A cél az, hogy a hirdetésed kitűnjön a hasonló ajánlatok közül a Housiko ingatlanos oldalon, valódi motivációt adjon a megtekintésre, illetve a tranzakció megkötésére. Az alábbi cikkben összefoglaltuk azokat a kulcsterületeket, amelyekre érdemes odafigyelni, hogy a hirdetési szöveg ne csak informatív, hanem kifejezetten ösztönző is legyen.
Figyelemfelkeltő kezdés: a cím és az első sor ereje
A jó ingatlanhirdetés alapja a tökéletes cím, amely egy pillanat alatt elárulja a legvonzóbb tulajdonságait a kinált ingatlannak. Mivel a vásárlók sokszor több száz hirdetést görgetnek végig, fontos, hogy valamivel azonnal kitűnj.
Érdemes olyan információkat kiemelni, amelyek valódi előnyt jelentenek: mint például egy tágas kert, egy frissen modernizált konyha vagy éppen egy különleges kialakítású nappali. A cím után a következő első mondat legyen ugyanolyan hatásos, tartalmazzon fontos konkrétumot, és adja meg az ingatlan hangulatát, legyen ígéret arra vonatkozóan, hogy érdemes tovább olvasni.
Amennyiben a felütés erős, a vevő szívesebben nézi végig a kevésbé izgalmas részleteket is, kattint rá a képanyagra.
Pontos, átlátható és részletes leírás
Az ingatlanhirdetések böngészése időigényes és fárasztó folyamat, ezért alapvető cél, hogy megkönnyítsük az érdeklődők dolgát, minden lényeges információt gyorsan, érthetően és élvezetesen átadjunk.
A szöveget érdemes az ingatlan helyiségei szerint tagolni, egy-egy mondatban megadva a fontosabb részleteket, például a burkolat típusát, a beépített bútorzatot és az extra kényelmi funkciókat. Fontos, hogy csak olyan részleteket emelj ki, amelyek valóban értéket képviselnek, különben a szöveg könnyen paródiába fordulhat.
Ha az ingatlan különleges felszereltséggel rendelkezik, például vannak benne okosotthon-megoldások vagy éppen egyedileg készített bútorok, ezeket feltétlenül emeld ki a leírásban, hogy a fényképeken is rájuk tereld a figyelmet.
Lokáció, lokáció, lokáció
Sokan elhanyagolják, pedig az ingatlan környezetéről szóló információk szintén döntőek lehetnek. A leendő vevők szeretnék tudni, milyen élet vár rájuk az adott környéken: vannak-e bevásárlási lehetőségek, van-e park a közelben, iskola, orvosi rendelő, milyen a tömegközlekedés. Meg kell mutatni, mi teszi igazán élhetővé a környéket, ez alapvető fontosságú a lehetséges vevők érdeklődésének felkeltésében.
Amennyiben nem ingatlanos bevonásával hirdetsz, fontos, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, amelyeken az érdeklődők tényleg könnyen elérnek, hiszen minden egyes megkeresés esély a kívánt tranzakció nyélbe ütésére.
Kormányfővé nevezte ki Andrej Babist, az októberi képviselőházi választásokon győztes Elégedetlen Polgárok Akciója (ANO) mozgalom elnökét kedden Prágában.




