Sajátmárkás termék
Vásárló Saját márkás döntést hoztak a vásárlók 
Privátbankár.hu | 2024. március 6. 15:16
Öldöklő versenyt vívnak egymással az áruházakban a saját és a nemzeti vagy gyári márkás termékek a vásárlók kegyeiért, ami az elmúlt öt évben a legtöbb terméknél nagy változásokat hozott.
Vásárló Megjelenik a boltokban az inflációfáradtság, lépnie kell a másik oldalnak 
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. február 1. 15:05
A magyar piachoz hasonlóan a világ országaiban is szembe kell nézniük az élelmiszergyártóknak azzal, hogy a fogyasztók az elmúlt évek magas inflációja után nem feltétlenül hatódnak meg márkanevüktől.
Vállalat Felkopik az álla a menő márkáknak Európában? 
Molnár Csaba | 2023. május 21. 14:16
A sajátmárkás termékek már a teljes európai FMCG-értékesítés 38 százalékát teszik ki, mivel a vásárlók továbbra is a legjobb – leggazdaságosabb – vásárlási lehetőségeket keresik, és azok bizony nem a menő márkák termékei.
Vásárló Az osztrákok megőrülnek érte, hozzánk is elhozta a Spar  
Privátbankár.hu | 2016. április 21. 16:13
Új sajátmárkás termékeket kínál az áruházlánc.
Vásárló Gazdaságos: 492 milliárdot költöttek el a magyarok, hogy spórolhassanak 
Privátbankár.hu | 2016. február 29. 18:11
Egy év alatt 492 milliárd forintot költöttünk sajátmárkás termékekre - a piac azonban telítődni látszik, már nem tudott tovább bővülni a piaci részesedés.
Vásárló Ilyen sem volt még a Sparban 
Privátbankár.hu | 2016. január 13. 10:32
Újfajta saját márkás termékekkel jelentkezik a Spar.
Vásárló Jön a Fradi Energiaital - ezt vajon beveszik az ultrák? 
Privátbankár.hu | 2014. október 20. 13:15
A whisky, a vodka, a sör és a pezsgő után az energiaitalok piacára kíván betörni az FTC. Ezt vajon megveszik a meccseket bojkottáló szurkolók?
Vásárló "Tuti tipp" - új saját márkát vezet be az Auchan 
Privátbankár.hu | 2012. június 28. 14:00
Az eddigi sajátmárkás termékek mellett most új termékeket vezet be Tuti tipp néven az Auchan. 2009 óta folyamatosan nő a sajátmárkás termékeik népszerűsége, erre az évre a sajátmárkás termékeik további térhódítására számítanak, 2012 végére a teljes eladott termékszám 1,5-2 százalékát ezen termékek eladásából várják.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG