6p

Az autóipari szolgáltatók mostantól egy új, innovatív alkalmazás segítségével digitalizálhatják működésüket és eladásaikat, ezzel radikálisan, akár 40%-kal, növelve hatékonyságukat.

 

Új szolgáltatással, Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok és hasonló szolgáltatók napi működését: hatékonyabbá teszi a folyamatokat, kiváltja a telefonos ügyfélkommunikációt, segít az eladásokban és az ügyfélszerzésben is. Az első 100 nDRU-hoz csatlakozó szolgáltató most díjmentes tagságot is kap. Már most az induláskor több szervíz és automosó is csatlakozott a startuphoz.

Az autóipari szolgáltatók egyik legnagyobb problémája az, hogy a működés és az ügyfélkommunikáció nagy része továbbra is telefonon zajlik, ami rengeteg idő ráfordítást igényel. Ráadásul, a szervezési és HR feladatokra is jelentős erőforrás szükséges, ahelyett, hogy a szolgáltató a több, hatékonyabb munka elvégzésére koncentrálna. Az elavult adminisztratív folyamatok jelentős hátrányt jelentenek a szervizeknek és akadályozzák a bevétel termelését, valamint a növekedést. Az iparágnak nagy szüksége van egy olyan rendszerre, mely digitalizálja a folyamatokat, ezzel jelentősen növelve a hatékonyságot. Mindez nem álom többé, köszönhetően a Magyarországon úttörő online szolgáltatásnak, az nDRU-nak.

Kihagyhatatlan lehetőség az autószervizeknek

Az nDRU azon autóipari szolgáltatók jelentkezését várja, akik szeretnék jelentősen egyszerűsíteni folyamataikat és akár 40%-kal növelni hatékonyságukat.

A rendszert több évtizedes szerviz tapasztalattal alkották meg, hogy teljeskörűen optimalizálja a szolgáltatók működését a munkalapok felvételétől, az optimalizált munkafolyamatokon és emberi erőforrás menedzsmenten keresztül, egészen az ügyféllel történő, hatékony kommunikációig.

„Az ötletet többévtizednyi szervizvezetői tapasztalat inspirálta. Tapasztalt autószervizesként tisztában vagyok vele, hogy melyek azok a munkafolyamatok, amelyek a legtöbb figyelmet és időt vonják el a tényleges munkától. Ezeket a adminisztratív és értékesítési feladatokat váltja ki az nDRU. Ez nem csak a telefonos időpontfoglalás megszüntetésére vonatkozik, hanem a különböző munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációra is, ráadásul a szervizesek és az ügyfelek is nyomon követhetik a javításifolyamat státuszának változásátt. A folyamatok így nem csak egyszerűbbé, hanem átláthatóvá is válnak, ami a felhasználókban is bizalmat ébreszt” – emelte ki Kövesdán Krisztián, a nagy múltú autószerviz, a Kövesdán Kft. ügyvezetője.

A legfontosabb szolgáltatások az nDRU világában:

Az appon keresztüli foglalásokkal kevesebb a telefoncsörgés. A telefonos ügyfélkommunikáció szinte teljesen kiiktathatóvá válik, chaten is bonyolítható az egyeztetés;
átlátható szerviznaptár munkaterületenként, nemcsak szervizeknek, hanem mosóknak, gumicsere szolgáltatóknak, műszaki vizsgabázisoknak - vagyis minden autóipari szolgáltatóknak;
új ügyfélszerzési csatorna, mivel a felhasználók könnyen rátalálnak az nDRU-ba regisztrált szervizekre és szolgáltatókra;
valós időben követhetőek a szerviz munkafolyamatai az applikációban;
minden területre kiterjedően átláthatóvá válnak ezek folyamatok, beleértve az ügyfélkiszolgálást, vagy a munkalapot;
jelentősen csökkennek az adminisztratív teendők;
transzparenssé tehető az árazás, egyszerűbbé válik az árajánlattétel;
elektronikus számlázásra és fizetésre is képes az applikáció.

Több mint ötven év tapasztalata került egy alkalmazásba

A Kövesdán Kft. az egyik legrégebbi múltra visszatekintő autószervíz a magyar fővárosban. A családi vállalkozást Kövesdán Krisztián édesapja, Kövesdán András autóversenyző, többszörös gyorsasági- és rallybajnok alapította 1972-ben.

Én voltam az első már évtizedekkel a rendszerváltás előtt, aki hivatalos BMW márkaszerviz volt, és sokáig az egyetlen. Az évek során a cég vezetése mellett folyamatosan dolgoztam, a versenyautókat is én szervizeltem, nagyrészt márkafüggetlenek voltunk. Most az nDRU-val mi is egy új szintre léptünk, mivel ügyfeleink telefonálás nélkül tudnak hozzánk időpontot foglalni és az appon keresztül látják, hol tart a javítási folyamat. A szervizben dolgozó munkatársainkról pedig hatalmas adminisztratív teher került le azzal, hogy nem kell folyamatosan telefonálniuk és mind a naptárat mind pedig a munkalapokat egyszerűen tudják kezelni” – fogalmazott Kövesdán András.

Hogyan is néz ki a folyamat autós vásárlói oldalról?

Az nDRU ingyenesen elérhető Android és Apple készülékekre is. Az autós felhasználó belépését követően egy térkép jelenik meg, amelyen megtalálhatja a közelben lévő autószervizeket, szolgáltatókat. Ez önmagában hiánypótló, de az applikáció ennél sokkal többre képes. A vásárlók a szolgáltatóra kattintva részletes képet kapunk a nyitvatartásról, az elérhető szolgáltatásokról és az árakról. Sőt, az általuk keresett szolgáltatások kiválasztása után az alkalmazás felkínálja azokat az időpontokat, amikor a szerviz fogadni tudja járművüket. A kiválasztott időpontot pedig azonnal le is lehet foglalni.

Az appon keresztül történő időpontfoglalássall jelentősen megkönnyítjük az ügyfél életét, de a sokszor nehézkes időpontegyeztetési folyamat a szerviznek is jelentős hatékonyságnövekedést hoz. Az nDRU azzal a céllal indult, hogy az online munkaszervezéssel időt spóroljunk, mivel rengeteg erőforrást von el a szervizes munkáktól az adminisztráció és a telefonos ügyfélkommunikáció” – részletezte Kövesdán Krisztián.

Az nDRU segítségével ezért nemcsak az időpontegyeztetést lehet kiváltani, hanem a szervizben lévő gépjármű javítását is nyomon tudja követni a tulajdonos. Óriási segítség, hogy az alkalmazás használója azt is előre tudhatja, várhatóan mikor készül el az autója. Az nDRU appon az autótulajdonosok a szerviz előzményeket és költségeket is egyszerűen megtalálják. Az úttörő megoldások sora itt még nem ért véget: az alkalmazást használók az appon keresztül fizethetik ki a szervizelést és e-mailen azonnal megkapják számlájukat is.

Így az nDRU digitális folyamatai jelentős adminisztrációs terhet vesznek le a szolgáltató válláról és segítenek optimalizálni a működést. Az első 100 szerviz, amely csatlakozik még díjmentesen juthat hozzá az nDRU használatához, mert a szolgáltatás most indult el, így ezzel szeretne a csapat kedveskedni azoknak a szervizeknek, amelyek már a kezdeti szakaszban támogatják részvételükkel a közösséget.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG