3p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Online marketinggel foglalkozó cég rengeteg van a piacon, mégis sok történetet lehet hallani, például több millió forintról, mely olyan gyorsan porladt el a Facebookon, mint a főnixmadár. Hirdetésekről, amelyek nem érték el a célközönséget, vagy hatalmas költségek árán érték azt el. Kampányokról, amelyek akár sikeresek is lehettek volna, de a hozzáértés hiánya miatt kudarcba fulladtak.

Elrettentő és szomorú történetek ezek, de ez nem jelenti azt, hogy nem érdemes a Facebookon hirdetni, csak megfelelő szakemberekre kell bízni, megmutatjuk miért.

Az eredményes Facebook-kampány elemei

A kampány több részfolyamatból áll, amelyek egymásra épülnek és némelyik akár ismétlődhet is a kampány során.

  • Igények felmérése
  • Kampányok megtervezése
  • Facebook-fiók beállítása
  • Folyamatos elemzés, korrekció és optimalizálás
  • Kapcsolódó weboldal elemzése, hibák feltárása
  • Összefoglaló jelentések készítése a kampányról, tanulságok elemzése

Ezen feladatok nagy részét ki lehet szervezni egy profi online marketing céghez.

Milyen előnyökkel jár egy szakértő bevonása?

A Facebook-hirdetések kezelését pikk-pakk meg lehet oldani, doktori diploma sem kell hozzá, de ebben rejlik a legnagyobb csapda, mivel pillanatok alatt le lehet fogyasztani az egész kampányra szánt keretet, nagyon rá lehet fizetni. Sokan a célzást úgy oldják meg, hogy gépfegyverrel sorozatlövést adnak le abban a hiszemben, hogy valamelyik golyó majd csak célba talál. Ez általában igaz is, csak ez rengeteg felesleges kiadással jár, tehát pénzkidobás.

Egy tapasztalt cég tud segíteni abban, hogy

  • jól válasszunk hirdetési formát
  • megfelelő legyen a területi célzás
  • jó legyen a konverziós arány
  • a megfelelő landing oldalra érkezzenek a látogatók
  • a legmegfelelőbb célközönséghez jussanak el a hirdetések.

Ha ezek profi módon vannak megoldva, semmi akadálya, hogy megelőzzük a konkurenciát. 

Milyen veszélyei vannak, ha valaki saját maga kezeli a Facebook-kampányokat?

Tévedés azt gondolni, hogy a szakember alkalmazása többletkiadással jár, mivel összességében általában jóval több pénzt meg lehet spórolni a szakértő bevonásával, mint amennyibe az illető munkája kerül. Ha valakinek nem ez a szakmája, akkor a tanulási költségeket is hozzá kell adni a hirdetési kiadásokhoz. Sokkal értékesebb, ha azzal foglalkozunk, amihez értünk, és nem akarunk mindent mi magunk megtanulni és elvégezni. A Facebook ráadásul időről időre változtat az algoritmusokon, így nem elég egyszer megtanulni a kampányok menedzselését, hanem folyamatos továbbképzésre van szükség.

A Klikkmarketing 12 évnyi tapasztalatával alkotta meg a proaktív online marketinget, amely egyedülálló a hazai megoldások között. 

Összegzés

A Facebook hirdetési rendszere nagyon összetett, kezelni könnyű, a fiókokat és a kampányokat jól beállítani viszont bonyolult. Ezért bízzuk inkább olyanra, aki ért hozzá!
 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló A Spar zöld jövőt épít mindannyiunkért
PR | 2025. július 8. 15:13
Tudtad, hogy bevásárlás közben is tehetsz a bolygóért? A Spar fenntarthatósági programjaival minden apró lépés számít – és ebben te is részt vehetsz.
Vásárló Várt a tankolással? Ennek nem fog örülni
Privátbankár.hu | 2025. július 7. 16:38
Enyhén emelkedhetnek az árak.
Vásárló Ettől féltünk: visszatért a két számjegyű áremelkedés a boltokba
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. július 7. 05:42
Második hónapja újra drágul a családi nagybevásárlás a hazai hipermarketekben, három hónap szünet után visszatért a két számjegyű drágulás is az élelmiszer-fronton. A Privátbankár Árkosár-felmérés megnézte, hol tart most az árrésstop, mennyibe kerül a dinnye és az alkoholmentes bor.
Vásárló Kiderült, melyik márka tarol a hazai újautó-piacon
Privátbankár.hu | 2025. július 5. 11:10
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák mezőnyében az első fél évben.
Vásárló Egészséges hajkorona: hogyan nyerjük vissza a ragyogást?
Márkázott tartalom | 2025. július 4. 12:20
Bármilyen divatos is a hajszín vagy a frizura, ha maga a haj nem egészséges, a megjelenésünk sem lesz teljes. Egy fényes, dús hajkorona nemcsak az önbizalmunkat növeli, hanem az egészségi állapotunk tükre is. Az idő múlásával és a stresszes hétköznapok hatására egyre nehezebb lehet megőrizni a haj életerejét.
Vásárló Ha benzines autója van, kárörvendhet a hétvégén!
Privátbankár.hu | 2025. július 4. 12:03
A nagykereskedelmi árváltozás csak a dízelt érinti negatívan.
Vásárló Hogyan egyensúlyozz teljesítmény és pihenés között az üzleti életben?
Márkázott tartalom | 2025. július 3. 13:46
A mai üzleti világban gyakran előfordul, hogy a teljesítményt minden elé helyezzük, még akkor is, ha ez hosszú távon a jóllétünk rovására megy. Valójában az igazi siker kulcsa abban rejlik, mennyire tudatosan képes valaki pihenni és regenerálódni. A határidők betartása nem elég, figyelmet kell fordítani arra is, hogyan lehet feltöltődni a mindennapi terhek okozta stressz után.
Vásárló Autóbérlés – megfontolt választás
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 13:13
Egyre többen döntenek az autóbérlés mellett pénzügyi szempontokat mérlegelve. Saját járművet fenntartani manapság igencsak költséges vállalkozás, épp ezért sokak számára jobban megéri kocsit bérelni.
Vásárló Mit üzen a cégéről, ahogyan a véleményekre reagál?
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 12:00
Amikor valaki új szolgáltatót keres, az első útja gyakran a Google vagy a Facebook értékelésekhez vezet. Ez az első benyomás pillanatok alatt eldöntheti, hogy az érdeklődőből lesz-e vásárló. Az online térben a visszajelzések nemcsak szavak, hanem bizonyítékok. A minőségre, a hozzáállásra, és arra, hogy egy vállalkozás valóban figyel-e ügyfeleire.
Vásárló A szemüveg helyes ápolása a lehető legegyszerűbben
Márkázott tartalom | 2025. július 2. 11:23
A szemüvegesek számára nem csupán egy stílusos kiegészítő a szemüveg, hanem mindennapjaik fontos kelléke. Ha nem vigyáznak rá megfelelően, az akár az életminőségük romlásához is vezethet. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG