3p
A magyar kozmetikai ipar és az illatszergyártás valaha olyannyira erős volt, hogy képes volt könnyűszerrel felvenni a versenyt a külföldi termékekkel. Saját krémeket és parfümöket fejlesztő és árusító patikák és gyógyszertárak jelentették az iparág aranykorát. Sajnos azonban ez az időszak elmúlt, sok esetben már a trendek követése is nagy kihívást jelent.

Maison et Objet

A Maison et Objet egy rendkívül prominens esemény, amelyet Párizsban rendeznek meg. Nemzetközi szinten is ez számít talán a legnagyobb lakberendezési és belsőépítészeti vásárnak. A lakásparfümök népszerűségét mutatja az is, hogy ezen a rendezvényen a lakásparfümök legfrissebb trendjeinek egy teljes szekciót szenteltek.

127 vállalkozásnak volt lehetősége bemutatni, hogy mi mindenre képes egy illatosító azontúl, hogy kellemes aromával tölti fel a légteret. Egyre nagyobb szerepe van ugyanis a külcsínnek is, vagyis hogy az orr mellett a szemre is hatással legyenek a lakásparfümök.

A alapanyagok kifinomultságának, valamint a legújabb és legkorszerűbb technológiáknak köszönhetően pedig a termékek már képesek alkalmazkodni a legkülönfélébb lakások belsőépítészeti megoldásaihoz is.

Legújabb trendek

A kiállításon szinte minden stílus jelen volt valamilyen formában. Sok márka számára ugyanis már fontos szempont a trendkövetés a dizájnban is. A minimalista, egzotikus, ökotudatos vagy éppen a romantikus irányzatot kedvelők számára is igazi csemegéket tartogatott a párizsi design vásár. Bemutatásra kerültek ugyanis fürdőszoba illatosító sók, illatozó macaronok, a parfümpuskák vagy éppen a hordozható diffúzorok, amelyek már a legkülönfélébb stílusokban érhetőek el.

Fantasztikus márkák

A Lakásparfüm kínálatában számos kiváló márka képviselteti magát a legkülönfélébb termékeivel. A Culti Milano a tejpalackokat idéző üvegeivel, a Cote Noire a luxust idéző design diffúzoraival, a Divinessenze a kifinomultságot sugárzó termékeivel, vagy éppen az iparág első Good Design Awardját kiérdemlő Édit(h), amely nagy hangsúlyt fektet arra, hogy termékeinek megjelenése maximális összhangban legyen az illatokkal.

A különféle márkák gazdag kínálatában biztosan mindenki megtalálja a számára legideálisabb illatosító készüléket, amellyel meghittséget, melegséget képes varázsolni otthonába. Az illatok mellett azonban egyre nagyobb jelentősége van a külcsínnek is, és ehhez igazodnak a gyártók is. Számos stílus képviselteti magát a kínálatukban, így nektek már “csak” ki kell választani a számotokra legmegfelelőbbet.

A stílusos megjelenésű illatosítók emelik az enteriőr összhatását, így fontos szerephez jutott az illatosítók esetében a megjelenés is. Az otthon, az illat és a design együttes ereje csodákra képes és varázslatos világba kalauzolnak el.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG