3p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az elmúlt 30 évben megalakult egy olyan márka, amely ennyi idő alatt sikerre is vitte. Bekerült a világmárkák közé, mindezt úgy, hogy minőséget nyújtanak. Sosem félnek újdonsággal előrukkolni, színekkel és mintákkal próbálkoznak annak érdekében, hogy folyamatosan a legjobbak között tartsák számon őket. Ebben a cikkben tehát egy olyan brandet mutatunk be, amit mindenki ismer és szeret. 

Egy márka, amely több mint 120 országban van jelen

A történet az 1990-es években, egészen pontosan 1992-ben kezdődött meg, amikor Robert Greenberg vezetésével Kaliforniában egy új vállalat született meg. Ők voltak az elsők, akik felismerték, hogy az utcai sneakerek terén nem igazán nagy a választék, hiszen a piac két nagy szereplője kizárólag sportcipőkkel foglalkozik. 

A Borgo.hu Skechers cipői ekkor kerültek először előtérbe. Az elmúlt három évtized alatt azonban a brand akkora fejlődésen ment keresztül, hogy mára már több mint 120 országban van üzletük, köztük hazánkban is. A magas minőséget és kényelmet kínáló cég évről évre megújul, igyekszik úgy alakítani a választékot, hogy minden korosztály megtalálja a számára megfelelő lábbelit. 

Színvonalas megjelenés

A Skechers neve szinte egyet jelent a kiváló minőséggel, a kényelemmel és a divatos megjelenéssel. A siker titka, hogy szinte minden réteget ki tud elégíteni, igyekeznek a gyerekek mellet a felnőttek és az idősek számára is újdonságokkal előrukkolni. Legyen szó bármilyen sportruházatról vagy egy egyszerű hétköznapi szettről, a Skechers mindig jó választás. 

A letisztult sneakerek mellett kínálnak feltűnő darabokat, így nem okozhat gondot minimalista és vagány stílust kedvelőként sem cipőt venni. A márka emellett megfizethető kényelmet is nyújt, ami azért manapság igen ritka. A termékek tehát abszolút tökéletes választások, ha pénztárcabarát lábbeliket akarunk venni. 

Mindenki Skechers cipőben akar járni

Mivel figyelmet fordítanak a marketingre, így nem csoda, hogy lépten-nyomon találkozunk a brand nevével. A gyerkőcök mellett a felnőttek is imádják ezeket az extrán kényelmes és komofortos darabokat. A gyártó nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlói kört bővítsék, széles vevői réteget tudjanak meghódítani. 

Annak érdekében, hogy mindenki megismerje, igyekeznek több hírességet megszerezni maguknak, akikkel szerződést kötnek. A partnerek között szerepelnek a világ leghíresebb énekesnői, így Selena Gomez, Camila Cabello, valamint Christina Aguilera is szívesen visel Skechers sneakereket. Ne feledkezzünk meg Kim Kardashianról sem, akinek amúgy is hatalmas követőtábora van, így remek reklámlehetőségnek bizonyul a cég számára. 

A Skechers tehát alig harminc év alatt lett a világ egyik vezető cipőmárkája. Főként egyszerű, de mégis nagyszerű, kényelmes és dizájnos darabokkal foglalkoznak, amivel széles vevőkört fednek le. 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG