3p

Az elmúlt 30 évben megalakult egy olyan márka, amely ennyi idő alatt sikerre is vitte. Bekerült a világmárkák közé, mindezt úgy, hogy minőséget nyújtanak. Sosem félnek újdonsággal előrukkolni, színekkel és mintákkal próbálkoznak annak érdekében, hogy folyamatosan a legjobbak között tartsák számon őket. Ebben a cikkben tehát egy olyan brandet mutatunk be, amit mindenki ismer és szeret. 

Egy márka, amely több mint 120 országban van jelen

A történet az 1990-es években, egészen pontosan 1992-ben kezdődött meg, amikor Robert Greenberg vezetésével Kaliforniában egy új vállalat született meg. Ők voltak az elsők, akik felismerték, hogy az utcai sneakerek terén nem igazán nagy a választék, hiszen a piac két nagy szereplője kizárólag sportcipőkkel foglalkozik. 

A Borgo.hu Skechers cipői ekkor kerültek először előtérbe. Az elmúlt három évtized alatt azonban a brand akkora fejlődésen ment keresztül, hogy mára már több mint 120 országban van üzletük, köztük hazánkban is. A magas minőséget és kényelmet kínáló cég évről évre megújul, igyekszik úgy alakítani a választékot, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő lábbelit. 

Színvonalas megjelenés

A Skechers neve szinte egyet jelent a kiváló minőséggel, a kényelemmel és a divatos megjelenéssel. A siker titka, hogy szinte minden réteget ki tud elégíteni, igyekeznek a gyerekek mellet a felnőttek és az idősek számára is újdonságokkal előrukkolni. Legyen szó bármilyen sportruházatról vagy egy egyszerű hétköznapi szettről, a Skechers mindig jó választás. 

A letisztult sneakerek mellett kínálnak feltűnő darabokat, így nem okozhat gondot minimalista és vagány stílust kedvelőként sem cipőt venni. A márka emellett megfizethető kényelmet is nyújt, ami azért manapság igen ritka. A termékek tehát abszolút tökéletes választások, ha pénztárcabarát lábbeliket akarunk venni. 

Mindenki Skechers cipőben akar járni

Mivel figyelmet fordítanak a marketingre, így nem csoda, hogy lépten-nyomon találkozunk a brand nevével. A gyerkőcök mellett a felnőttek is imádják ezeket az extrán kényelmes és komofortos darabokat. A gyártó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlói kört bővítsék, széles vevői réteget tudjanak meghódítani. 

Annak érdekében, hogy mindenki megismerje, igyekeznek több hírességet megszerezni maguknak, akikkel szerződést kötnek. A partnerek között szerepelnek a világ leghíresebb énekesnői, így Selena Gomez, Camila Cabello, valamint Christina Aguilera is szívesen visel Skechers sneakereket. Ne feledkezzünk meg Kim Kardashianról sem, akinek amúgy is hatalmas követőtábora van, így remek reklámlehetőségnek bizonyul a cég számára. 

A Skechers tehát alig harminc év alatt lett a világ egyik vezető cipőmárkája. Főként egyszerű, de mégis nagyszerű, kényelmes és dizájnos darabokkal foglalkoznak, amivel széles vevőkört fednek le. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG