szerint 2025-ben kötelező frissíteni a tachográfokat, s akik ezt elmulasztják, szigorú szankciókra számíthatnak.
Vásárló Pénzügyek vállalkozói szemmel: mit jelent ma okosan gazdálkodni?
Márkázott tartalom | 2025. augusztus 29. 12:16
Egy vállalkozás hatékony működésének az egyik legfontosabb alappillére a pénzügyi tudatosság. Nem elég a bevételek megszerzése, legalább olyan fontos, hogy a költségeket reálisan tervezzük, valamint időben reagáljunk a piaci változásokra. A gazdasági környezet gyorsan változik, ezért a vállalkozók számára elengedhetetlen, hogy átgondolt döntéseket hozzanak, és ne hagyják, hogy a mindennapok sodrása irányítsa őket. Az okos gazdálkodás a gyakorlatban apró lépések összessége: reális költségtervezés, tartalékképzés, digitalizációs eszközök használata és stratégiai döntések meghozatala.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG