Kérdőíves vizsgálatot indított a fogyasztók elégedettségének felmérésére a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH).
A kérdőív egyrészt a villamos energia, illetve földgáz eljuttatásának minőségére, egyebek mellett az ellátás folyamatosságára, valamint az üzemzavar-elhárításra, másrészt a kapcsolattartásra, az ügyintézésre összpontosít.
Az idei felmérés október elején kezdődik és november első hetében fejeződik be. Összesen mintegy húszezer, egyetemes szolgáltatási körbe tartozó felhasználót, köztük háztartásokat, vállalatokat, intézményeket keresnek fel személyesen a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A vizsgálat eredményéről a MEKH a szokásos éves beszámolója keretében tájékoztatja az Országgyűlést, a részletes eredményeket honlapján is megjelenteti.