Megéri a költöztetésre költeni
Többen – sokszor tévesen – úgy ítéljük meg, hogy a költöztetés árak szempontjából a felesleges kiadások listáján szerepel. Eleinte azt gondoljuk, hogy egyedül vagy némi segítséggel könnyedén megoldjuk a költözést. Hiszen csak pár bútordarabról van szó…
Ez mindaddig igaz, amíg össze nem törjük az örökségbe kapott étkészletet, vagy meg nem rongáljuk a szinte vadonatúj ülőgarnitúrát, ahogy a lépcsőház szűk folyosóin manőverezünk vele. Nem beszélve az elektronikai eszközeinkről, amelyeknek nem tesz jót, ha védelem nélkül zötykölődnek a kocsiban.
Legtöbbször az okozott kár nagyobb összeget emészt fel, mint amennyibe a költöztetés került volna. Az igazán szakképzett cégek, mint például a Visszuk.hu csapata, az igényekre és körülményekre szabva alakították ki az árlistájukat. Arra törekednek, hogy az árajánlat utolsó sorában olyan végösszeg szerepeljen, amely megfizethető a megbízó részéről, ugyanakkor profizmus és minőség párosul hozzá.
Hogyan kalkulálják a díjakat?
Számtalan tényező befolyásolhatja, hogy végül miként alakul a számla költöztetéskor. Amit nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy célszerű minél pontosabban meghatározni az ügyféligényeket, hiszen mindezek fényében készül el a végleges árajánlat.
Egyes cégek gyakran számolnak fel rejtett költségeket, melyekről nem volt szó a megállapodás megkötésekor. Viszont ezt el kell különíteni azoktól a helyzetektől, mikor a megbízó nem elég körültekintő, és a folyamat közben derülnek ki olyan dolgok, melyekre nem számított a költöztető csapat.
Alapvetően léteznek fix áras és óradíj alapon működő költöztetések. Előbbi kategóriába jellemzően a nemzetközi, vidéki vagy irodaköltöztetések tartoznak. Az óradíjas verzió főként Budapesten él. Ez tökéletes eszköze annak, hogy a valóban elvégzett munka kerüljön számlázásra. Ha egy felkészült, összeszedett ügyfél fogadja a csapatot, az nagyban lerövidítheti az egész munkafolyamatot.
Mindkét esetben kalkulálhatunk még a kiállási díjjal, mely a teherautó méretének és a rakodó munkások számának a függvénye.
Milyen egyéb költségek merülhetnek fel?
Az alapszolgáltatásba általában nem tartoznak bele olyan tételek, mint a behajtási engedély igénylése, parkolóhely-foglalás, csomagolóanyagok beszerzése, be- és kicsomagolás vagy akár a biztosítás.
A rendkívül nehéz berendezések mozgatása vagy az értékes műtárgyak szállítása is külön kategória. Utóbbi speciális bánásmódot követel, és egyedi feltételeket teremthet.
A leírtak természetesen tájékoztató jellegűek, a pontosság kedvéért mindenképp konzultáljunk egy számunkra szimpatikus csapattal. A valódi profik mindent megtesznek azért, hogy azt érezzük, hogy érdemes ebbe a szolgáltatásba fektetni.