3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

2020-ban szinte egyik napról a másikra robbant be az életünkbe a digitalizáció, a szülőknek távmunka, a gyerekeknek otthonról tanulás keretében. A szolgáltatási szektorok is megérezték ezt a nagy horderejű változást, őket sem kerüli el a technológia gyors fejlődése, ezzel pedig a biztosítási ágazatnak is lépést kell tartania.

Robotok vagy létező emberek a vonal túloldalán?

Manapság már tudunk biztosítást kötni interneten, mobilos applikáción keresztül vagy egy virtuális asszisztens segítségével, de ezek az egyszerűbb lakás-, gépjármű- és utasbiztosítások területén valósíthatók csak meg. A robottechnológia a biztosítási szektorban egyelőre várat magára, annál is inkább, mivel a biztosítások konkrét eseményekhez, emberekhez, jellemzően életmódhoz kötöttek.

A bonyolultabb élet- és nyugdíjbiztosításokat nem lehet egy chatboton keresztül megkötni, mert minden ember sajátos életkörülményekkel, egészségügyi helyzettel rendelkezik. A lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosítások könnyebben uniformizálhatóak, kevesebb adattal dolgoznak, így a díjszámítás is egyszerűbb. A kárbejelentő és kárfelmérő alkalmazások automatizálhatóvá válhatnak, így számunkra kényelmesebb, gyorsabb az ügyintézés.

Még jobban előtérbe kerül adataink biztonsága

A digitalizációval a cégek még több adathoz hozzáférnek, sok információhoz jutnak autóvezetési szokásainkról, egészségügyi állapotunkról, életmódunkról. Sok esetben mi magunk szolgáltatjuk az újabb adatokat annak reményében, hogy egy még személyre szabottabb, ár-érték arányban kiegyenlített biztosítási csomagot kapunk. Cserébe a legmagasabb szintű adatbiztonságot várjuk el a szolgáltató cégektől, így a biztosító társaságunktól is, valamint a gyors ügyintézést például egy káresemény bekövetkezésekor.

A 21. századra teljesen megváltoztak a mindennapokban szembejövő kockázatok. Egyre több beruházás valósul meg a legmodernebb üzemeltetési korszerűsítésekre és személyes igényeink felmérésére célozva. A biztosítóknak tekintélyes mennyiségű adattal kell nap mint nap megbirkózni, és szükségessé vált a mesterséges intelligencia bevezetése is.

Életvezetésitanácsadó-szemlélet

A pandémia időszaka maga után vonta, hogy életünk része lett az online ügyintézés, ami egyfajta kényelmet is hozott magával. Másrészről fokozottabban elvárjuk a biztosítási tanácsadóktól, hogy a kialakult helyzetre való tekintettel még inkább személyre szabott döntéseikkel segítsék a választásunkat.

Ennek következtében egyfajta hibrid tanácsadás lehet a jövő kulcsa, amelyben a tanácsadó a sok csatornás online lehetőségeket figyelembe véve igyekszik számunkra a lehető leghatékonyabb biztosítást megkötni.

Az Allianz Hungáriánál mindig figyelembe veszik az ügyfelek visszajelzéseit. Ahhoz, hogy tovább tudják finomítani az együttműködést a személyre szabott ügyintézés és az online tér között, az ügyfelek hangja nagyon fontos. Az ehhez illeszkedő kiemelt tanácsadói szakértelemmel az Allianz megtalálja számodra a digitálisan támogatott legjobb megoldást!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG