Ha igényes és megragadja a figyelmet, akkor növelhetjük vele a partnerek elégedettségét, és ezáltal könnyebben válhatnak visszatérő vásárlóinkká. Sorra vesszük most, hogy milyen előnyei vannak a márkázott csomagolóanyagoknak és -kellékeknek.
Miért hasznosak a klasszikus papírtáskák?
Tegyük fel, hogy webshopot üzemeltetsz, és személyes átvételre is van lehetőség – ilyenkor a papírszatyrok gyakorlatilag kötelező elemek. Például a BMP Packaging papírtáskái logózva és arculatra szabva még ismertebbé teszik a brandet, fokozzák az elköteleződést, hiszen az utcán hordozva a vásárlók hazaviszik cégünk “védjegyét”.
Mivel újrahasznosíthatók és többször is felhasználhatók, csökkentheted a környezeti terhelést. Választhatod barna színben, és naturálisabb lesz az összhatás. Ha pedig maradsz a klasszikus fehérnél, akkor még nagyobb kontrasztot teremthetsz, és jobban hangsúlyozhatod az arculati elemeket.
Bizalomépítés egyedi megjelenéssel
Ha úgy csomagoljuk a termékeinket, hogy kitűnjenek a tömegáruk közül, akkor jobban megjegyzik az emberek is, és emlékezni fognak a márkára. Vagyis építjük a bizalmat, hiszen az igényes, rendezett külső hozzáértést, profizmust is jelent. Ráadásul még az értékérzet is növekszik, mivel egy jól becsomagolt árucikk értékesebbnek tűnhet.
Az pedig, hogy önmagukat is jobban eladják így a termékek, nem is lehet kérdés. Napjainkban a hódító unboxing élmény miatt sok influenszer le is fotózza azokat, így generálva népszerű tartalmakat a social média felületekre.
Legyen logózva a ragasztószalag is
Ma már arra is van lehetőség, hogy az emblémánk a ragasztószalagokon is megjelenjen. Vagyis a lezáró funkcionalitásukon túl arculati hordozóelemek is egyben. Profibb, szebb lesz tőlük a csomagolás, és persze jól azonosítható is. Rányomtathatod a webcímedet, az elérhetőségeidet, ily módon kapcsolatot teremthetsz a vásárlókkal. De még arra is van lehetőség, hogy promóciós üzeneteket közvetíts velük.
Extra tipp
Ha mindezek mellé még egy köszönőkártyát is teszel a csomagba, tovább növelheted az elköteleződést. A színeket pedig nemcsak az arculathoz igazíthatod, hanem például az ünnepekhez vagy az aktuális akciókhoz. Hidd el, a vevők észre fogják venni, és értékelik majd a figyelmességed!
A csomagolás gyakorlatilag helyettünk beszél, értéket és brandet épít, érdemes áldozni rá még akkor is, ha így némileg megnövekednek a költségeink. Összességében az ilyen reklám jóval olcsóbb, mint bármilyen online vagy offline hirdetés. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget!