A Tesco először hazai piacán, az Egyesült Királyságban kezdte el tesztelni azt az új szolgáltatását, amelynek keretében Clubcard rendszerének tagjai vásárlási szokásaik alapján személyre szabott ajánlatokat kaphatnak – derült ki a brit Retail Gazette tudósításából. Az újdonság elnevezése Your Clubcard Prices.
Az áruházlánc egyelőre kiválasztott egy csoportot Clubcard-tulajdonosai közül, akiknek felkínálta az új lehetőséget. A kiskereskedelmi hírportál hivatkozik a The Sun bulvárlap értesülésére, amely szerint a cél az, hogy első körben az Egyesült Királyság minden Clubcarddal rendelkező Tesco-vásárlójának lehetővé tegyék a személyre szabott árajánlatok nyújtását. A tesztben részt vevő vásárlók minden szerdán megkapják a vásárlási szokásaik alapján nekik dedikált diszkontajánlatokat egy alkalmazáson keresztül. Ezt a szoftver automatikusan letölthetik a pénztári fizetéseknél. Az ajánlatok hét napra szólnak és csak a nagyobb Tesco-áruházakban használhatók fel. Az is
igaz ugyanakkor, hogy ezekben többször is. A kiskereskedelmi lánc szóvivője azzal fényezte az újdonságot, hogy a Your Clubcard Pricest azokon a lehetőségeken felül élvezhetik a Tesco hűséges ügyfelei, amelyek a clubcardosokat amúgy is megilletik.
Ugyanakkor az áruházlánc kezdeményezése nem példa nélküli.
A Sainsbury’s Your Nectar Prices névvel indította el saját lojalitásjutalmazó programját 2023 októberében. A személyre szabott ajánlatokat, amelyeket a hűséges vevők ennek keretében kapnak, online vagy mobilos alkalmazásokon juttatják el a fogyasztóknak.