1p

Hamarabb hazahozná az uniós pénzeket egy Tisza-kormány, mint az Orbán-kormány?
Maradt még szövetségese Magyarországnak Európában?

Online Klasszis Klub élőben Szent-Iványi Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves külpolitikai szakértőt!

2025. július 30. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem járattörlés vagy a hosszas biztonsági átvizsgálás, hanem a csomagokért kért pótdíjak és a személyzet goromba bánásmódja háborítja fel legjobban az utasokat
Nem a repülőjáratuk törlése vagy a hosszas biztonsági átvizsgálás, hanem a csomagokért kért pótdíjak és a személyzet goromba bánásmódja háborítja fel legjobban az utasokat - tárta fel egy amerikai közvélemény-kutatás.

A Consumer Reports amerikai fogyasztóvédelmi magazin felmérése során kétezer amerikait kért meg arra, hogy rangsorolja az autókölcsönzőkkel, légitársaságokkal és szállodákkal kapcsolatos panaszait. A válaszokból meglepő kép bontakozott ki: leginkább a csomagdíjak hozzák ki a sodrukból az utazókat.

"Két téma végzett a csúcson: az egyik a pótdíj kérdése, amely valóban irritálja az embereket függetlenül attól, hogy melyik ágazatról van szó" - mondta el Mark Kotkin, a magazin munkatársa. Mint kiemelte: a repülővel utazók elsősorban az új csomagdíjak bevezetése miatt méltatlankodtak. A kutatás eredménye alapján egyértelmű az üzenet: "ha fel akarjátok bosszantani az utasokat, vágjátok meg őket a csomagokért" - figyelmeztetett a szakember.

A másik kényes téma, amely a válaszadóknál mind a három említett ágazatban súlyos gondként jelentkezett: a személyzet goromba, segítőkésznek nem nevezhető magatartása volt. "Legyetek kedvesek az utasokkal" - ajánlotta Kotkin a három ágazat alkalmazottainak.

A felmérés arra is rámutatott, hogy az utazókat sokkal jobban felhergeli a járatok törléséről való tájékoztatás hiánya, mint maga a tény, hogy törölték a járatukat. Szintén bosszankodásra ad okot, ha mások happolják el a helyüket vagy foglalják el a kézipoggyásztartót a repülőgép fedélzetén. Ugyanakkor kevesen panaszkodtak a reptéri biztonsági ellenőrzés miatti várakozás vagy amiatt, hogy nem kaptak enni a repülés során.

Nemek és generációk szerint különbség mutatkozott a panaszok intenzitásában. A nők jobban kiakadtak a szállodákban tapasztalt drága szobaszervíz vagy hanyag ágyazás miatt, és nehezebben viselték, hogy a kölcsönzősök agresszív stílusban akartak rájuk tukmálni szükségtelenül drága autókat. A saját unokákkal szemben általában elnézőbb nagyszülő korosztályról  kiderült, hogy mások gyerekeinek rakoncátlanságát viszont nehezebben viselik el a repülőgépeken.

Több Malév-járatot is törölni kell a hamu miatt  
"Utórengés": elkerülik Chilét a turisták
Sokan elhagynák az országot  
Kedvencünk a balatoni nyaralás 

MTI

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Csütörtökön lesz némi mozgás a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. július 23. 11:13
Csak az egyik üzemanyagfajta ára változik.
Vásárló Veszélyes kínai csomagok szivárognak Magyarországra is? Megkongatták a vészharangot
Privátbankár.hu | 2025. július 20. 10:21
Aggasztó híreket hozott az uniós biztos.
Vásárló Többet nem nyúl bele a kormány az üzemanyagok árába Magyarország szomszédjában
Privátbankár.hu | 2025. július 14. 17:36
Elengedik a horvát intézkedést.
Vásárló Summer Colors 2025 – a paletta, ami uralni fogja a gardróbunkat
PR | 2025. július 14. 11:54
Már javában tombol a nyár, a napfény szinte minden reggel biztos pontként köszönt minket, és a hosszú, meleg esték magukkal hozzák a szabadság, a könnyedség és az önkifejezés vágyát. A ruhatárunk ilyenkor természetesen átalakul – ahogyan mi is. Nem véletlen, hogy minden nyárnak megvannak a maga színei, amelyek nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapjainkban is határozott jelenlétet követelnek. A 2025-ös szezon palettája egyszerre vibráló, friss és mégis klasszikusan kifinomult. Mi pedig boldogan öltöztetjük fel a stílusunkat ezekbe az árnyalatokba – mert ez a nyár rólunk szól.
Vásárló A 2025-ös év színtrendjei: a barna és a Mocha Mousse hódítása
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 11:30
Ahogy múlnak az évek, a színtrendek új lendületet vesznek, alkalmazkodva az aktuális divatigényekhez. Mire számíthatunk 2025-ben? A szakértők egy új divatos színt jeleznek előre: a Mocha Mousse-t. Vajon hogyan alakíthatja át ez a finom nevű árnyalat a babakocsi piacot? A sötétbarna visszahódítja régi helyét, új lehetőségeket nyitva meg.
Vásárló Modern iroda, régi szokások: miért nyomtatunk még mindig?
Márkázott tartalom | 2025. július 13. 10:33
A legtöbb munkahely ma már digitális, vagy legalábbis annak tűnik. Felhőalapú dokumentumok, online megbeszélések, digitális aláírás. Azt gondolnánk, a nyomtatók ideje lejárt. Ennek ellenére még mindig ott búgnak a sarkokban, és napi szinten használatban vannak. De miért nyomtatunk a modern irodában, amikor papír nélkül is hatékonyak lehetnénk? És vajon mit árul el ez a szokás a vállalati működésről?
Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Építsünk brandet a csomagolással!
Márkázott tartalom | 2025. július 6. 10:42
Ahhoz, hogy hosszú távú sikereket érjen el a vállalkozásunk, elengedhetetlen a tudatos márkaépítés. Azon túl, hogy kell egy jó logó és egy találó szlogen, stratégiára is szükség van hozzá. Ennek pedig jó esetben része a termékek külső megjelenése, csomagolása is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG