3p

Bemutatjuk, mi mindenre kell feltétlenül odafigyelnie.

Ha még soha nem írt ki pályázatot, akkor az eljárást meglehetősen ijesztőnek találhatja. Íme, néhány hatékony tipp a sikeres pályázati anyag megírásához!

1. Olvassa el át pályázati dokumentumot!

Ha csak egy pontot említhetnénk, mindenképp ez lenne az. Minden dokumentumot el kell olvasnia, hogy biztosan megértse, mire van szüksége a hatékony pályázatírás érdekében. A legfontosabb a pályázatot teljes terjedelmében átolvasni, hogy pontosan tudja, mit kérnek az Ön cégétől. Ismerje meg a szerződéses kötelezettségek és a termék vagy szolgáltatás szállításának módját. Derítse ki, mikor és hogyan kell a pályázatra válaszolni, és mik az ajánlattétel kritériumai.

2. Tervezze meg, ki lesz a felelős!

Miután elolvasta és megértette a dokumentumot, írjon listát az összes főbb követelményről! Ezek után rendeljen felelősöket az egyes feladatokhoz, akik kézben tartják az adott szakaszra vonatkozó válaszok összegyűjtését. Tűzzön ki határidőket minden feladatra, hogy a fontos dolgokat mielőbb elvégezze!

3. Használja a megadott pályázati sablont vagy formátumot!

A pályázati dokumentáció gyakran tartalmaz egy sablont, amelyet a pályázó félnek kell kitöltenie. A sablon általában részekre oszlik, és szó- vagy oldalkorlátok is szerepelhetnek benne. Az is előfordulhat, hogy különböző formátumokban kell benyújtani, például az árazást Excelben, a dokumentum többi részét pedig PDF-ben.

4. Válaszoljon világosan és egyszerűen!

Ha tudja, milyen módon fogják kiértékelni a pályázati anyagát, akkor az energiáját azokra a területekre összpontosítsa, amelyeket a vevő fontosnak tart. Ha válaszát világosan és könnyen olvashatóvá teszi, elírások és hibák nélkül, azzal mindenképpen növeli a pozitív elbírálás esélyeit.

Ha nincs csatolva kitöltendő válaszűrlap, használja a pályázati leírást útmutatóként. Másolja ki és illessze be a fejléceket a pályázati dokumentumba vagy a kiválasztási kritériumokhoz, és válaszoljon közvetlenül ezekre. Ha lehetséges, használja ugyanazt a betűtípust és szóközt, mint a kiíró fél.

5. Vegye figyelembe a kiválasztási kritériumokat!

A pályázati anyagban szerepelnie kell a kötelező kritériumoknak. Ilyenek lehetnek például a szállító biztosításai, a javasolt ütemterv, illetve a korábbi referenciák megbízható forrásból.

7. Időben nyújtsa be a pályázati anyagot!

A határidők számítanak. A pályázati anyagot a pontosság érdekében többször át kell nézni, ha kell, javítani, és jóval a határidő lejárta előtt készen kell állnia a leadásra. Ekkora már pontosan tudnia kell, hogyan nyújtsa be az anyagot: postai úton, e-mailben, űrlap kitöltése által vagy személyesen.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG