3p

Vendéglátósként, márkatulajdonosként, rendezvényszervezőként már eleged van az egyszer használatos poharakból? Abból, hogy minden egyes bemutató, koncert, falunap után tengernyi szemét elszállításáról kell gondoskodnod? Szeretnél egy fenntarthatóbb rendszert kialakítani úgy, hogy a pénztárcád se bánja?

Ha azt a gordiuszi csomót valaki elvágná végre…

Mennyivel egyszerűbb lenne minden, ha a rendezvényeken használatos több ezer eldobható műanyag problematikája egyszer és mindenkorra megoldódna. A Cup Revolution fesztiválpohara ezt a gondot leveszi a válladról. 

A Cup Revolution nemcsak hisz a körforgásban, hanem tesz is érte! A vendéglátásban 25 éves tapasztalattal a hátuk mögött dolgozták ki a módszerüket, mellyel a hulladékmennyiség csökkentését, ezáltal a fenntarthatóságot segítik vendéglátóhelyeken, sporteseményeken és rendezvényhelyszíneken.

Rendezvények és az eldobható műanyag poharak

Ha különféle rendezvényeket szervezünk, bonyolítunk, óhatatlanul belebotlunk a hulladékfelhalmozás, illetve az elszállításának a problematikájába. Legyen szó bármilyen fajta eseményről, a közönségnek, nézőknek, résztvevőknek szükséges valamilyen frissítővel szolgálni. 

Az utóbbi évtizedekben gyakorlattá vált a helyszíneken a minél gyorsabb és gördülékenyebb kiszolgálás érdekében a sérülékeny, rossz minőségű műanyag poharak használata. 

Ezek nem esztétikusak, valamint még környezetszennyezők is. Egyszeri használatra alkalmasak csak, és általában szétválogatás nélkül, a kukában végzik. Egyszerű megoldásokkal azonban nemcsak elejét vehetjük a kellemetlenségnek, hanem egy ügyes húzással még marketingcélokra is felhasználhatjuk azt.

Tartós használat és fenntarthatóság

A széles körben bevett gyakorlat - mely az eldobható poharak megvásárlásán, tárolásán, felhasználása után hulladékként történő elszállításán, majd újfent a vásárlásból áll - eléggé drága mulatság. De ha ebből a mindenkinek csak diszkomfortot eredményező folyamatból kiveszünk pár elavult mozzanatot, máris egy működőképes, környezetbarát modellt kapunk. 

Ha újra felhasználható (akár 500 alkalom) poharakat vetünk be, melyeket a gyártó elszállít, tökéletesen fertőtlenít, elmosogat, majd újból hadrendbe állít - már egy csomó plusz munkától és költségtől megszabadulunk.

A teljes logisztika és mosogatás kiszervezésén túl lehetőség van saját grafikával ellátott, egyedi poharak létrehozására is. Így egy településen, régión belül működő vendéglátóipari egységek egyazon arculatú pohár használatával egyedi marketingeszközt is nyerhetnek az újrahasználható termékekkel.

A fenntarthatóságra törekvéssel nemcsak környezetünket óvhatjuk meg, de jelentős összegeket is megspórolhatunk vállalkozásunk, városunk számára. Mindemellett rendezvényeink mutatósabb, rendhagyóbb összképe könnyebben beazonosíthatóvá, emlékezetesebbé válik, ami erősíti a márkánkat.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG