Azok a cégek, akik adnak arra, hogy munkavállalóikkal és partnereikkel való viszonyukat gondosan ápolják, azok bizony nem elégednek meg silány, semmitmondó megoldásokkal. Ha tehát szeretnénk valami ütőset választani, akkor reklámtárgy tekintetében csakis az Oppala által kínált lehetőségekben gondolkodjunk. Hogy miért is buzdítunk erre mindenkit, azt bővebben kifejtjük mai cikkünkben.
Már a reklámajándék sem a régi…
Azt jó ideje megszokhattuk, hogy az üzleti életben a logózott reklámajándékok felettébb nagy népszerűségnek örvendenek, ugyanakkor jó, ha azt is fejben tartjuk, hogy az idők változnak.
Míg régebben elég volt egy logóval ellátott toll vagy egy üveg bor, azért ma már jobban ki kell tennünk magunkért – már ha szeretnénk azt, hogy a reklámajándék valóban betöltse a szerepét.
Mert hisz nem csupán arról van szó, hogy valamit adni kell, hanem arról, hogy valami olyat ajándékozzunk, ami igazán erősíti a cég és a munkavállalók, valamint a cég és a partnerek közötti kapcsolatokat. Ezt pedig sablonos ajándékokkal aligha lehet elérni.
Ám ha a fentebb említett webáruház ajándékkatalógusát pásztázzuk végig, akkor számtalan nagyszerű ajándékötletre bukkanunk – kivétel nélkül mindegyiket kiváló minőségben készítik el a számunkra, legyen szó ruházatról, használati tárgyakról, édességről vagy épp elektronikai cikkekről.
Okosan a pénzügyekkel!
Nem lenne kerek a kép, ha nem térnénk ki a piszkos anyagiakra is, hiszen ez egy rendkívül lényeges szempont minden vállalat életében. A jó szándékon túl ugyanis szükség lesz némi anyagi keretre ahhoz, hogy a reklámajándékok valóban eljussanak a címzettekhez, méghozzá a megálmodott kiváló minőségben.
Minden cégnek van egy adott kerete erre a célra, így tanácsos olyan webáruházban elkölteni ezt az összeget, ahol egyedi árajánlatot kaphatunk, illetve ahol mennyiségi kedvezményekkel is igyekeznek honorálni a vásárlást.
Ne kapkodjuk el a döntést!
A helyes döntés meghozatalához természetesen ebben az esetben is alapos utánjárásra, kalkulálásra és persze kellő figyelemre lesz szükség. Ha odafigyelünk a partnereinkre vagy a munkavállalóinkra, akkor tudni fogjuk, hogy mi az, aminek valóban örülni fognak, mi az, amit ténylegesen használni, alkalmazni tudnak.
Ezzel együtt pedig arra is tekintettel kell lenni, hogy mi az, amit mi magunk üzenetként közvetíteni szeretnénk. Ez lehet egy magvas gondolat, egy attitűd vagy akár inspiráló üzenet is. Bármelyikre is esik a választásunk, az Oppala kínálatában minden bizonnyal megtaláljuk majd a tökéletes céges reklámajándékot!