2p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Németország után Belgiumban is az egyszerűség felé mozdul el a Lidl áruházai kialakításában. 

A legnagyobb belgiumi boltláncok közé tartozó Delhaize és Carrefour óriási leértékelési akciókat jelentett be az ősz kezdete előtt – derült ki a European Supermarket Magazine kiskereskedelmi szakportál összefoglalójából. A Delhaize például reklámoffenzívát indított a nagy újságokban több száz terméket érintő akciója promotálására.

Roel Dekelver, a Delhaize szóvivője elmondta, hogy a boltjaikban kapható márkák árui mellett ezer saját márkás terméket értékelnek le, mégpedig durván. A legalapvetőbb mindennapi árucikkek árát tíz-harminc százalékkal viszik lejjebb. Ez körülbelül ötszáz terméket fog érinteni.

A francia hátterű Carrefour belgiumi leányvállalata az üzletek mellett az online áruházában is elérhetővé teszi az akciókat. A nagy árkedvezmények érinteni fogják az iskolakezdéshez kapcsolódó árukat, az ételeket és a használati tárgyakat. Sok zöldség és gyümölcs 1 eurónál olcsóbban lesz kapható és hűségpontszerzési lehetőségekkel is ösztönzi a vásárlást a cég. Aki a „vissza az iskolába” termékeknél kedvezőbb áron vásárol más boltban, annak az árkülönbözet ötszörösét írják jóvá hűségpontjai között.

Átalakít a Lidl

Eközben a belga Lidl-leány azt tervezi, hogy egyszerűsíti boltjai belsejét a belgiumi áruházaiban. A cél az, hogy bármelyikbe is lépjen be a 310 boltból a vevő, mindig ugyanaz a környezet fogadja és rögtön tudja, hogy a Lidlnél jár.

A változtatás további célja, hogy szabványosítsa az alkalmazottak tevékenységét, amitől a cég a munka hatékonyságának növekedését várja.

Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
A Lidl hazai piacán Németországban vezette be először ezt a koncepciót, amely a belső berendezés egyszerűségére épít. Bár Magyarországon sok Lidlben hasonló az elrendezés, vannak kivételek. Ha a németországi és belgiumi projektet sikeresnek találja a boltlánc, akkor elképzelhető, hogy a magyar boltok is elindulnak az "egységesítés" útján. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG