2p

Az Aldi szerint minden termékét olyan olcsón kínálja a vevőknek, amilyen olcsón csak tudja, ezért a cég
áruházai egyfajta kedvezményt testesítenek meg a kiskereskedelemben. Ez változhat a jövőben.

Az Aldi olyan lépésre szánta el magát, amire a vállalat történetében eddig nem volt példa. Kísérleti jelleggel hűségprogramot indított Belgium egyes nyugati és északi részein lévő áruházaiban. A német diszkontláncnak összesen 440 boltja van a nyugat-európai országban, ezek közül a teszt alatt 70 áruház vársárlói élhetnek a hűségprogram kedvezményeivel, részben a diszkonton felüli árengedményekkel részben ingyen termékek elvitelével.

Az Aldi Nord belga leánya is beszáll a hűségprogramosidiba
Az Aldi Nord belga leánya is beszáll a hűségprogramosidiba
Fotó: Aldi Nord

A mostani megoldásoknak megfelelően nincs szükség külön fizikai adathordozóra ahhoz, hogy valaki feltétlenül bekapcsolódjon a programba. A résztvevők Aldi-alkalmazásuk megfelelő frissítésével válnak klubtagokká. Kapnak egy QR-kódot, amit a fizetésnél beolvastathatnak a pénztárgépekkel. A rendszer feldobja a vásárlói profiljukat és elkönyveli keletkező vagy felhasznált jutalompontjaikat.

A kísérleti hűségprogram elindításával az Aldi arra készül, hogy szakítson eddigi filozófiájával. A vállalat ugyanis úgy gondolja, hogy miden termékét olyan kedvező áron kínálja, mintha vevői hűségprogramban vásárolnának. Következésképpen nincs szükség további ösztönzőre. Az Aldi Nordnál azonban, amely Belgiumban tevékenykedik, most mégis úgy látták, hogy az árengedményből is lehet további engedményt adni a hűséges vásárlóknak. Azt nyitott kérdésnek tekintik, hogy a változtatás megéri-e. Ha úgy látják, hogy növeli a vásárlók hűségét, az áruházak forgalmát, akkor széles körben bevezethetik az Aldi Nord nemzetközi áruházlánc-hálózatában a hűségprogramot. A magyarországi Aldi, a német Aldi Süd leányvállalata, így ez a teszt nem érinti közvetlenül az Aldi itteni tevékenységét.

Az Aldi elismeri, hogy a teszttel bekapcsolódnak a kiskereskedők hűségprogramjai között folyó versenybe is. A legtöbb boltlánc  - így a magyar piacon is tevékenykedők is - már rendelkezik valamilyen hűségprogrammal, amelyeken keresztül kedvezményeket biztosítanak a vevőknek. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG