A 2017. évi CL. törvény, valamint a 7/2017. (VI.1) IM rendelet nyilatkozik arról, hogy mit is takar pontosan a székhelyszolgáltató kifejezés és milyen feladatok vonatkoznak rá:„A székhelyszolgáltató az a személy, aki, vagy amely üzletszerű gazdasági tevékenységként az adózó üzleti és hivatalos iratainak munkaidőben történő átvételéről, érkeztetéséről, megőrzéséről, rendelkezésre tartásáról, valamint a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítéséről, így különösen a cég (megbízó) székhelyéhez és a cégiratokhoz kapcsolódó hatósági kényszer-intézkedések tűréséről.”
A székhelyszolgáltató kiválasztását követően, arról is határoznunk kell, hogy a vállalkozás könyvelését kire, milyen könyvelési szolgáltatásra bízzuk. Ez lehet a Stabil Kontakt Kft. is, amely a Logosz Cégcsoport partnercége.
A Stabil Kontakt Kft., a Logosz Cégcsoport stratégiai partnere. A Logosz Cégcsoport országosan 19 irodában tud székhelyet biztosítani a vállalkozásoknak, munkatársai mindemellett nagy gyakorlattal végzik el a cégalapítással összefüggő adminisztrációt is. A Stabil Kontakt Kft. nem pusztán most induló vállalkozásoknak biztosít szolgáltatást, hanem már régóta működő vállalatoknak és cégnek is, olyan személyeknek, akik nem elégedettek a jelenlegi könyvelőjükkel és könyvelőváltáson gondolkodnak. A Stabil Kontakt Kft. emellett 4 más szolgáltatással is várja az ügyfeleit.
1. Bérszámfejtés
A cégeknek szüksége van bérszámfejtésre, hiszen a könyvelők ezt tanulták, így profin végzik ezt a munkát. Amennyiben egy apró hiba is csúszik a bérszámfejtésbe, úgy az adott cég súlyos bírsággal is számolhat. A Stabil Kontakt Kft. munkatársai folyamatosan nyomon követik a bérszámfejtéssel összefüggő jogszabályokat is. A bérszámfejtés keretein belül, a feladataik körébe tartozik a biztosításra kötelezettek be - és kijelentése a NAV rendszerébe, elkészítik a kilépő igazolásokat és a munkaszerződéseket. Hatáskörükbe tartozik még a betegszabadság, távolléti díjak számfejtése, a TB ellátások, a táppénz, a CSED, a GYED ügyintézése, illetve a főállású és a részmunkaidős dolgozók aktuális havi bérének számfejtése. További feladataik: megbízási díjak, tagi kivételek, osztalékok, egyéb juttatások számfejtése, bérjegyzékek, bérkifizetési lista átadása, havi utalandó közterhekről lista átadás, havi járulékbevallások elküldése az adóhatóság részére, illetve statisztikák elkészítése a hatóságok részére.
2. Könyvelés
A Stabil Kontakt Kft. könyvvizsgálóval, okleveles adótanácsadóval és regisztrált mérlegképes könyvelőkkel biztosít az ügyfelei számára teljes körű, könyvelési szolgáltatást. Mivel felelősségbiztosítással rendelkeznek, így garanciát is biztosítanak a szolgáltatásaikra.
3. Adótanácsadás
A Stabil Kontakt Kft., Budapesten, a József körúti irodájukban már meglevő, és most induló cégeknek adótanácsadást is nyújt. Azok számára, akik cégalapítás előtt állnak, nem csak a társasági forma, hanem a tevékenységi kör kiválasztásában is segítséget nyújtanak. Az adótanácsadás keretein belül a következőkben fordulhatunk a Stabil Kontakt Kft.-hez: adótervezés, adóoptimalizálás, eseti tanácsadás a társasági adó, általános forgalmi adó és a személyi jövedelemadó terén. Mindemellett cégképviseletet is biztosítanak egy esetleges adórevízió során. A tanácsadásba beletartozik még az ügyvitel tervezése, illetve az ügyviteli folyamatok optimalizálása.
4. Eseti megbízás
A Stabil Kontakt. Kft a könyvelés mellett, eseti számviteli megbízásokkal is foglalkozik. Ezek a következők: SZJA - bevallás elkészítése, akár magánszemélyről, akár cégről legyen szó, tanácsadás eseti vagy havi átalánydíjas rendszer keretén belül, cégkivonat, mérlegbeszámoló lekérése IRM központi adatbázisból. További feladatok: visszamenőleges könyvvitelbevallás és beszámolópótlás, hatóságok előtti képviselet eseti jelleggel, illetve évközi mérlegbeszámoló elkészítése, akár hitelhez, akár átalakuláshoz.