Négy új szalont nyit Ford Magyarországon az idén, folytatva márkakereskedői hálózatának bővítését. Arra alapoznak, hogy a Ford ismét 2015-ben ismét piacvezető márka tudott maradni. A márkakereskedők 2015-ben 12 300 Ford személyautót és kishaszonjárművet adtak el, ez 12,2 százalékos piaci részesedést biztosított a márkának Magyarországon. A teljes újautó-piac eközben 13 százalékkal bővült.
A márka egyébként a kishaszonjárművekkel "nyerte meg" a magyar piacot 2015-ben, itt 26 százalékos részesedést értek el. A kereskedések jól ki tudták használni a növekedési hitelprogram kínálta lehetőségeket, és a Ford a Falubusz programba is be tudott kapcsolódni 302 jármű eladásával - írják az MTI által idézett közleményükben.
A személyautók piacán valamivel 10 százalék alatti a részesedésük a Jato friss adatai szerint, ezzel a harmadik legnépszerűbb márka volt ebben a szegmensben a Ford az Opel és a Skoda után. A teljes listát korábbi cikkünkben találja >>
A Ford idén egy budapesti, valamint egy győri, veszprémi és egy kelet-magyarországi helyszínen nyit új kereskedést.