2p
Azt már régóta tudjuk, hogy az okosok két márkakirálya nem osztogatja olcsón a telefonokat, többszázezres pénzt kell kicsengetnünk, hogyha megvennénk az új Samsungot vagy éppen az iPhone 6-ot. Pedig van olcsóbb alternatíva, elég jó minőségben.

Az okostelefonok harca egy kifogyhatatlan tenger, ezt már tudjuk. Viszont ha jó androidos okostelefont szeretnél, olcsóbban, ennél az öt márkánál érdemes lenne megpróbálkozni:

1. Xiaomi

A kínai cég egyébként a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártója, csak Magyarországon nem ismert. Pár éve még egyáltalán nem lehetett itthon kapni a készülékeiket, de most már egyre elterjedtebbek. A Xiaomi telefonok 45-50 ezer forint körül indulnak, és a MIUI kezelőfelületnek köszönhetően minőségi készülékeknek tűnnek, elég erős hardverrel.

A kínaiak folyamatos konfliktusban állnak az Apple-vel, mivel több Xiaomi telefon kísértetiesen hasonlít az iPhone-okra.

 

 

2. Lenovo

A kínai laptopgyártó nem rég kezdett el aktívabban tableteket és okostelefonokat gyártani, és elég jól is csinálják. Az okosaik jellemzően nagyon szépek, jó anyagból vannak, viszont az operációs rendszer kezelőfelülete kifejezetten csúnya. Itt 40-45 ezerért már egész erős telefonokat lehet találni.

 

 

3. HTC

A tajvani cég mostanában nem találja a formáját, de a One X-ig bezárólag nagyon megérte a telefonjaikat választani: okosak, gyorsak, szépek, és nagyon jó anyagból vannak. Jelenleg a gyártó inkább a kisebb kategóriákban remekel, az olyan telefonokat, mint a Desire 310, nyugodt szívvel ajánljuk.

 

 

4. Motorola

Az amerikai eredetű vállalat háza táján nagy a felhajtás, szó van arról, hogy hamarosan kijöhetnek a harmadik generációs Moto G-vel és Moto X-el. A legendás cég korábban komoly lemaradásban volt a többi gyártóval szemben okostelefonok terén, de mára behozta ezt, és az egyik leginnovatívabb márka lett. Ja, ha az Apple Watch nem jön be, a Motorolának is van okosórája.

 

 

5. OnePlus

A 2013-as kínai cég a Xiaomihoz hasonlóan online és partnereken keresztül árulja a telefonjait, és nagyon erős hardvert kínál, meglepően kedvező áron. A OnePlus-t mindig is világpiacra szánták,kisebb problémát csak az okozott, mikor a cég összerúgta a port a CyanogenMod-dal, és saját android felületet kellett alkotnia. Telefonja szintén elérhető Magyarországon.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG