Nemzetközi díjat kapott a törzsvásárlói programjuk.
(Kép forrása: Privátbankár/Izsó Márton)
A legjobb törzsvásárlói programként rangos díjat nyert a SPAR és az OMV közös hűségprogramja, a SuperShop – közölte a Spar a Privátbankárral.
A Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosoknak, mind a programban részt vevő partner vállalatoknak kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között.
A SuperShop a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak.
A 2000-ben indult SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokosnak kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, amelyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop partnereknél.
Imádják a magyarok a hűségprogramokat
A Nielsen nemrég végzett egy kutatását, amelyből kiderült, Magyarországon a fogyasztók 46 százaléka vásárol olyan üzletben, amely hűségprogramot kínál lojális vevőinek. Tízből hét magyar pedig szívesebben vásárol ott, ahol hűségprogrammal díjazzák ragaszkodását. A felmérésről bővebben ebben a korábbi cikkünkben olvashat >>>>>
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A modern fogszabályozás ma már minden korosztály számára elérhető – és teljesen személyre szabható. Az Artdent Fogászat és Szájsebészet rendelőjében a 30–60 éves páciensek is egyre nagyobb számban választják az esztétikusabb, rendezettebb mosoly felé vezető utat, méghozzá a lehető legészrevétlenebb módon. De melyik fogszabályozó a legjobb választás? A rögzített, a láthatatlan sín vagy a kivehető készülék? Segítünk eligazodni a lehetőségek között, hogy megtaláld a számodra legideálisabb megoldást.
Az ajándékozás elsőre egyszerű gesztusnak tűnik, valójában azonban jóval többről szól, mint egy tárgy átadásáról. Egy ajándék mindig üzenetet hordoz: figyelmet, elismerést, kapcsolatot vagy éppen státuszt. Éppen ezért nem mindegy, mit, mikor és kinek adunk. Különösen akkor, ha üzleti vagy hivatalos közegben történik az ajándékozás.
Idén karácsonykor is több ezer rászoruló ember ünnepe válhat szebbé, ha csatlakozol a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! tartósélelmiszer-adomány gyűjtéséhez. 2025. december 11. és 16. között több ezer önkéntes személyesen várja a vásárlók felajánlásait a kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházakban.
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. december 8. 05:46
Hogy milyen áron, azt még nem tudhatjuk biztosan, de összejött az éves szintű élelmiszerár-csökkenés: annyi termék került be az árrésstop hatálya alá, hogy idén decemberben olcsóbban vásárolhatunk be a hipermarketekben, mint tavaly. Bezuhant a sertésmájas ára, a kávé és az alkohol viszont nagyot drágult.
Gondoltál már arra, hogy mitől válik egy márka ikonikussá a szabadtéri világban? A szabadidős életmód iránti növekvő lelkesedés nemcsak a természet szerelmeseinek körében terjed, hanem divatirányzatként is egyre hangsúlyosabban van jelen.
Az elmúlt években látványosan megváltozott, hogyan gondolkodnak az emberek az egészségügyi szolgáltatásokról. Egyre többen szeretnének gyors, kiszámítható, átlátható és magas színvonalú ellátást kapni, lehetőleg olyan környezetben, ahol a páciens valódi partnerként jelenik meg. A prémium magánegészségügy népszerűsége éppen ezért nő: nem csupán szolgáltatást nyújt, hanem komplex élményt, amelyben a figyelem, a kényelem és a szakértelem egyaránt kiemelt szerepet kap.