3p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az online platformok terén a Z generáció egyedi szereppel bír; ők azok a digitális bennszülöttek, akik gyakorlatilag már az online térben nőttek fel. 

Ez a jelenség kihat a marketing stratégiákra: kulcsfontosságú, hogy megértsük, miként lehet hatékonyan célozni ezt a korosztályt, különösen a Short-form tartalomgyártás területén.

A Z generáció sajátosságai

Akik 1997 és 2012 között születtek, már nem ismeretlenek a közösségi média végtelen özönében; sőt, gyakran ők a legaktívabb használók. 

Számukra a vizuális információátadás a kedvenc formátum. Érdemes elgondolkozni azon, hogyan lehet márkaként belépni ebbe a környezetbe. A legnépszerűbb platformok egyértelműen a TikTok, Instagram és YouTube, ahol a rövid videók dominálnak. 

A hiteles kommunikáció rendkívül fontos számukra. De miért? Részben azért, mert a hagyományos reklámok sokszor átlátszónak tűnnek. Sokkal inkább vonzódnak az őszinte és átlátható tartalmakhoz. A fiatalok gyakran preferálnak olyan márkákat, amik érzékenyek a pénzügyi, társadalmi és környezeti kérdésekre.

Hogyan kösd le a figyelmüket?

Mennyi ideig tart a Z generáció figyelmét megragadni? Az első néhány másodperc döntő lehet egy tartalomra nézve. Ezt a kihívást azok is megérzik, akik meg akarnak szólítani egy ilyen közönséget. Kezdésként az akadály leküzdésének legjobb módja egy vizuálisan attraktív és erős tartalommal történhet.

A videóknál az első pillanatok meghatározóak. Egy dinamikus, figyelemfelkeltő kezdés szükséges lehet, ami lehet egy kérdés vagy meglepő információ. A gyors vágások és a feliratozás is hasznosak lehetnek, ugyanis sok fiatal némítva nézi a tartalmakat. Ezek az elemek kulcsfontosságúak lehetnek annak érdekében, hogy egy videó népszerű legyen.

A közösség ereje a marketingben

A Z generáció szívesen csatlakozik a közösségekhez, és ezen belül is aktív résztvevők szeretnek lenni. Az interaktivitás kedvelőiként az egyszerű reklámok helyett a kihívásokra és a közösségi részvételre épülő élményeket keresik. 

Egy márka lehetőséget ad arra, hogy a közösség tagjai kreatívan mutathassák be, miként használják a termékeket. Ezáltal nem csupán a közösségi elköteleződést növelik, de a márka körüli hűséget is erősítik. 

A KALU Creative is jól ismeri ennek a generációnak az igényeit, és tudják, hogy az influencer marketing mennyire hatékony eszköz lehet az őszinte márkaépítés folyamatában. Az ő szakértelmükkel a cégek könnyedén beléphetnek a Z generáció által kedvelt közösségi médiás terepre, mint például a TikTok.

Persze, innentől kezdve izgalmas kihívásokkal találkozhatsz: hogyan tudod elérni, hogy a Z generáció támogatását megnyerd és megtartsd? 

A digitális térben való jelenlét során az őszinteség és közösségi kapcsolatok ápolása juttathat el a sikerhez. Szerinted ebben van a jövő? A KALU Creative mindenesetre hisz abban, hogy ez az út a sikeres online jelenléthez vezet.

 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG