A közlemény szerint a legszembetűnőbb csökkenés a havi, a heti és a teherautók számára érvényes egynapos e-matricák forgalmában volt tapasztalható: az elsőből 6, a másodikból 3, a harmadikból 7 százalékkal fogyott kevesebb az első félévben. A felsoroltakkal szemben az éves e-matricák eladásainál stagnálás, míg a négynapos változatnál enyhe, egy százalékos emelkedést regisztráltak.
Az úthálózat forgalmában az átlagos csökkenés 5 százalék körüli volt 2009 első félévében. A legnagyobb visszaesés az országon áthaladó tranzitforgalom lebonyolításában kiemelt szerepet játszó M1-es autópályán volt megfigyelhető: itt 2009. január-június között átlagosan 7-10 százalékkal közlekedett kevesebb jármű, mint tavaly. 
Szintén visszaesés mutatkozott az M3-as és M7-es autópályákon, ezek mértéke megközelítőleg 5 százalékos volt. Az újonnan átadott pályaszakaszok térségében - egyebek közt az M7-es autópálya 206-232 km-szelvényei és az M0 autóút 30-41 km-szelvényei között - ugyanakkor jelentős forgalomnövekedést mértek- olvasható az ÁAK közleményében.
Bedugulhat az M7-es  
M0: jobb, ha előre felkészül a dugóra  
Újraburkolják az M2-es egy szakaszát 
Kevesebb jut autópályákra
Állatok szaladgálhatnak az autópályákon
MTI
Mintegy 2 százalékkal kevesebb úthasználati jogosultságot (e-matricát) szereztek be a járművezetők 2009 első felében, mint egy évvel korábban		
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
							Hszi Csin-ping kínai elnök kedden az Oroszországgal való kölcsönös befektetések növelésére és a gazdasági együttműködés elmélyítésére szólított fel.						
                        
                        
                        
                        
                        
                        
                        

