3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az elmúlt 30 évben megalakult egy olyan márka, amely ennyi idő alatt sikerre is vitte. Bekerült a világmárkák közé, mindezt úgy, hogy minőséget nyújtanak. Sosem félnek újdonsággal előrukkolni, színekkel és mintákkal próbálkoznak annak érdekében, hogy folyamatosan a legjobbak között tartsák számon őket. Ebben a cikkben tehát egy olyan brandet mutatunk be, amit mindenki ismer és szeret. 

Egy márka, amely több mint 120 országban van jelen

A történet az 1990-es években, egészen pontosan 1992-ben kezdődött meg, amikor Robert Greenberg vezetésével Kaliforniában egy új vállalat született meg. Ők voltak az elsők, akik felismerték, hogy az utcai sneakerek terén nem igazán nagy a választék, hiszen a piac két nagy szereplője kizárólag sportcipőkkel foglalkozik. 

A Borgo.hu Skechers cipői ekkor kerültek először előtérbe. Az elmúlt három évtized alatt azonban a brand akkora fejlődésen ment keresztül, hogy mára már több mint 120 országban van üzletük, köztük hazánkban is. A magas minőséget és kényelmet kínáló cég évről évre megújul, igyekszik úgy alakítani a választékot, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő lábbelit. 

Színvonalas megjelenés

A Skechers neve szinte egyet jelent a kiváló minőséggel, a kényelemmel és a divatos megjelenéssel. A siker titka, hogy szinte minden réteget ki tud elégíteni, igyekeznek a gyerekek mellet a felnőttek és az idősek számára is újdonságokkal előrukkolni. Legyen szó bármilyen sportruházatról vagy egy egyszerű hétköznapi szettről, a Skechers mindig jó választás. 

A letisztult sneakerek mellett kínálnak feltűnő darabokat, így nem okozhat gondot minimalista és vagány stílust kedvelőként sem cipőt venni. A márka emellett megfizethető kényelmet is nyújt, ami azért manapság igen ritka. A termékek tehát abszolút tökéletes választások, ha pénztárcabarát lábbeliket akarunk venni. 

Mindenki Skechers cipőben akar járni

Mivel figyelmet fordítanak a marketingre, így nem csoda, hogy lépten-nyomon találkozunk a brand nevével. A gyerkőcök mellett a felnőttek is imádják ezeket az extrán kényelmes és komofortos darabokat. A gyártó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlói kört bővítsék, széles vevői réteget tudjanak meghódítani. 

Annak érdekében, hogy mindenki megismerje, igyekeznek több hírességet megszerezni maguknak, akikkel szerződést kötnek. A partnerek között szerepelnek a világ leghíresebb énekesnői, így Selena Gomez, Camila Cabello, valamint Christina Aguilera is szívesen visel Skechers sneakereket. Ne feledkezzünk meg Kim Kardashianról sem, akinek amúgy is hatalmas követőtábora van, így remek reklámlehetőségnek bizonyul a cég számára. 

A Skechers tehát alig harminc év alatt lett a világ egyik vezető cipőmárkája. Főként egyszerű, de mégis nagyszerű, kényelmes és dizájnos darabokkal foglalkoznak, amivel széles vevőkört fednek le. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG