2p

Németország után Belgiumban is az egyszerűség felé mozdul el a Lidl áruházai kialakításában. 

A legnagyobb belgiumi boltláncok közé tartozó Delhaize és Carrefour óriási leértékelési akciókat jelentett be az ősz kezdete előtt – derült ki a European Supermarket Magazine kiskereskedelmi szakportál összefoglalójából. A Delhaize például reklámoffenzívát indított a nagy újságokban több száz terméket érintő akciója promotálására.

Roel Dekelver, a Delhaize szóvivője elmondta, hogy a boltjaikban kapható márkák árui mellett ezer saját márkás terméket értékelnek le, mégpedig durván. A legalapvetőbb mindennapi árucikkek árát tíz-harminc százalékkal viszik lejjebb. Ez körülbelül ötszáz terméket fog érinteni.

A francia hátterű Carrefour belgiumi leányvállalata az üzletek mellett az online áruházában is elérhetővé teszi az akciókat. A nagy árkedvezmények érinteni fogják az iskolakezdéshez kapcsolódó árukat, az ételeket és a használati tárgyakat. Sok zöldség és gyümölcs 1 eurónál olcsóbban lesz kapható és hűségpontszerzési lehetőségekkel is ösztönzi a vásárlást a cég. Aki a „vissza az iskolába” termékeknél kedvezőbb áron vásárol más boltban, annak az árkülönbözet ötszörösét írják jóvá hűségpontjai között.

Átalakít a Lidl

Eközben a belga Lidl-leány azt tervezi, hogy egyszerűsíti boltjai belsejét a belgiumi áruházaiban. A cél az, hogy bármelyikbe is lépjen be a 310 boltból a vevő, mindig ugyanaz a környezet fogadja és rögtön tudja, hogy a Lidlnél jár.

A változtatás további célja, hogy szabványosítsa az alkalmazottak tevékenységét, amitől a cég a munka hatékonyságának növekedését várja.

Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
A Lidl hazai piacán Németországban vezette be először ezt a koncepciót, amely a belső berendezés egyszerűségére épít. Bár Magyarországon sok Lidlben hasonló az elrendezés, vannak kivételek. Ha a németországi és belgiumi projektet sikeresnek találja a boltlánc, akkor elképzelhető, hogy a magyar boltok is elindulnak az "egységesítés" útján. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntött az EU: ezt megemlegeti, aki rendszeresen rendel külföldről
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 16:25
Jön a kötelező vám a kis értékű csomagokra.
Vásárló Érdemes lesz elővenni a töltőpisztolyt a hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. december 12. 11:05
Szombaton mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken. A benziné jobban.
Vásárló Tegyél a kosaradba egy kis gondoskodást! – Indul az Adni Öröm! adománygyűjtő akció
PR | 2025. december 11. 13:27
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Vásárló Táncra perdülhetnek az autósok – itt vannak az új üzemanyagárak
Privátbankár.hu | 2025. december 10. 11:42
Csütörtökön mindkét üzemanyag típus nagykereskedelmi ára csökken.
Vásárló Csak összehozta a kormány: másfél éve nem láttunk ilyet a boltokban
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult. 
Vásárló Outdoor életmód – merész vállalkozás és divat találkozása
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 17:21
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Vásárló Miért választják egyre többen a prémium magánegészségügyet?
Márkázott tartalom | 2025. december 7. 14:12
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.
Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló A játék ereje
Márkázott tartalom | 2025. december 5. 11:59
A játék az emberi élet elengedhetetlen része, ami több mint egyszerű szórakozás. Sokan tapasztalták, hogy a játékok révén nemcsak kikapcsolódni lehet, hanem új készségeket is fejleszteni. Ahogy a mondás tartja: „játszva tanulni a legjobb”, és valóban így is van.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG