2004. február 4-én indult el a Facebook. A Gemius megvizsgálta a Facebookra belépő internetfelhasználók korát. Az elemzés alapjául a 18 évnél idősebb felhasználók 2014. január és november között gyűjtött adatai szolgáltak. A vizsgált országok; Magyarország, Fehéroroszország, Dánia, Lengyelország, Oroszország, Románia, Törökország és Ukrajna, ahol a Gemius globális és helyi internetes oldalakra vonatkozó kutatásokat folytat.
Magyarország mellett még Dánia az az ország, ahol a 18–24 éves korosztály a legkevésbé látogatja a Facebookot. A korosztályból csupán minden hatodik felhasználó keresi fel az oldalt (átlagosan 16 százalék).
Törökországban pedig ebben a korosztályban a legnépszerűbb a közösségi oldal. Itt a 18–24 éves korcsoportból átlagosan minden harmadik felhasználó látogatja az oldalt (31 százalék).
2014-ben a vizsgált országok szinte mindegyikében a 25–34 év közötti felhasználók voltak legnagyobb százalékban jelen a Facebookon, míg a látogatók legkisebb része 55 évesvagy annál idősebb volt. Kivétel Dánia, ahol a helyzet éppen fordított, azaz a Facebook.com a leginkább látogatott az 55 év feletti emberek körében, és a 18–24 évesek alkotják a legkisebb részét a közönségnek.
Az összes vizsgált országban minden negyedik, ötödik Facebook-felhasználó 35–44 éves (19–26 százalék, az egyes országoktól függően).