4p

A hamarosan Magyarországra érkező BYD, az újgenerációs mobilitási vállalatok éllovasa leszámolna az elektromos autózással kapcsolatos félelmekkel.

Nincs irigylésre méltó helyzetben, aki újautó-vásárláson töri a fejét. Az autóipar ma olyan átalakuláson megy keresztül, ami az egész mobilitás jövőjét megváltoztatja. A változás mögötti fő hajtóerők közé tartoznak a környezetbarát közlekedés iránti sürgető igény és az átalakuló fogyasztói szokások, de ne feledkezzünk meg az egyre szigorúbb szabályozásról sem, hiszen az EU klímacéljai 2035-re száműznék a piacról a belső égésű motorokat.

A legdinamikusabban fejlődő technológia

Bár sokan idegenkednek még attól, hogy maguk mögött hagyják a benzin- vagy dízelmotorok világát, valójában a konnektorról tölthető járművek technológiai kiforrottsága már ma is számos területen lekörözi azokat, így nem kell kompromisszumokat kötnünk vagy lemondanunk megszokott kényelmünkről. Az elektromos autók hatótávolsága hihetetlenül megnőtt az elmúlt években, és ma már elérhetőek olyan modellek, amelyek akár több mint 500 kilométert is képesek megtenni egyetlen töltéssel. Az akkumulátorok hatékonysága is jelentősen javult, és 30 perc alatt akár 30% -ról 80% -ra is tölthetők. Ráadásul a legfejlettebb akkumulátorok akár 5000 töltési ciklust is elérhetnek, így akár hosszabb élettartammal rendelkeznek, mint a hagyományos belső égésű motorok.

A modern elektromos motorok olyan gyorsulást és kirobbanó teljesítményt kínálnak, ami akár a hagyományos autókat is megszégyeníti. Az elektromos autózás nemcsak a jövő, hiszen már ma olyan széles skáláról választhatunk, ami mindenki igényeit képes kielégíteni.

Pénztárcabarát megoldás

Az elektromos autók ára folyamatosan csökken, és elemzők szerint hamarosan azonos szintre kerülhet a hagyományos hajtásláncokéval. Ekkor már egyértelműen a konnektorról tölthető autók felé billen a mérleg nyelve, hiszen üzemeltetési költségeik jelentősen alacsonyabbak a robbanómotorosokhoz képest, így a befektetés hosszú távon mindenképp megtérül. A töltőinfrastruktúra fejlődése is elengedhetetlen a váltáshoz: a töltőpontok hálózata egyre sűrűbb, és ez megkönnyíti az utazást. Az elektromos autózás már most is életképes alternatíva és a technológia folyamatosan tovább fejlődik!

BYD: a fenntartható mobilitás új korszaka

Az olyan újgenerációs autógyártók, mint a BYD, alapjaiban forgatják fel a NEV („New Energy Vehicle”) kategóriáját, hiszen innovációjuk középpontjában kizárólag az elektromos mobilitás áll. A NEV a kínai piac legdinamikusabban fejlődő kategóriája: a konnektorról tölthető elektromos autók, legyenek akár kizárólag akkumulátorosok, akár PHEV meghajtásúak, eladásai évről évre rekordokat döntenek. Az idén 27 éves BYD a NEV kategória világelső gyártója, Blade Battery technológiája pedig forradalmi változást hozott, hiszen szigorú körülmények között végzett extrém tesztek sorozata alapján a világ egyik legbiztonságosabb akkumulátora lett. A folyamatos innováció eredményeként a Blade Battery jelentős hatótávolság-növekedést és hosszabb élettartamot nyújt, ezáltal megbízható és fenntartható energiatároló megoldást kínál.

A csak az idei év első félévében 1.2 millió járművet értékesítő BYD nemcsak Kínában piacvezető, de globálisan is kétszer annyi konnektorról tölthető elektromos autót adott el, mint a nagy német autógyártók összesen. A vertikális integráció – amikor a gyártó az akkumulátortól a motoron át a karosszériáig a teljes gyártási folyamatot felügyeli – szigorú minőségellenőrzést, költséghatékonyságot és korlátlan innovációt biztosít. A hat kontinensen 30 ipari parkot üzemeltető ázsiai gyártó dolgozóinak létszáma csak idén 180 ezerrel nőtt, hogy ki tudja szolgálni a hatalmas piaci keresletet világszerte.

A világ 70 országában jelen lévő márka a Müncheni Autószalonon mutatta be új modelljeit, ezzel is jelezve, hogy komolyan gondolja az Európai piacot, ahová alig egy éve lépett be. Jó hír ez azoknak a magyar autósoknak, akik élveznék a tölthető elektromos autók nyújtotta előnyöket, mert a hamarosan itthon is elérhető három BYD modell kompromisszummentes megoldást nyújt a fenntartható mobilitás világában.

Tudjon meg többet a konnektorról tölthető autók világelső gyártójáról: https://www.byd.com/hu

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG