2p
Hosszú kutatás és fejlesztés után került gyártásba egy új tisztító- és mosószercsalád. A magyar startup tagjai, Gyimóthy Gábor környezetvédelmi és vegyipari kutatómérnök, Bóna Richárd és Lukács Ádám közgazdászok azt ígérik, a nagy nemzetközi márkákkal is versenyre kelnek termékükkel.

Az első magyar szereplő a piacon

Korábban elsősorban üzleti ügyfeleknek, elsősorban szállodáknak fejlesztettek tisztító- és mosószereket, mostanra viszont saját márkát fejlesztettek és a lakossági piacot is megcélozták a Souldrops nevű termékkel.

Jelenleg nincs magyar gyártó terméke a hazai mosó- és tisztítószerpiacon. Az áruházak polcain alapvetően 3-4 multinacionális cég valamint a kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeit találhatjuk.

"A legnagyobb probléma azonban mégiscsak az innováció elmaradása. Ma a versenytársaink kreativitása leginkább csak a vonzó szlogenek kitalálásában mutatkozik meg.” – mondta Bóna Richárd, a Souldrops ügyvezető igazgatója.

Környezetbarát és magyar

Az új termék viszont a gyártó szerint a környezetbarát összetevőkben nagy újdonságot hoz: foszfát- és foszfonátmentes, emellett újfajta fehérítő rendszerrel működik.

Az új termékek egyelőre csak Magyarországon, de a tervek szerint ősztől a visegrádi négyek országaiban is kaphatóak lesznek. Az indulásnál univerzális mosógél és az ahhoz javasolt három különböző illatú öblítő szerepel a termékpalettán.

Megkapta a kezdőlökést a startup

A vállalkozás már felkeltette a befektetők figyelmét: a Magyar Fejlesztési Bank Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő társaság Startup Tőkeprogramjának támogatásával indultak el. A Hiventures úgy számol: a Souldrops néhány év alatt el fogja érni az 1%-os piaci részesedést, és működésének második évében üzemi profitot fog termelni.

Az új tisztítószercsalád piacra lépését megelőző kutatás és fejlesztés, a know-how kidolgozása, valamint a gyártási folyamat is teljes egészében itthon történik – hazai munkaerővel, hazai forrású anyagi támogatással - írja a társaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Magyar szakmai partnert választott a dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
PR | 2025. július 29. 12:52
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a tisztán hazai tulajdonú étrendkiegészítők gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cégcsoport Dánia egyik legmeghatározóbb futballklubja, a Brøndby IF hivatalos táplálékkiegészítő partnere lett.
Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG