3p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kiskereskedelem a fejlett országokban a legkeményebb versenypiacok közé tartozik, ám ezen belül vélhetően az Egyesült Államokban kell a legjobban megharcolni a vevőkért. Úgy tűnik, az Aldi nem riadt meg ettől.

Az amerikai Aldi-leány 800 új áruházat nyit az Egyesült Államokban 2028 végéig. Részben zöldmezős beruházással építene a cég üzleteket, részben egy helyi kiskereskedő felvásárlása nyomán annak boltjaik alakítják át a jellegzetes aldis formátumra.

Rengeteg új üzletet nyitna az Aldi. Fotó: Aldi USA
Rengeteg új üzletet nyitna az Aldi. Fotó: Aldi USA

A cég összesen 9 milliárd dollárt fektet be az amerikai piacon a következő öt évben az extenzív terjeszkedésbe. Ez az összeg Magyarország dollárban számolt tavalyelőtti GDP-jének közel 5 százaléka, forintban pedig - jelenlegi árfolyamon - 3258 milliárdos tételt jelent. 

Árfolyam

Az ország északkeleti és középnyugati részén közel 330 új áruházat nyitnak az említett periódus végére. Nyugaton Kalifornia déli részén és Phoenixben terjeszkednek. Több városban, köztük Las Vegasban első boltjuk megnyitására készülnek. 

Jason Hart, az Aldi USA vezérigazgatója nem fukarkodott az ilyen bejelentésekhez illeszkedő vezetői marketkinges és pr-os jelzőkkel az ESM Magazine kiskereskedelmi szakportál szerint. Mint mondta, a terjeszkedést a fogyasztók igényeit követve hajtják végre, hiszen a vásárlók még több Aldi-áruházat akarnak látni az Egyesült Államokban. Ez nem csoda annak tükrében, hogy szerinte akár 40 százalékkal is olcsóbban vásárolhatnak élelmiszereket náluk, mint más kiskereskedőknél. Emellett természetesen azzal igyekeznek kiérdemelni a fogyasztók visszatérését boltjaikba, hogy az alacsony árakon túl jó minőségű termékeket kínálnak polcaikon. A vásárlás élmény lesz az új Aldi- áruházakban is – tette le a főesküt a cégvezető.

A vállalat bejelentette, hogy lezárta a Southeastern Grocers (SEG) és az ahhoz tartozó Winn-Dixie és Harveys Supermarket márkák megvásárlását. Ez az USA délkeleti részén segíti a terjeszkedést. A boltokat az említett két márkáról átalakítják az Aldi saját arculatára. A változtatást fokozatosan végzik el 50 boltnál 2024 második félévében. A pr-nak ma már elengedhetetlen része, hogy a bejelentés szerint az új vagy átalakított boltokban LED-es világítás lesz, környezetbarát hűtöket állítanak szolgálatba és az áruházak tetején napelemeket helyeznek el. Így részben házilag állítják elő a boltok működtetéséhez szükséges elektromos energiát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG