A cég közleménye szerint a legkedveltebb termékek a gyümölcsök, a péksütemények, a helyszínen ingyenesen elkészített grillételek – és a fogkefe voltak.
A tavalyi Sziget Fesztiválon nyitott meg az első ideiglenes Aldi üzlet, amely a fesztiválozókra szabott saját márkás kínálatával, a megszokott alacsony bolti áraival és ingyenes Grillzónájával azonnal a látogatók kedvencévé vált, és egy közönségszavazáson elnyerte a leglátványosabb márkahelyszín címet is. Ebben az évben már öt pop-up üzlet állt a nyári zenei fesztiválok, illetve a vizes-vb közönségének rendelkezésére: az Aldi a VOLT Fesztiválon, a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten egy-egy 225, míg a Balaton Soundon és a Sziget Fesztiválon egy-egy 300 négyzetméteres áruházzal volt jelen.
Mire vágytak a fesztiválozók?
A vásárlók által legkeresettebb termékek mindegyik helyszínen nagyon hasonlók voltak: a friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, a koktélparadicsom, az alma és a nektarin voltak a legkeresettebbek. Mindegyik üzletben működött az Aldi „Azon melegében” nevű látványpéksége, amelynek kínálatából a vásárlók legtöbbször császárzsömlét, virslis táskát, sajtos pogácsát és vajas croissant-t tettek kosarukba.
A zenei fesztiválokon az Aldi üzletek mellett ismét várta a vásárlókat a Grillzóna, ahol ingyenesen sütötték készre az üzletben megvásárolt pácolt húsokat, grillkolbászokat. A Grillzónákban közel 20 000 adag ételt készítettek az Aldi szakácsai, a legtöbben pácolt csirkemellet, különböző ízű Berner-, illetve grillkolbászokat vettek.
A tejtermékek közül a kakaó, az ivójoghurt és a mozzarella snack vitte el a pálmát. Nem maradhatott el a kínálatból a non-food termékek széles köre sem, a legnagyobb darabszámban fogkefe, füldugó és felfújható matrac fogyott.