3p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

2020-ban szinte egyik napról a másikra robbant be az életünkbe a digitalizáció, a szülőknek távmunka, a gyerekeknek otthonról tanulás keretében. A szolgáltatási szektorok is megérezték ezt a nagy horderejű változást, őket sem kerüli el a technológia gyors fejlődése, ezzel pedig a biztosítási ágazatnak is lépést kell tartania.

Robotok vagy létező emberek a vonal túloldalán?

Manapság már tudunk biztosítást kötni interneten, mobilos applikáción keresztül vagy egy virtuális asszisztens segítségével, de ezek az egyszerűbb lakás-, gépjármű- és utasbiztosítások területén valósíthatók csak meg. A robottechnológia a biztosítási szektorban egyelőre várat magára, annál is inkább, mivel a biztosítások konkrét eseményekhez, emberekhez, jellemzően életmódhoz kötöttek.

A bonyolultabb élet- és nyugdíjbiztosításokat nem lehet egy chatboton keresztül megkötni, mert minden ember sajátos életkörülményekkel, egészségügyi helyzettel rendelkezik. A lakás-, gépjármű- vagy utasbiztosítások könnyebben uniformizálhatóak, kevesebb adattal dolgoznak, így a díjszámítás is egyszerűbb. A kárbejelentő és kárfelmérő alkalmazások automatizálhatóvá válhatnak, így számunkra kényelmesebb, gyorsabb az ügyintézés.

Még jobban előtérbe kerül adataink biztonsága

A digitalizációval a cégek még több adathoz hozzáférnek, sok információhoz jutnak autóvezetési szokásainkról, egészségügyi állapotunkról, életmódunkról. Sok esetben mi magunk szolgáltatjuk az újabb adatokat annak reményében, hogy egy még személyre szabottabb, ár-érték arányban kiegyenlített biztosítási csomagot kapunk. Cserébe a legmagasabb szintű adatbiztonságot várjuk el a szolgáltató cégektől, így a biztosító társaságunktól is, valamint a gyors ügyintézést például egy káresemény bekövetkezésekor.

A 21. századra teljesen megváltoztak a mindennapokban szembejövő kockázatok. Egyre több beruházás valósul meg a legmodernebb üzemeltetési korszerűsítésekre és személyes igényeink felmérésére célozva. A biztosítóknak tekintélyes mennyiségű adattal kell nap mint nap megbirkózni, és szükségessé vált a mesterséges intelligencia bevezetése is.

Életvezetésitanácsadó-szemlélet

A pandémia időszaka maga után vonta, hogy életünk része lett az online ügyintézés, ami egyfajta kényelmet is hozott magával. Másrészről fokozottabban elvárjuk a biztosítási tanácsadóktól, hogy a kialakult helyzetre való tekintettel még inkább személyre szabott döntéseikkel segítsék a választásunkat.

Ennek következtében egyfajta hibrid tanácsadás lehet a jövő kulcsa, amelyben a tanácsadó a sok csatornás online lehetőségeket figyelembe véve igyekszik számunkra a lehető leghatékonyabb biztosítást megkötni.

Az Allianz Hungáriánál mindig figyelembe veszik az ügyfelek visszajelzéseit. Ahhoz, hogy tovább tudják finomítani az együttműködést a személyre szabott ügyintézés és az online tér között, az ügyfelek hangja nagyon fontos. Az ehhez illeszkedő kiemelt tanácsadói szakértelemmel az Allianz megtalálja számodra a digitálisan támogatott legjobb megoldást!

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A szomszédban terjeszkedik a Müller
Buksza blog | 2025. május 15. 12:41
A német drogériahálózat Szlovákiában nyit boltot. 
Vásárló Újabb miniáruházat nyit az IKEA
Privátbankár.hu | 2025. május 15. 11:55
Az IKEA elismeri, hogy London rongyrázó miniáruházát a márka promóciós eszközének is tekinti. London után New York következik. 
Vásárló A fizetésünk több mint harmadát a kiskereskedelemben hagyjuk
Privátbankár.hu | 2025. május 13. 14:44
Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között. 
Vásárló 30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője
PR | 2025. május 12. 09:42
1995-ben nyílt meg Győrben az első INTERSPAR hipermarket, és ezzel új korszak kezdődött a hazai vásárlási kultúrában. A SPAR Magyarország akkor nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Vásárló Az élelmiszer árrésstop jogi szempontból a boltokra nézve
PR | 2025. május 9. 15:48
Újabb rendelettel szabályozza a magyar kormány az élelmiszerárakat, ami a korábbi árstoppal ellentétben mind a gyakorlati alkalmazhatóság, mind a jogi kérdések tekintetében rengeteg kérdést vet fel a vásárlók és a boltok szemszögéből egyaránt.
Vásárló Kezd kopni az árrésstop? Sokkal többe kerül a családi nagybevásárlás, mint egy éve
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. május 8. 05:36
A Privátbankár Árkosár-felmérésben szereplő árrésstoppal érintett termékek májusban valamivel drágábbak lettek, mint egy hónapja, összességében mégis csökkent a végösszeg áprilishoz képest – hála annak, hogy a hipermarketek nem próbálják meg a többi termék drágításával pótolni a veszteséget. Bár vannak árrésstopos termékek, amelyek jóval olcsóbbak most, mint tavaly, fájó látni, hogy mennyivel drágább a családi nagybevásárlás, mint 2024 májusában.
Vásárló Plazmaadó-körkép: mit érdemes tudni a plazmaadásról?
Márkázott tartalom | 2025. május 7. 12:00
A plazmaadás sokakat érdekel, és sokan vannak azok is, akik még nem merték megtenni azt a bizonyos első lépést. A felelős döntés elősegítésére most igyekszünk egy átfogó képet adni a plazmaadásról, hogy egyértelmű legyen mindenki számára: mire számíthatunk, ha időpontot foglalunk.
Vásárló Itt a magyarázat: ezért nem ösztökélhette az embereket vásárlásra az árrésstop
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 10:57
A Nemzetgazdasági Minisztérium, az Országos Kereskedelmi Szövetség és az elemzők is reagáltak a vártnál gyengébb márciusi kiskereskedelmi adatra.
Vásárló Kellemetlen meglepetéssel szolgált a statisztikai hivatal
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 08:30
A KSH közlése szerint a kiskereskedelmi forgalom márciusban 0,5 százalékkal lett alacsonyabb a februárinál, miközben az éves növekedési dinamika is jelentősen mérséklődött.
Vásárló Mitől lesz vasas a kút vize?
Márkázott tartalom | 2025. május 4. 14:46
A kutakból nyerhető víz gyakran kiváló alternatívája a vezetékes víznek, azonban fontos odafigyelni a megfelelő használatra és karbantartásra, amivel megőrizhető a megfelelő minőség.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG