3p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.

A pihenés, mint befektetési stratégia

Sokan félreértelmezik az „énidőt”, és önzőségnek tekintik, pedig hosszú távon pozitív hatása van az eredményekre. Az „énidő” a munkával kapcsolatos tevékenységeken túlmutat, és kizárólag rád összpontosít. Ez lehet egy rövid séta a friss levegőn vagy néhány perc mindfulness gyakorlás. Ezek a tudatosan beiktatott szünetek segítenek, hogy új perspektívákból láss dolgokat és megőrizd a kreativitásod. A CardInMove blog oldalán további hasznos tippeket olvashatsz. 

A modern üzleti környezetben elengedhetetlen, hogy ne csupán a munka hatékonyságára koncentráljunk, hanem arra is, hogy a munka és a pihenés aránya egyensúlyban legyen. Ne hagyd, hogy a régi típusú névjegyek korlátozzák a lehetőségeid. Válts okos névjegykártyára, és mutasd meg partnereidnek, hogy te valóban a jövőbe tekintesz! A CardInMove digitális névjegykártya ajándékba is kapható.

Technológia a mentális egészség szolgálatában

Bár gyakran hallani, hogy a digitális eszközök csak ártanak, a helyes alkalmazásuk révén hasznot is hozhatnak. A technológia lehetőséget ad arra, hogy javítsuk az időbeosztásunkat, valamint ellenőrizzük alvásminőségünket. 

A CardInMove innovációval, például a digitális névjegykártyával, leegyszerűsíthetjük a kapcsolatok létrehozását. Az NFC névjegykártyájuk használatával több idő marad a személyes kapcsolatok ápolására, mivel a kapcsolatteremtés folyamata egyszerűbbé válik. Így kevesebb időt kell adminisztratív terhekre fordítani, és több idő marad a valódi kikapcsolódásra.

Gondolkodj újra a pihenésről

Gondoltál-e már arra, hogy talán nem is olyan egyszerű igazán pihenni? Az alvás minősége kulcsszerepet játszik a regenerálódás szempontjából. Az alvást segítő rutin, például a képernyő nélküli időszak lefekvés előtt, hozzájárulhat a pihentetőbb alvás eléréséhez. A 20–20–20 módszer is egy egyszerű taktika: minden 20 perc munka után tarts szünetet, és nézz valamit távolabbra pár másodpercig, csökkentve ezáltal a stresszt és a szemfáradtságot.

A pszichológiai és fizikai jóllét összefonódó elemei egyre több figyelmet kapnak az üzleti életben. A technológia és a digitalizáció révén a hatékonyságot nem csak a teljesítmény növelésével lehet elérni. A stressz csökkentése és az emberi kapcsolatok ápolása elengedhetetlenül fontosak.

A CardInMove célja, hogy leegyszerűsítse a kapcsolattartást, miközben hosszú távon fenntartható életmódra ösztönöz. Gondolj csak bele, hogy egy érintéssel mennyi időt takaríthatsz meg – időt, amit önmagadra vagy éppen a szeretteidre fordíthatsz.

Az üzleti teljesítmény nem csupán időmenedzsment kérdése. A valódi sikerhez olyan egyensúly szükséges, ahol helyet kap a munkán kívüli élet, az önmagaddal és másokkal való kapcsolat ápolása és a minőségi pihenés is. Kezdd el már ma megtenni a szükséges lépéseket a saját jólléted érdekében!

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló LED izzók: a modern otthon kedvenc fényei
Márkázott tartalom | 2025. július 1. 12:50
Az ember gyakran elgondolkodik azon, hogyan tehetné még hangulatosabbá a lakását. Az enerigatakarékos technológiák, mint például a LED izzók, egyre népszerűbbek a fenntarthatóság iránt elkötelezett háztartásokban. A hagyományos fényforrások helyett sokan döntenek a melegséget sugárzó sárga LED izzók mellett, amelyek nemcsak hogy energiatakarékosak, hanem otthonunk eleganciáját is növelik. A sárga fényben fürdő helyiségek valódi komfortérzetet teremtenek.
Vásárló Nyaralni indul? Ezt a tippet fogadja meg tankoláshoz!
Privátbankár.hu | 2025. június 28. 09:33
Ez történt az üzemanyagokkal.
Vásárló Valami készül a benzinkutakon – örülhetnek az autósok?
Privátbankár.hu | 2025. június 26. 10:26
Ez történt az üzemanyagok árával.
Vásárló Lefújták az egészen különös sztrájkot Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 16:08
Mégsem lesz benzinkútsztrájk.
Vásárló Hogyan írjunk figyelemfelkeltő ingatlanhirdetést?
Márkázott tartalom | 2025. június 19. 09:55
Ingatlan eladásakor az egyik legfontosabb tényező a hatásos hirdetési szöveg. A piacon rengeteg hasonló hirdetés található, amelyeket az érdeklődők könnyen átfutnak. Mi teremtheti meg azt a különbséget, ami a mi hirdetésünket kiemeli a tömegből? Egy jól megírt szöveg nemcsak az adatok felsorolásából áll, hanem az ingatlan hangulatát is át kell adnia. Gondoltunk már arra, hogy a részletek és az érzelmek közvetítése az, ami igazán megragadhat egy potenciális vevőt?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG