2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Németország után Belgiumban is az egyszerűség felé mozdul el a Lidl áruházai kialakításában. 

A legnagyobb belgiumi boltláncok közé tartozó Delhaize és Carrefour óriási leértékelési akciókat jelentett be az ősz kezdete előtt – derült ki a European Supermarket Magazine kiskereskedelmi szakportál összefoglalójából. A Delhaize például reklámoffenzívát indított a nagy újságokban több száz terméket érintő akciója promotálására.

Roel Dekelver, a Delhaize szóvivője elmondta, hogy a boltjaikban kapható márkák árui mellett ezer saját márkás terméket értékelnek le, mégpedig durván. A legalapvetőbb mindennapi árucikkek árát tíz-harminc százalékkal viszik lejjebb. Ez körülbelül ötszáz terméket fog érinteni.

A francia hátterű Carrefour belgiumi leányvállalata az üzletek mellett az online áruházában is elérhetővé teszi az akciókat. A nagy árkedvezmények érinteni fogják az iskolakezdéshez kapcsolódó árukat, az ételeket és a használati tárgyakat. Sok zöldség és gyümölcs 1 eurónál olcsóbban lesz kapható és hűségpontszerzési lehetőségekkel is ösztönzi a vásárlást a cég. Aki a „vissza az iskolába” termékeknél kedvezőbb áron vásárol más boltban, annak az árkülönbözet ötszörösét írják jóvá hűségpontjai között.

Átalakít a Lidl

Eközben a belga Lidl-leány azt tervezi, hogy egyszerűsíti boltjai belsejét a belgiumi áruházaiban. A cél az, hogy bármelyikbe is lépjen be a 310 boltból a vevő, mindig ugyanaz a környezet fogadja és rögtön tudja, hogy a Lidlnél jár.

A változtatás további célja, hogy szabványosítsa az alkalmazottak tevékenységét, amitől a cég a munka hatékonyságának növekedését várja.

Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
Németország után Belgiumban is egyszerűsít a boltlánc. Fotó: Depositphotos
A Lidl hazai piacán Németországban vezette be először ezt a koncepciót, amely a belső berendezés egyszerűségére épít. Bár Magyarországon sok Lidlben hasonló az elrendezés, vannak kivételek. Ha a németországi és belgiumi projektet sikeresnek találja a boltlánc, akkor elképzelhető, hogy a magyar boltok is elindulnak az "egységesítés" útján. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
Vásárló A Lidl összes boltja bezár december 24-én
Buksza blog | 2024. november 11. 12:36
December 23-án sokáig lesznek nyitva a Lidl-boltok, utána jön a háromnapos szünet. 
Vásárló Egy hét alatt kiürítették a boltokat, de a Lidl tartja magát
Buksza blog | 2024. november 11. 11:57
Romániában az Ukrajnából importált olcsó tojás okoz gondot a termelőknek, Szlovákiában pedig a madárinfluenza miatt keletkezett tojáshiány. Magyarország északi szomszédjánál rossz a helyzet.
Vásárló Bajban a színes palackok, hirtelen jött az 500 százalékos áremelkedés a szlovákoknál
Buksza blog | 2024. november 11. 10:32
A vásárlóknak elvileg mindegy, hogy az üdítő, amit az áruházakban megvesznek színes vagy fehér műanyagpalackban van-e, ám kiderült, hogy gyakorlatilag a színes palackos innivaló drágább.
Vásárló Valami nem stimmel a boltokban: itt az újabb élelmiszer-drágulás
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2024. november 11. 05:42
Az általános infláció szeptemberben régen látott mélypontra esett, de az élelmiszerek továbbra is az átlag fölött drágulnak a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) szerint is – a Privátbankár Árkosár felmérése pedig kifejezetten magas éves áremelkedést mutatott ki novemberben is. Van, ami már majdnem kétszer annyiba kerül, mint egy éve – megnéztük azt is, mennyiből lehet megúszni az idei libalakomát.
Vásárló Előzzük meg a penészedést az újonnan épített otthonokban!
Márkázott tartalom | 2024. november 10. 14:02
Nem csupán a régi házakban, hanem az újonnan épült otthonokban is sokak életét megkeseríti a penész, amely nemcsak esztétikai problémát jelent, hanem az egészségre is káros hatással van, pénzbe kerül a folyamatos eltávolítása, így minél előbb meg kell szabadulni tőle.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG