A vizsgálat kötelezettségvállalással zárult, a GVH a vállalkozások vállalásai alapján előírta: ne használjanak általános utalást a hajhulláscsökkentő hatásra a Head and Shoulders Anti-Hairfall termékcsalád népszerűsítésekor.
Inkább eltűnik a magyar polcokról, lesz helyette más
A cégek október 1-jéig kivezetik az érintett termékcsaládot a magyarországi piacról, úgy, hogy ahelyett más elnevezésű - a hajhullásra nevében nem utaló - termékcsaládot fognak bevezetni.
A GVH a kötelezettségvállalási nyilatkozat tartalmának mérlegelése után úgy ítélte meg, hogy a közérdek védelme hatékonyan biztosítható a vállalások elfogadásával. Értékelték egyebek között, hogy a vállalkozások önként hagytak fel a vizsgált kommunikációs gyakorlattal, és így valószínűsíthetően csökken az észlelt probléma ismétlődésének kockázata is.