3p
A Twitternél valamiért úgy érezték, a legégetőbb fejlesztési kérdés a posztok karakter-korlátozásának megduplázása. Lefejlesztették, letesztelték, bevezették, most úgy néz ki, olyan nagyon nem változott meg semmi, de boldogok lehetnek a bőbeszédűek. Trump egyik legfontosabb kommunikációs csatornája alakul át.

Két hónapig tesztelték

A Twitter szeptemberben indította el azt a tesztelési folyamatot, melyben egyes felhasználók számára megnövelte 140-es karakterkorlátot. A közlemény szerint azért, hogy a tweetelők még könnyebben kifejezhessék magukat világszerte, továbbra is megtartva a gyorsaságot és tömörséget.

Az összes adat elemzése után a Twitter úgy döntött, hogy a karakter korlátot hivatalosan is felemeli 280 karakterre és kiterjeszti az összes olyan nyelvre, ahol erre szükség lehet. (A japán, a koreai és a kínai nyelveken továbbra is 140 marad karakterkorlát; hiszen ezeken a nyelveken nem jelent problémát a karakterszám. E három nyelven az emberek mindig is többet tudtak mondani a tweetjeikkel az összetett írásjeleiknek köszönhetően.)

Mekkora probléma ez?

A  Httpool (a Twitter regionális képviselője) azt írja a közleményben, hogy az angol nyelvű bejegyzések 9%-a érte el a karakterkorlát felső határát, vagyis a 140 karaktert.  Szerintük  ez sok szerkesztéssel, vagy éppen be nem fejezett és el nem küldött posztokkal járt. Úgy vélik: a 280-as karakterbővítéssel ez a probléma jelentősen lecsökkent; a limitkorlátot az új rendszer tesztelőinek csupán 1%-a érte el.

Most akkor megváltották a világot?

A Twitter figyelte, hogy az idővonalakat elárasztják-e a 280 karakteres posztok, és a megnövelt karakterszámot élvező emberek tweetjei kitöltik-e a maximális helyet. Ez nem történt meg. Az elküldött bejegyzések csupán 5%-a volt hosszabb 140 karakternél, és csak 2%-a haladta meg a 190 karaktert. Emiatt a Twitter úgy gondolja, az általános karakterbővítés után a felhasználók olvasási élménye alapvetően nem fog változni, mivel közel azonos mennyiségű tweet fog megjelenni ezután is az idővonalon.

Kinek jó ez?

A Twitter Magyarországon messze nem annyira elterjedt, mint Amerikában vagy épp Nyugat-Európában, ahol még a hatóságok is előszeretettel kommunikálnak ezen a csatornán - egy terrortámadás esetén például sokszor a Twitteren teszik közzé a friss fejleményeket a rendőrségek is. A Twitter leghíresebb felhasználója az Egyesült Államok elnöke, szinte biztos, hogy ha lesz atomháború, Trump azt is tweetben jelenti majd be. Az elnök eddig sokszor kénytelen volt 2-3 tweetre szabdalva közzétenni magvas gondolatait, mostantól ez egybe is belefér majd - Donald Trump tehát abszolút nyertese a változásnak.

Íme egy 247 karakteres poszt az elnöktől:

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kellemetlen áremelkedésre ébredhetnek szerdán a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2024. március 25. 12:47
Drágul a benzin a húsvéti ünnepek előtt. 
Vásárló Hiába van vasszigor a magyar diszkontokban, erre jutott a legújabb Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérés
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 25. 05:44
Februárhoz képest 1,9 százalékkal nőtt a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára. Októberhez képest viszont bő 4 százalékos a csökkenés.
Vásárló Újra napirendre került a vasárnapi boltzár, a szomszédban
Buksza blog | 2024. március 24. 16:09
Könnyen lehet, hogy kellemetlen meglepetés érheti hamarosan a Romániába utazó magyarokat, ugyanis a bukaresti kormányt azt fontolgatja, hogy bevezeti a boltok kötelező vasárnapi zárva tartását.
Vásárló „Eldugják” a csokit a vásárlók elől egy diszkontláncban
Privátbankár.hu | 2024. március 23. 12:46
Az áruházak egyik vásárlásra csábító trükkje, hogy a pénztárak futószalagjai fölötti polcokon csábító apróságokat kínálnak a vevőknek ösztönözve az impulzus vásárlást. Ez megváltozhat a jövőben.
Vásárló Pórul járt a Tesco, a Lidl jött ki jól a veszekedésből
Buksza blog | 2024. március 21. 10:16
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia a Tescónak azt követően, hogy a fellebbviteli bíróság is úgy találta, megtévesztő, ha úgy reklámozza Clubcardjának árait, mintha azok a Lildlénél is kedvezőbbek lennének.
Vásárló A romániai vásárlók nem ismernek tréfát
Privátbankár.hu | 2024. március 20. 15:21
Romániában győzelemre állnak a hazai élelmiszerek. Az ottani vásárlók többsége azokat választja a külföldi termékek helyett. Előbb leveszik a polcról a helyben termelt árut és csak utána nézik meg az árát. 
Vásárló Az osztrák nyugdíj igénylése
Márkázott tartalom | 2024. március 20. 09:47
Amennyiben életünk során nem csak Magyarországon dolgoztunk, hanem más országokban is, akkor jó tudni, hogy ezekből az országokból is számíthatunk nyugdíjkifizetésre. Ha Ausztriában dolgoztunk, akkor attól függően, hogy ez az időtartam mennyi volt, kaphatunk nyugdíjat egyenesen az osztrák nyugdíjfolyósítótól, vagy a magyar nyugdíjunkat emeli meg ez az időszak. Cikkünkben segítséget nyújtunk az osztrák nyugdíjrendszer megismeréséhez.
Vásárló Megváltozhatnak az áruházak, 237 000 milliárd forintból
Buksza blog | 2024. március 19. 08:36
Az EU rendületlenül alkotja azokat az új szabályokat, amelyek célja a kontinens iparának támogatása a fenntarthatóvá válásban és a digitalizálás elsajátításában. A kiskereskedelem is beállt a sorba.
Vásárló Fordulat az Ikeánál, már látszik, mire számíthatnak a magyar vásárlók
Privátbankár.hu | 2024. március 16. 16:19
Az Ikea vissza akarja hozni az elmúlt évek drasztikus inflációja előtti időszakot, ez pedig az árak jelentős csökkentését helyenként akár a profit rovására is.
Vásárló Extrém ízeket kaphatnak a kenyerek
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 16. 11:36
A margetingguruk legújabb ötlete, hogy kézzelfoghatóvá, pontosabban ízlelhetővé teszik az emberi érzelmeket, amihez a mesterséges intelligenciát hívták segítségül. Kiderül, beveszik-e ezt az emberek.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG