Tökéletesen alkalmas ilyesmire az elmúlt évek nyári slágere: a hard seltzer. Az alkoholos szóda elsőre nagyon banálisan hangzik, és ez másodikra sincs másként, mégis dollármilliárdos üzletről van szó. Kizárólag 18 éven felüliek figyelmébe!
A hard seltzer 1993-ban egyszer már megpróbálta meghódítani a világot, ami akkor még vélhetően nem állt készen ilyesféle buborékos őrületre. Azóta viszont némi újragondolással sikerült egy alacsony kalóriatartalmú, ízesített szódát piacra dobni, ami nagyjából egy átlagos sör alkoholtartalmának megfelelően bódító hatású is.
Lényegében a klasszikus dobozos üdítőket idéző italról van szó, ez is volt az újragondolás alapja, hiszen az ízesített szódákat akarták még jobban felpezsdíteni. Ez 2013-ban történt, és az alacsony kalóriatartalom, illetve az elgondolás, miszerint ez egészségesebb előbbi tulajdonságánál fogva az üdítőknél, illetve az egyéb hasonló erejű alkoholos italoknál, hihetetlen sikerhez vezetett. Az Egyesült Államokból indult hard seltzer lassan az egész világot meghódítja, köztük hazánkat is.
A diétás, emiatt bűntudatmentes italozást kínáló alkoholos, gyümölcsös szóda egy olyan olcsó és egyszerű ital, ami gyakorlatilag letarolta a piacot, amiben segítségére voltak az egészségesebb életmódra törekvő, de azért az alkoholt nem megvető fiatalabb generációk.
A sikerének mértékét nehéz leírni, az elképesztő ütemű fejlődés miatt már eddig is okozott meglepetéseket. A jelenlegi 4 milliárd dolláros globális piac a jóslatok szerint 2027-re a 14,5 milliárdot súrolja majd, ami lássuk be, egy ötletnek, amit egyszer már kikukáztak, finoman szólva is bravúros teljesítmény.