4p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy felmérés szerint a foci VB közvetítéseket kínáló vendéglátóhelyek és helyszínek 79 százalékban élvezhető, éles képminőségű kivetítőkkel és tv-kel várják a szurkolókat, a hangulat azonban mindenhol inkább szolid, mint fesztiváli vagy stadionszerű, de azért akadnak kivételek.

A ClientFirst Consulting egy hetes villámtesztje alatt 27 város, 81 helyszínét vizsgálták meg azonos szempontok szerint próbavásárlók (tesztnézők) bevonásával. A 10 legjobb összesített értékelést kapott helyszín között 4 budapesti, 3 győri, 1 miskolci, 1 kiskunhalasi és 1 szolnoki szerepel.

A felmérésben több mint 100 teszt készült – Győrtől kezdve Sárospatakon, Pécsen keresztül egészen Gyuláig, valamint Budapest több pontján – június 29. és július 5. között, meccsnapokon.

A tesztelők többek között a kivetítés működését, minőségét, a kiszolgálás gyorsaságát, a helyszín hangulatát, a mosdók tisztaságát, a rendelt italok minőségét és árszínvonalát értékelték, illetve javaslatot tettek az esetleges módosításokra is.

Élményindex (Ezen a helyszínen nézve mennyire élvezted magát a meccset? 1-5 skálán)

 

A kivetítők élesek

A meccsnézés élményét egy 1-től 5-ig terjedő skálán mérve átlagosan 3,8-ra értékelték a nézők. A kivetítőket a legtöbb esetben szép, éles képet adó, élvezhető minőségűnek titulálták, mindössze 13 százalékban volt homályos vagy élvezhetetlen a minőség, 8 százalékban pedig be sem volt kapcsolva a kivetítő.

De a hangulat szolid

A meccsnézés hangulata több mint 60 százalékban szolidnak volt mondható, 16 százalékban érezhető kocsmainak (jó értelemben, inkább az angol pubokhoz hasonlónak). 13 százalékban fesztiváli, 8 százalékban pedig stadion hangulat uralkodott a vendéglátóhelyeken. 

Ahol nem

Fesztivál hangulattal találkoztak a tesztnézők többek között a budapesti Szabadság téren, a győri Városház téren, az egri Agria Plázánál, Törökszentmiklóson, a siófoki Fő téren, a pécsi Kossuth téren, és a budapesti Grundon.

Igazi stadion hangulat volt a Westend teraszon, a margitszigeti Champs szigeten, a nyíregyházi Kossuth téren. A vizsgált 81 helyszínen a mellékhelyiségek állapota a legtöbb esetben átlagos vagy tiszta, de van mit kijavítani ezen téren, különös tekintettel arra, hogy a hétvégén várhatóan jóval többen látogatnak ki egy-egy helyszínre, akár gyerekekkel is.

Átlagos árak átlagosak, vagy mégsem?

A kért italokat közel 70 százalékban nagyon jónak értékelték a fogyasztók. A kiszolgálás az esetek majdnem felében megfelelő volt, 37 százalékban pedig kiváló.

13 százalék nyilvánította átlagosnak a kiszolgálást és 3 százalékban találták azt kritikán alulinak.

Az italokra általában nem kellett sokat várni, a felmért helyek harmada pedig önkiszolgáló rendszerben működött. Az esetek felében a kért italok árát átlagosnak találták a szurkolók, 41 százalék gondolta úgy, hogy kicsit magas, 8 százalék pedig kifejezetten magasnak, illetve nagyon, vagy extrém magasnak ítélte.

Azokon a helyeken, ahol napijegy ellenében lehet meccset nézni, a jegyárakat magasnak tartják a próbavásárlók, véleményük szerint többek között ennek tudható be, hogy nem is voltak sokan.

Még lehet javítani a hétvégére

A vendégek több esetben gondolták úgy, hogy – különösen a nagyobb befogadóképességű helyszíneken – több személyzettel kellene dolgozni a VB elődöntő és döntő alatt a gyorsabb kiszolgálás érdekében.

Szintén a nagyobb helyeken néhányan úgy vélik, hogy a meccs elején, a szünetben és a meccs végén egy hangulatfelelős, illetve brazil vagy VB zenék lejátszása nagyban hozzájárulhat az igazi meccsnézős hangulathoz.

Egyes, a vb idejére kialakított szurkolói helyeken pedig túl kevés az ülőhely a nézők számára. A felmérés résztvevői több helyen hiányolták a VB specifikus ajánlatokat. A kerthelyiségekben több helyen gond volt az árnyékolással, így pedig a kivetítő láthatóságával, ez azonban a hátralévő két esti meccsélményt már nem befolyásolja majd.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG