Nincs kegyelem
A tovább bővül a saját márkás termékeinek köre, mostantól kapható a Fradi Energiaital, amit a HELL gyárt majd.
A Fradi Energiaital piacra kerülését a társaság közleménye szerint az FTC komoly reklámkampánnyal támogatja.
A kiválasztott szlogen „Fradi Energiaital. Nincs kegyelem” lett. A Fradi Energiaital ára 130 és 179 forint közé várható, boltoktól és akcióktól függően.
Ezt vajon megisszák az ultrák?
Amióta átadták a Ferencváros új stadionját, a Groupama Arénát, és a belépéshez szurkolói kártya és biometrikus adatok megadása szükséges, azóta a klub szervezett szurkolói csoportjai bojkottálják a csapat azon meccseit, ahová csak vénaszkennelés után lehet bejutni. Azóta egy átlagos bajnokin negyedházzal üzemel a stadion, még az Újpest elleni idegenbeli derbit is az Üllői úti stadion előtt felállított kivetítőn nézték meg a szurkolók.
A mérkőzéseken így nincsenek zászlók, drapériák, nincsen dob, nincsenek rigmusok, nincs koreográfia, nincs vezérszurkoló, aki a pályának háttal ülve irányítaná a szurkolást - nincs hangulat. A klubvezetés várakozásai szerint így családbaráttá tehető a stadion, ez annyiban mindenképp igaz, hogy - a többivel együtt - az Újpestet gyalázó rigmusok is eltűntek, van helyette elvétve felhangzó "Hol van a tábor?" .
FTC - Haladás, 2014. szeptember 28. A stadionnak az a része, amelyik nem látszik a televíziós közvetítésben. A végeredmény egyébként 0-0 lett. |
Kevésbé családbarát azonban az árképzés: az új szurkolói kártya 1000 forintért váltható ki (annak is, akinek van régi), a meccsre a legolcsóbb belépő 2000 forint - ha pedig az ember meccsnapon szeretné ezeket kiváltani, megvásárolni, az kártyánként és jegyenként plusz 500 forintos költséget jelent, elriasztva ezzel a hirtelen felindulásból délutáni programot keresőket és általában véve a kiskeresetűeket.
Hogy ezt ellensúlyozzák, van családi jegy 2200 forintért ezért egy felnőtt és egy gyermek mehet be a kijelölt szektorba. A további gyermekjegyek 1100 forintért vásárolhatók meg a 15 éves kort még be nem töltött gyermekek részére.