A városvezető a sajtótájékoztatón elmondta, hogy két behajtási zónahatárt vizsgálnak: az egyik a Hungária körútra vonatkozik, a másik egy ehhez képest szűkebb városmagra.

A városhatárnál meghúzott zónahatárt Bús Balázs, Óbuda polgármestere (Tarlós utódja a III. kerületi polgármesteri székben) vetette fel korábban, szerinte ugyanis a forgalom a külső kerületekben nőne meg, ha szűkebb városmag körül lenne a fizetős zóna határa. Óbuda ráadásul nem tervezi fizetős parkolóövezetek kialakítását, P+R parkolóból viszont kevés van, és már most is sokan a kerületben teszik le az autójukat.
Tarlós: 4-500 forint lehet a díj
A fizetendő díjjal kapcsolatban Tarlós István jelezte: személyes álláspontja, hogy a zónában lakók ne fizessenek, mindenki más viszont viszonylag magasabb összeget, 400-500 forintot fizethetne. Hozzátette ugyanakkor, hogy nem ebben, hanem a kedvezményekben, a kedvezményezettek megállapításában lesz nehéz megegyezni.
A Városkutatás Kft. korábban készített előtanulmányában úgy számolt, hogy 3 évre 800 forintos díj mellett 40 milliárd forint bevétele lenne a fővárosnak a dugódíjból, míg 435 forintos díjszint mellett 29 milliárd lehet a haszon. Úgy tűnik, a főváros az utóbbi verziót választhatja.