1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Románia legnagyobb kozmetikum gyártója több európai, ázsiai és észak-amerikai ország után hazánkban kíván piaci részesedéshez jutni. Charlie Chaplin és Frank Sinatra is szerette az erdélyi gyógynövényekből készült arckrémeket.

A 120 éves múlttal rendelkező, kolozsvári székhelyű Farmec produktivitását igazolja, hogy 2010-ben közel 23 millió eurós bevételre tett szert. Az AC Nielsen szerint ezáltal Romániában az első három legnagyobb forgalmú arcápolási cég közé tartozik, emellett pedig a legnagyobb román kozmetikai gyártó.

A Farmec célja a piacra lépéssel, hogy a világszerte ismert Gerovital márka kozmetikumait közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz. Egy éven belül 5 százalékos piacrészesedést kívánunk elérni Magyarországon – nyilatkozta Fülőp Enikő , a Farmec magyarországi értékesítési igazgatója.

A Farmec 1967-ben kezdte el gyártani a világhírű gerontológus, dr. Ana Aslan által kidolgozott öregedésgátló kozmetikai terméket, a Gerovital H3 arckrémet. A 70-es évekre a cég nagy hírnévre tett szert, köszönhetően annak, hogy a krém kizárólagos gyártási jogával rendelkezett, és azt olyan személyiségek használták mint Marlene Dietrich, Claudia Cardinale, Charlie Chaplin, Frank Sinatra és J. F. Kennedy.

Az erdélyi gyártó ezután Románia piacvezető kozmetikai cégévé nőtte ki magát. A központi gyár jelenleg 540 alkalmazottal rendelkezik, gyártósora és technológiája megfelel a nemzetközi sztenderdnek számító GMP (Good Manufacturing Practice - Helyes Gyógyszergyártási Gyakorlat) szabályainak.
A Farmec több mint 400 terméke közül először a 20 és 45 év közötti nők számára kidolgozott Gerovital Plant termékcsalád arc- és testápolóit vezeti be Magyarországra. Az erdélyi flóra növényeinek organikus kivonatát és a Herbatonic komplexumot tartalmazó krémeket az Auchan hipermarketekben és a DM üzleteiben lehet megvásárolni, jellemzően más gyártók hasonló készítményeinél alacsonyabb áron.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Hogyan egyensúlyozz teljesítmény és pihenés között az üzleti életben?
Márkázott tartalom | 2025. július 3. 13:46
A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.
Vásárló Autóbérlés – megfontolt választás
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 13:13
Egyre többen döntenek az autóbérlés mellett pénzügyi szempontokat mérlegelve. Saját járművet fenntartani manapság igencsak költséges vállalkozás, épp ezért sokak számára jobban megéri kocsit bérelni.
Vásárló Mit üzen a cégéről, ahogyan a véleményekre reagál?
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 12:00
Amikor valaki új szolgáltatót keres, az első útja gyakran a Google vagy a Facebook értékelésekhez vezet. Ez az első benyomás pillanatok alatt eldöntheti, hogy az érdeklődőből lesz-e vásárló. Az online térben a visszajelzések nemcsak szavak, hanem bizonyítékok. A minőségre, a hozzáállásra, és arra, hogy egy vállalkozás valóban figyel-e ügyfeleire.
Vásárló A szemüveg helyes ápolása a lehető legegyszerűbben
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 11:23
A szemüvegesek számára nem csupán egy stílusos kiegészítő a szemüveg, hanem mindennapjaik fontos kelléke. Ha nem vigyáznak rá megfelelően, az akár az életminőségük romlásához is vezethet. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG