1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A „Tudod hol a határ? Láss tisztán, dönts felelősséggel!” szlogennel futó program célja, hogy felhívja a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire
Együttműködést hívott életre a Heineken Hungária Zrt., az Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ (EIKKA), az Est Média Group, valamint a Sziget Kft. A „Tudod hol a határ? Láss tisztán, dönts felelősséggel!” szlogennel futó program elindítói közös célkitűzésüknek tekintik, hogy az alkoholproblémák kialakulásának szempontjából legkritikusabbnak tekinthető fiatal felnőtt korosztály figyelmét felhívják a mértéktelen és felelőtlen alkoholfogyasztás veszélyeire, valamint a körültekintően, felelősségteljesen meghozott döntések fontosságára.

A társadalmi változások hatására napjaink fiatal felnőtt generációja is változáson megy keresztül. A fiatalok szocializációjában csökken a család és az iskola szerepe, növekszik a média és a fogyasztói ipar befolyása, felértékelődik a kortárscsoportok szerepe, előtérbe kerülnek a fogyasztói kultúrák mintái.

A fiatalok aktívabban vállalnak szerepet az anyagi javak előteremtésében, a tanulás, a továbbtanulás a szülők mellett a fiatalokra is egyre nehezebb terhet ró. A munkaerőpiac átalakulásával megszűnik továbbá a munkába állás biztonságos útja, már nincs nyolcórás munka, ugyanekkor növekednek a munkahelyi elvárások, a munka rátelepszik a magánéletre/magánszférára, a családalapítás és a gyermekvállalás együtt jár a munkahely elvesztésének kockázatával.

A korai önállósodás, a kihívások, a növekvő kockázatok, a fokozódó verseny és teljesítménykényszer növelik a fiatalok veszélyeztetettségét, egyre markánsabban jelentkeznek védekezési mechanizmusként a különböző feszültségoldó technikák (dohányzás, alkohol-, és drogfogyasztás).


Betelt a pohár: alkoholtilalom a kamaszoknak
A nyári fesztiválok idejére időzített kezdeményezés újszerűsége abban rejlik, hogy a közös célért látszólag egymástól távol álló szervezetek vállalták a csapatmunkát: az alkoholgyártóból, a fiatal felnőttek életmódját kutató szociológus társaságból, a fiatalok közösségi szórakozásának teret biztosító programszervezőből, valamint a programokat kommunikáló médiatulajdonosból álló team közös összefogással, célzott kutatással és preventív kommunikációval kívánja felhívni a fiatalfelnőttek figyelmét az előttük álló kihívásokra.

A program keretében elindított weboldalon (www.holahatar.hu) a fiatalok megtalálhatják az alkoholfogyasztással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, amelyek ismeretében elkerülhetőek a felelőtlen és mértéktelen alkoholfogyasztás útvesztői.

A körültekintően, felelősen és önállóan meghozott fogyasztói döntések elősegítése érdekében a program a fiatalok helyes életvezetése mellett a témával foglalkozó szakemberek és a média munkáját is segíti: az ifjúságkutatás eszközeivel olyan tényszerű és újszerű adatokat kíván összegyűjteni, amelyek lehetővé teszik a fiatal felnőttekre jellemző feszültségoldó technikák közül az alkoholfogyasztási szokások, tendenciák és motivációk mélyebb megismerését. E célkitűzés jegyében a holahatar.hu oldalon indult többek között az a kutatás is, amely a fiatalf elnőttek alkoholfogyasztási szokásait a közösség befolyásoló erejének kontextusában hivatott vizsgálni.

Az érdekes és értékes információkat ígérő kutatássorozat természetesen kiemelt figyelemmel kíséri a fesztiválok közönségét: az EIKKA szociológusai a soproni VOLT után a Heineken Balaton Sound fesztiválon is interjúztak. A kutatássorozat eredményei természetesen elérhetőek lesznek a program weboldalán, ahol helyet kapott az a tematikus videóblog is, amely a Heineken Balaton Sound fesztiválon készült.

Elviselhetetlen: rohanunk sörért és klímáért
Bajban a kávézók - elfelejthetjük a kotyogóst?
Alkoholtilalom a XI. kerületben
A dohányosok fizessenek többet!
Nagy a baj: már sört se isznak a németek

Privátbankár

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kedves Temu, kérlek, menj innen!
Buksza blog | 2024. november 24. 14:31
Miközben a számos országban letarolják az online kereskedelmet az ágazat kínai óriásai, Délkelet-Ázsiában nem fogadják tárt karokkal a „nagy sárkányokat”. Magyarország és ellencsapásra készül. 
Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG