Az Yves Rocher 2014-ben 31 százalékkal növelte forgalmát Magyarországon, amely így meghaladta a 2 milliárd forintot – mondta el Venczel Judit, a magyarországi leányvállalat kereskedelmi igazgatója. A szépségápolási termékeket forgalmazó márkabolthálózat 2013-ban 1,23 milliárd forint nettó árbevételt ért el az előző évi 950 millió forint után. A 2013-as évet 99 millió forint mérleg szerinti veszteséggel zárta, míg 2012-ben 4 millió forint volt a vesztesége a magyar számviteli szabályok szerinti kimutatásban. A cég még tavaly is veszteséges volt.
A társaság a meglévő 21 bolt mellé 2015-ben további kettő-három nyitását tervezi – tavaly négy egység nyitott és beindult a webáruháza is.
Venczel Judit szerint a társaság forgalomának körülbelül 10 százalékát realizálta vasárnap – azokban az egységekben, amelyek a hét utolsó napján is nyitva voltak. A kereskedelmi egységeket érintő változások okán a cég a növekedés lassulására számítanak, de elbocsátásokat nem terveznek – a munkaerőt az új egységekbe irányítják majd. A forgalom egyébként jól indult: a januári bevétel 40 százalékos növekedést mutatott az egy évvel korábbihoz képest.