6p

Az autóipari szolgáltatók mostantól egy új, innovatív alkalmazás segítségével digitalizálhatják működésüket és eladásaikat, ezzel radikálisan, akár 40%-kal, növelve hatékonyságukat.

 

Új szolgáltatással, Magyarországon egyedülálló fejlesztéssel könnyíti meg az autósok és az autóipari szolgáltatók életét az nDRU. A startup vállalkozás egyszerűbbé teszi az autószervizek, autómosók, gumisok, műszaki vizsgabázisok és hasonló szolgáltatók napi működését: hatékonyabbá teszi a folyamatokat, kiváltja a telefonos ügyfélkommunikációt, segít az eladásokban és az ügyfélszerzésben is. Az első 100 nDRU-hoz csatlakozó szolgáltató most díjmentes tagságot is kap. Már most az induláskor több szervíz és automosó is csatlakozott a startuphoz.

Az autóipari szolgáltatók egyik legnagyobb problémája az, hogy a működés és az ügyfélkommunikáció nagy része továbbra is telefonon zajlik, ami rengeteg idő ráfordítást igényel. Ráadásul, a szervezési és HR feladatokra is jelentős erőforrás szükséges, ahelyett, hogy a szolgáltató a több, hatékonyabb munka elvégzésére koncentrálna. Az elavult adminisztratív folyamatok jelentős hátrányt jelentenek a szervizeknek és akadályozzák a bevétel termelését, valamint a növekedést. Az iparágnak nagy szüksége van egy olyan rendszerre, mely digitalizálja a folyamatokat, ezzel jelentősen növelve a hatékonyságot. Mindez nem álom többé, köszönhetően a Magyarországon úttörő online szolgáltatásnak, az nDRU-nak.

Kihagyhatatlan lehetőség az autószervizeknek

Az nDRU azon autóipari szolgáltatók jelentkezését várja, akik szeretnék jelentősen egyszerűsíteni folyamataikat és akár 40%-kal növelni hatékonyságukat.

A rendszert több évtizedes szerviz tapasztalattal alkották meg, hogy teljeskörűen optimalizálja a szolgáltatók működését a munkalapok felvételétől, az optimalizált munkafolyamatokon és emberi erőforrás menedzsmenten keresztül, egészen az ügyféllel történő, hatékony kommunikációig.

„Az ötletet többévtizednyi szervizvezetői tapasztalat inspirálta. Tapasztalt autószervizesként tisztában vagyok vele, hogy melyek azok a munkafolyamatok, amelyek a legtöbb figyelmet és időt vonják el a tényleges munkától. Ezeket a adminisztratív és értékesítési feladatokat váltja ki az nDRU. Ez nem csak a telefonos időpontfoglalás megszüntetésére vonatkozik, hanem a különböző munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztrációra is, ráadásul a szervizesek és az ügyfelek is nyomon követhetik a javításifolyamat státuszának változásátt. A folyamatok így nem csak egyszerűbbé, hanem átláthatóvá is válnak, ami a felhasználókban is bizalmat ébreszt” – emelte ki Kövesdán Krisztián, a nagy múltú autószerviz, a Kövesdán Kft. ügyvezetője.

A legfontosabb szolgáltatások az nDRU világában:

Az appon keresztüli foglalásokkal kevesebb a telefoncsörgés. A telefonos ügyfélkommunikáció szinte teljesen kiiktathatóvá válik, chaten is bonyolítható az egyeztetés;
átlátható szerviznaptár munkaterületenként, nemcsak szervizeknek, hanem mosóknak, gumicsere szolgáltatóknak, műszaki vizsgabázisoknak - vagyis minden autóipari szolgáltatóknak;
új ügyfélszerzési csatorna, mivel a felhasználók könnyen rátalálnak az nDRU-ba regisztrált szervizekre és szolgáltatókra;
valós időben követhetőek a szerviz munkafolyamatai az applikációban;
minden területre kiterjedően átláthatóvá válnak ezek folyamatok, beleértve az ügyfélkiszolgálást, vagy a munkalapot;
jelentősen csökkennek az adminisztratív teendők;
transzparenssé tehető az árazás, egyszerűbbé válik az árajánlattétel;
elektronikus számlázásra és fizetésre is képes az applikáció.

Több mint ötven év tapasztalata került egy alkalmazásba

A Kövesdán Kft. az egyik legrégebbi múltra visszatekintő autószervíz a magyar fővárosban. A családi vállalkozást Kövesdán Krisztián édesapja, Kövesdán András autóversenyző, többszörös gyorsasági- és rallybajnok alapította 1972-ben.

Én voltam az első már évtizedekkel a rendszerváltás előtt, aki hivatalos BMW márkaszerviz volt, és sokáig az egyetlen. Az évek során a cég vezetése mellett folyamatosan dolgoztam, a versenyautókat is én szervizeltem, nagyrészt márkafüggetlenek voltunk. Most az nDRU-val mi is egy új szintre léptünk, mivel ügyfeleink telefonálás nélkül tudnak hozzánk időpontot foglalni és az appon keresztül látják, hol tart a javítási folyamat. A szervizben dolgozó munkatársainkról pedig hatalmas adminisztratív teher került le azzal, hogy nem kell folyamatosan telefonálniuk és mind a naptárat mind pedig a munkalapokat egyszerűen tudják kezelni” – fogalmazott Kövesdán András.

Hogyan is néz ki a folyamat autós vásárlói oldalról?

Az nDRU ingyenesen elérhető Android és Apple készülékekre is. Az autós felhasználó belépését követően egy térkép jelenik meg, amelyen megtalálhatja a közelben lévő autószervizeket, szolgáltatókat. Ez önmagában hiánypótló, de az applikáció ennél sokkal többre képes. A vásárlók a szolgáltatóra kattintva részletes képet kapunk a nyitvatartásról, az elérhető szolgáltatásokról és az árakról. Sőt, az általuk keresett szolgáltatások kiválasztása után az alkalmazás felkínálja azokat az időpontokat, amikor a szerviz fogadni tudja járművüket. A kiválasztott időpontot pedig azonnal le is lehet foglalni.

Az appon keresztül történő időpontfoglalássall jelentősen megkönnyítjük az ügyfél életét, de a sokszor nehézkes időpontegyeztetési folyamat a szerviznek is jelentős hatékonyságnövekedést hoz. Az nDRU azzal a céllal indult, hogy az online munkaszervezéssel időt spóroljunk, mivel rengeteg erőforrást von el a szervizes munkáktól az adminisztráció és a telefonos ügyfélkommunikáció” – részletezte Kövesdán Krisztián.

Az nDRU segítségével ezért nemcsak az időpontegyeztetést lehet kiváltani, hanem a szervizben lévő gépjármű javítását is nyomon tudja követni a tulajdonos. Óriási segítség, hogy az alkalmazás használója azt is előre tudhatja, várhatóan mikor készül el az autója. Az nDRU appon az autótulajdonosok a szerviz előzményeket és költségeket is egyszerűen megtalálják. Az úttörő megoldások sora itt még nem ért véget: az alkalmazást használók az appon keresztül fizethetik ki a szervizelést és e-mailen azonnal megkapják számlájukat is.

Így az nDRU digitális folyamatai jelentős adminisztrációs terhet vesznek le a szolgáltató válláról és segítenek optimalizálni a működést. Az első 100 szerviz, amely csatlakozik még díjmentesen juthat hozzá az nDRU használatához, mert a szolgáltatás most indult el, így ezzel szeretne a csapat kedveskedni azoknak a szervizeknek, amelyek már a kezdeti szakaszban támogatják részvételükkel a közösséget.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG