3p

A kiskereskedelem a fejlett országokban a legkeményebb versenypiacok közé tartozik, ám ezen belül vélhetően az Egyesült Államokban kell a legjobban megharcolni a vevőkért. Úgy tűnik, az Aldi nem riadt meg ettől.

Az amerikai Aldi-leány 800 új áruházat nyit az Egyesült Államokban 2028 végéig. Részben zöldmezős beruházással építene a cég üzleteket, részben egy helyi kiskereskedő felvásárlása nyomán annak boltjaik alakítják át a jellegzetes aldis formátumra.

Rengeteg új üzletet nyitna az Aldi. Fotó: Aldi USA
Rengeteg új üzletet nyitna az Aldi. Fotó: Aldi USA

A cég összesen 9 milliárd dollárt fektet be az amerikai piacon a következő öt évben az extenzív terjeszkedésbe. Ez az összeg Magyarország dollárban számolt tavalyelőtti GDP-jének közel 5 százaléka, forintban pedig - jelenlegi árfolyamon - 3258 milliárdos tételt jelent. 

Árfolyam

Az ország északkeleti és középnyugati részén közel 330 új áruházat nyitnak az említett periódus végére. Nyugaton Kalifornia déli részén és Phoenixben terjeszkednek. Több városban, köztük Las Vegasban első boltjuk megnyitására készülnek. 

Jason Hart, az Aldi USA vezérigazgatója nem fukarkodott az ilyen bejelentésekhez illeszkedő vezetői marketkinges és pr-os jelzőkkel az ESM Magazine kiskereskedelmi szakportál szerint. Mint mondta, a terjeszkedést a fogyasztók igényeit követve hajtják végre, hiszen a vásárlók még több Aldi-áruházat akarnak látni az Egyesült Államokban. Ez nem csoda annak tükrében, hogy szerinte akár 40 százalékkal is olcsóbban vásárolhatnak élelmiszereket náluk, mint más kiskereskedőknél. Emellett természetesen azzal igyekeznek kiérdemelni a fogyasztók visszatérését boltjaikba, hogy az alacsony árakon túl jó minőségű termékeket kínálnak polcaikon. A vásárlás élmény lesz az új Aldi- áruházakban is – tette le a főesküt a cégvezető.

A vállalat bejelentette, hogy lezárta a Southeastern Grocers (SEG) és az ahhoz tartozó Winn-Dixie és Harveys Supermarket márkák megvásárlását. Ez az USA délkeleti részén segíti a terjeszkedést. A boltokat az említett két márkáról átalakítják az Aldi saját arculatára. A változtatást fokozatosan végzik el 50 boltnál 2024 második félévében. A pr-nak ma már elengedhetetlen része, hogy a bejelentés szerint az új vagy átalakított boltokban LED-es világítás lesz, környezetbarát hűtöket állítanak szolgálatba és az áruházak tetején napelemeket helyeznek el. Így részben házilag állítják elő a boltok működtetéséhez szükséges elektromos energiát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG