2p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Utazási hirdetéseket vizsgált a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

Tavaly október óta öt utazásszervezővel szemben indult eljárás hiányos vagy megtévesztő tájékoztatás miatt - mondta Basa Andrea, a Gazdasági Versenyhivatal szóvivője az M1-en.

A GVH azt vizsgálta, hogy az utazási irodák az utazási szerződés megkötése előtt megfelelő tájékoztatást adnak-e az utasoknak. 

Tavaly egy ügy zárult bírsággal és helyreigazító közlemény közzétételére is kötelezték a céget, még három eljárás folyamatban van, idén pedig egy eljárás indult.

Szállás és az ár

A kifogásolt hirdetésekben szereplő üzenetek hiányos és megtévesztő tájékoztatást adnak az utazások kiválasztása szempontjából lényeges kérdésekről, például az utazás áráról, a pluszköltségekről, a szálláshely helyszínéről. 

Basa Andrea a gyakori problémák között említette, hogy a fakultatív programok árát nem tartalmazza a meghirdetett ár. Az is gyakran előfordul, hogy a fakultatív program valójában nem fakultatív, mert a körutazásnál a másik városba szervezett egész napos kirándulásról a csoport nem tér vissza az adott városba, így azon kötelező a részvétel. 

A GVH azt tanácsolja az utazóknak, hogy ellenőrizzék az utazás lefoglalása előtt, hogy pontosan mit tartalmaz az ár.

A migránsok nem zavarják a magyar turistát, a terroristák igen

A migránsválság nem zavarja a magyarokat, a terrorfenyegetés viszont igen - az utazási irodák képviselője szerint azért még nincs minden veszve. Részletek >>>>>

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiverheti a biztosítékot a jövő élelmiszere kormányzati szinteken is
Buksza blog | 2025. május 20. 09:38
Mi a helyzet a megmentőnek gondolt rovaralapú élelmiszerekkel? A politikának van róla véleménye, nem is akármilyen. Emellett persze a tudománynak is. 
Vásárló Sokat hozott a konyhára a Guinness és a Johnnie Walker
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 11:38
Nőtt a Diageo brit szeszipari cég negyedéves árbevétele.
Vásárló Csak ámulunk-bámulunk, mi történhet a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 10:22
Meglehet, hogy kedden is ugyannyiért tankolhatunk, mint hétfőn.
Vásárló Itt van az újabb árrésstop – már nem csak élelmiszerekre
Privátbankár.hu | 2025. május 19. 08:44
Az állami intézkedés hétfőtől a háztartási cikkekre is kiterjed.
Vásárló Érdemes várni a tankolással, vagy tovább drágul az üzemanyag? Itt a friss elemzés
Privátbankár.hu | 2025. május 17. 12:20
Emelkedtek az üzemanyagárak az utóbbi másfél hétben – de meddig tart még ez a trend?
Vásárló A szomszédban terjeszkedik a Müller
Buksza blog | 2025. május 15. 12:41
A német drogériahálózat Szlovákiában nyit boltot. 
Vásárló Újabb miniáruházat nyit az IKEA
Privátbankár.hu | 2025. május 15. 11:55
Az IKEA elismeri, hogy London rongyrázó miniáruházát a márka promóciós eszközének is tekinti. London után New York következik. 
Vásárló Mit érdemes tudni a trapézlemez színválasztékról a könnyűszerkezetes mobilgarázsok esetén?
Márkázott tartalom | 2025. május 15. 10:29
Sokféle alapanyag létezik, de korántsem mindegy, melyiket választjuk. Ennek lehet anyagi és minőségi oldala is. Mindkettőnek megvan az előnye, lássuk!
Vásárló A fizetésünk több mint harmadát a kiskereskedelemben hagyjuk
Privátbankár.hu | 2025. május 13. 14:44
Tágul az olló a bérek és a kiskereskedelmi forgalom emelkedése között. 
Vásárló 30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője
PR | 2025. május 12. 09:42
1995-ben nyílt meg Győrben az első INTERSPAR hipermarket, és ezzel új korszak kezdődött a hazai vásárlási kultúrában. A SPAR Magyarország akkor nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG