Kozmetikum
Makro / Külgazdaság Miért drágább egy Rihannával eladott melltartó, mint egy klasszikus? 
Privátbankár.hu | 2023. augusztus 27. 14:34
Hasítanak a celebek boltjai a plázákban, főleg az Egyesült Államokban és a Távol-Keleten. Európában, így nálunk is, legfeljebb néhány olyan kozmetikai termék kapható, ami nevükhöz köthető, a ruházati üzletekben pedig kevésbé vannak jelen.
Makro / Külgazdaság Kevésbé ápolják magukat a férfiak otthon? 
Elek Lenke | 2022. január 30. 19:43
A NielsenIQ legújabb felmérése szerint a Covid alatt kevesebb kozmetikai szert vásároltak a magyar férfiak, amibe a home office is erősen belejátszott. Ugyanakkor az elmúlt évtizedben ugrásszerűen megnőtt a férfiaknak szánt szépítőszerek és arcápolási kellékek forgalma Magyarországon is.
Vásárló Mit szív be a magyarok arcbőre? Jó üzlet az öregedés elleni harc 
Privátbankár.hu | 2019. május 4. 16:22
Lendületben a bőröregedést célzó arcápolási termékek piaca.
Személyes pénzügyek Tönkreteszi a Rossmannt és a DM-et az olcsó kínai kozmetikum? 
Privátbankár.hu | 2018. június 7. 20:02
Három nagy német áruházlánc közös levélben fordult az állami szervekhez, hogy tegyenek valamit: miközben ők aprólékosan betartják a fogyasztóvédelmi és egészségügyi előírásokat, az internetes kereskedőket senki sem ellenőrzi. Az Amazon és az eBay pedig hárítja a felelősséget azzal, hogy leveszik a kétséges árukat, ha kell, és ők csak közvetítők.
Vállalat Óriási felvásárlás: eladták a magyar nők egyik kedvenc márkáját 
Privátbankár.hu | 2017. szeptember 12. 12:25
Befejeződött a felvásárlási folyamat, új tulaja van a The Body Shopnak.
Vásárló Tusfürdő, sampon, kencék – neked megér ez 32 tengerimalacot? 
Privátbankár.hu | 2017. április 14. 09:16
Még mindig elképesztő mennyiségű kozmetikumot tesztelnek állatokon.
Vásárló Mi számít a magyar nőknek, ha a szépségükről van szó?  
Privátbankár.hu | 2016. október 29. 15:33
A lényeg a tudatosság. A CD német kozmetikai márka és az NRC piackutató cég közös kutatásából minden kiderült a nők kozmetikumvásárlási szokásainkról és preferenciáinkról. E szerint a többség havonta minimum 2500 forintot költ kozmetikumokra, míg a döntésnél a termék ára, illata és az összetétele, valamint a különböző jelzésekszámítanak fontos szempontnak. Mindemellett egyre többen próbálnák ki szívesen a vegán kozmetikumokat.
Vásárló Így szépítkeznek a magyarok – sosem költöttünk még ennyit kencére 
Privátbankár.hu | 2016. szeptember 13. 09:14
Óriási forgalma volt a drogériáknak az első félévben, főleg szépségápoló szerekből adtak el az átlagosnál többet.
Vásárló Hamarosan eltűnik a magyar boltok polcairól ez a sampon  
Privátbankár.hu | 2016. április 28. 13:39
A Procter & Gamble kivezeti a magyar piacról hajhullásra kínált termékeit, a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért a kötelezettségvállalásért cserébe nem állapított meg jogsértést, és bírságot sem szabott ki a termékek megalapozatlan népszerűsítése miatt.
Vásárló Babaápolási szereket teszteltek - több termék megbukott  
Privátbankár.hu | 2016. április 19. 12:00
21 hintőport és 19 babakrémet vizsgáltak meg.
Vállalat Becsapott minket ez a kozmetikai cég - hatalmas bírságot kapott érte 
Privátbankár.hu | 2016. január 15. 13:10
90 millió forint bírságot szabott ki a GVH erre a kozmetikai cégre, mert olyan gyógyhatásokat ígértek, melyeket termékeik nem is tudnak.
Vásárló Te elolvasod az összetevőket? Nem mindegy, hogy mit kensz magadra 
Privátbankár.hu | 2015. október 20. 21:03
A magyar nők háromnegyede szokta elolvasni a szépségápolási és kozmetikai termékek összetevőinek listáját, több mint felük pedig szeretne bővebb és érthetőbb tájékoztatással találkozni az egyes termékeken - derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből.
Vásárló Kiderült a titok - ezért ilyen illatosak a magyar lányok 
Privátbankár.hu | 2015. július 26. 16:44
A golyós dezodorok a legnépszerűbbek a magyar nők körében. Fontos, hogy ne ártson az egészségnek, és legyen hatásos.
Vásárló Kiderült a nagy titok – ezért ilyen szépek a magyar lányok 
Privátbankár.hu | 2015. június 27. 13:03
Tíz magyar nőből nyolc vásárol legalább havonta bármilyen szépségápolási terméket.
KKV Új üzleteket nyit az olasz kozmetikai cég  
Privátbankár.hu | 2015. április 14. 12:11
Tovább terjeszkedik a Pupa Magyarországon. Három már tavaly decemberben megnyílt, míg két üzlet ebben a hónapban nyit.
Vásárló Lassulást vár a vasárnapi szünettől a kozmetikai cég 
Privátbankár.hu | 2015. január 29. 15:48
Lelassítja a dinamikus növekedést a vasárnapi zárva tartás - vélekedett a januárban 40 százalékkal bővülő árbevételt elért Yves Rocher magyar leánycégének vezetője.
Vásárló Kíváncsi vagy mit kapsz idén? Ezeknek van a legnagyobb esélye  
Privátbankár.hu | 2014. december 24. 16:32
Karácsonyi ajándékcsomagokra tavaly mintegy 4 milliárd forintot költöttek el a magyarok. Változás, hogy az olcsóbb csomagokból többet, a drágább ajándékokból viszont kevesebbet vettünk. Dezodor? Tusfürdő? Szappan? Mik a legkedveltebb termékek?
Vásárló Több évnyi fiatalodást ígért ez a cég - 30 millióra büntették 
Privátbankár.hu | 2014. december 11. 13:35
Az Euro Telemarketing cég két terméket kínált, ránctalanítást, fiatalodást ígért, és még úgy is tett, mintha rendkívül jó áron adná a kencéket.
Makro / Külgazdaság Ha nincs fogyasztás, nem fogy a WC-papír sem? 
Privátbankár.hu | 2014. augusztus 4. 18:24
Több év csökkenés után idén újra több háztartási vegyi árut és kozmetikumot vásárolnak a magyarok - derül ki a Nielsen felméréséből. Nőtt a boltok eladása, mosószerből, öblítőből és dezodorból is jóval többet vettünk, mint korábban.
Vásárló Krém, amely izomfájdalomra és fejfájásra is jó? A GVH szerint kizárt 
Privátbankár.hu | 2013. augusztus 9. 12:57
A Gazdasági Versenyhivatal szerint megtévesztették a vásárlókat, 25 millió forint a büntetés.
Vásárló Jól fogyott a pelenka és wc-papír az idén 
Privátbankár.hu | 2012. november 28. 16:33
Háztartási vegyiáruból és kozmetikumból 255 milliárd forint bevételt ért el a kiskereskedelem idén október végéig, ez 2 százalékos növekedést jelent a tavalyi azonos időszakhoz képest, ugyanakkor mennyiség szempontjából 4 százalékkal csökkent a forgalom.
Vásárló Román szereplő kavarná fel a hazai kozmetikai piacot  
Privátbankár.hu | 2011. november 8. 14:05
Románia legnagyobb kozmetikum gyártója több európai, ázsiai és észak-amerikai ország után hazánkban kíván piaci részesedéshez jutni. Charlie Chaplin és Frank Sinatra is szerette az erdélyi gyógynövényekből készült arckrémeket.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG