Nemzetközi díjat kapott a törzsvásárlói programjuk.
(Kép forrása: Privátbankár/Izsó Márton)
A legjobb törzsvásárlói programként rangos díjat nyert a SPAR és az OMV közös hűségprogramja, a SuperShop – közölte a Spar a Privátbankárral.
A Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosoknak, mind a programban részt vevő partner vállalatoknak kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között.
A SuperShop a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak.
A 2000-ben indult SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokosnak kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, amelyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop partnereknél.
Imádják a magyarok a hűségprogramokat
A Nielsen nemrég végzett egy kutatását, amelyből kiderült, Magyarországon a fogyasztók 46 százaléka vásárol olyan üzletben, amely hűségprogramot kínál lojális vevőinek. Tízből hét magyar pedig szívesebben vásárol ott, ahol hűségprogrammal díjazzák ragaszkodását. A felmérésről bővebben ebben a korábbi cikkünkben olvashat >>>>>
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
Nemcsak Magyarországnak fordított hátat a Cora áruházlánc, amelynek hipermarketjei itt az
Auchan kezébe kerültek. A vállalat tovább zsugorodik, mert már a nyugat-európai piac is kifog rajta.
Jó példája a juharszirup annak, milyen mélyen összefonódott az elmúlt évtizedekben az Egyesült Államok és Kanada gazdasága. Hiába termelik amerikaiak a szirupot, ha kanadai eszközöket használnak hozzá.
Egyre valószínűbb, hogy a hagyományos csokoládé luxuscikké válik, miután egyik fő alapanyaga, a kakaó ritkaság lesz. Az élelmiszer-fejlesztők keresik, mivel lehetne pótolni a kakaót.
Az új tranzakciós adó bevezetése miatt előfordulhat, hogy a Szlovákiába látogató magyaroktól is
készpénzt kérnek olyan vásárlásoknál, amelyeket korábban bankkártyával fizettek ki.
Az építkezéseknél és a lakásfelújítások során sokszor találkozunk azzal a kihívással, hogy pontosan kalkulálni kell a betonozás költségeit. Hiszen ezek az alapmunkálatok nélkülözhetetlenek, gyakran a projektek kiindulópontját jelentik, és minden további munkálatra hatással lehet a minőségük.
El tudod képzelni, hogy autód ragyogó tiszta legyen anélkül, hogy közben egy csepp vizet is elhasználnál? Sokak számára ez a gondolat új és talán hihetetlen is, hiszen a hagyományos autómosási szokásokkal nőttünk fel. Az autómosók többnyire bőséges vízfelhasználással dolgoznak, hiszen azt gondoljuk, minél több víz és tisztítószer kerül a kocsira, annál tisztább lesz az. De mi van, ha van erre egy alternatíva?
Ihletet adott a belga Delhaize áruházlánc marketingeseinek a cigarettásdobozokon megjelentő figyelmeztetés a dohányzás káros hatásairól. Pozitív életvezetési tanácsokat fognak adni a vevőknek.