3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.

Ha igényes és megragadja a figyelmet, akkor növelhetjük vele a partnerek elégedettségét, és ezáltal könnyebben válhatnak visszatérő vásárlóinkká. Sorra vesszük most, hogy milyen előnyei vannak a márkázott csomagolóanyagoknak és -kellékeknek.

Miért hasznosak a klasszikus papírtáskák?

Tegyük fel, hogy webshopot üzemeltetsz, és személyes átvételre is van lehetőség – ilyenkor a papírszatyrok gyakorlatilag kötelező elemek. Például a BMP Packaging papírtáskái logózva és arculatra szabva még ismertebbé teszik a brandet, fokozzák az elköteleződést, hiszen az utcán hordozva a vásárlók hazaviszik cégünk “védjegyét”.

Mivel újrahasznosíthatók és többször is felhasználhatók, csökkentheted a környezeti terhelést. Választhatod barna színben, és naturálisabb lesz az összhatás. Ha pedig maradsz a klasszikus fehérnél, akkor még nagyobb kontrasztot teremthetsz, és jobban hangsúlyozhatod az arculati elemeket.

Bizalomépítés egyedi megjelenéssel 

Ha úgy csomagoljuk a termékeinket, hogy kitűnjenek a tömegáruk közül, akkor jobban megjegyzik az emberek is, és emlékezni fognak a márkára. Vagyis építjük a bizalmat, hiszen az igényes, rendezett külső hozzáértést, profizmust is jelent. Ráadásul még az értékérzet is növekszik, mivel egy jól becsomagolt árucikk értékesebbnek tűnhet.

Az pedig, hogy önmagukat is jobban eladják így a termékek, nem is lehet kérdés. Napjainkban a hódító unboxing élmény miatt sok influenszer le is fotózza azokat, így generálva népszerű tartalmakat a social média felületekre.

Legyen logózva a ragasztószalag is

Ma már arra is van lehetőség, hogy az emblémánk a ragasztószalagokon is megjelenjen. Vagyis a lezáró funkcionalitásukon túl arculati hordozóelemek is egyben. Profibb, szebb lesz tőlük a csomagolás, és persze jól azonosítható is. Rányomtathatod a webcímedet, az elérhetőségeidet, ily módon kapcsolatot teremthetsz a vásárlókkal. De még arra is van lehetőség, hogy promóciós üzeneteket közvetíts velük.

Extra tipp

Ha mindezek mellé még egy köszönőkártyát is teszel a csomagba, tovább növelheted az elköteleződést. A színeket pedig nemcsak az arculathoz igazíthatod, hanem például az ünnepekhez vagy az aktuális akciókhoz. Hidd el, a vevők észre fogják venni, és értékelik majd a figyelmességed!

A csomagolás gyakorlatilag helyettünk beszél, értéket és brandet épít, érdemes áldozni rá még akkor is, ha így némileg megnövekednek a költségeink. Összességében az ilyen reklám jóval olcsóbb, mint bármilyen online vagy offline hirdetés. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG