BUX
35 875.71
-1.28%
-465.00
OTP
10 370.00
-2.99%
-320.00
MOL
1 970.00
-0.86%
-17.00
RICHTER
6 810.00
+0.67%
+45.00
MTELEKOM
393.00
-1.87%
-7.00
 
2020. április 14. 09:35

Online marketinggel foglalkozó cég rengeteg van a piacon, mégis sok történetet lehet hallani, például több millió forintról, mely olyan gyorsan porladt el a Facebookon, mint a főnixmadár. Hirdetésekről, amelyek nem érték el a célközönséget, vagy hatalmas költségek árán érték azt el. Kampányokról, amelyek akár sikeresek is lehettek volna, de a hozzáértés hiánya miatt kudarcba fulladtak.

Elrettentő és szomorú történetek ezek, de ez nem jelenti azt, hogy nem érdemes a Facebookon hirdetni, csak megfelelő szakemberekre kell bízni, megmutatjuk miért.

Az eredményes Facebook-kampány elemei

A kampány több részfolyamatból áll, amelyek egymásra épülnek és némelyik akár ismétlődhet is a kampány során.

  • Igények felmérése
  • Kampányok megtervezése
  • Facebook-fiók beállítása
  • Folyamatos elemzés, korrekció és optimalizálás
  • Kapcsolódó weboldal elemzése, hibák feltárása
  • Összefoglaló jelentések készítése a kampányról, tanulságok elemzése

Ezen feladatok nagy részét ki lehet szervezni egy profi online marketing céghez.

Milyen előnyökkel jár egy szakértő bevonása?

A Facebook-hirdetések kezelését pikk-pakk meg lehet oldani, doktori diploma sem kell hozzá, de ebben rejlik a legnagyobb csapda, mivel pillanatok alatt le lehet fogyasztani az egész kampányra szánt keretet, nagyon rá lehet fizetni. Sokan a célzást úgy oldják meg, hogy gépfegyverrel sorozatlövést adnak le abban a hiszemben, hogy valamelyik golyó majd csak célba talál. Ez általában igaz is, csak ez rengeteg felesleges kiadással jár, tehát pénzkidobás.

Egy tapasztalt cég tud segíteni abban, hogy

  • jól válasszunk hirdetési formát
  • megfelelő legyen a területi célzás
  • jó legyen a konverziós arány
  • a megfelelő landing oldalra érkezzenek a látogatók
  • a legmegfelelőbb célközönséghez jussanak el a hirdetések.

Ha ezek profi módon vannak megoldva, semmi akadálya, hogy megelőzzük a konkurenciát. 

Milyen veszélyei vannak, ha valaki saját maga kezeli a Facebook-kampányokat?

Tévedés azt gondolni, hogy a szakember alkalmazása többletkiadással jár, mivel összességében általában jóval több pénzt meg lehet spórolni a szakértő bevonásával, mint amennyibe az illető munkája kerül. Ha valakinek nem ez a szakmája, akkor a tanulási költségeket is hozzá kell adni a hirdetési kiadásokhoz. Sokkal értékesebb, ha azzal foglalkozunk, amihez értünk, és nem akarunk mindent mi magunk megtanulni és elvégezni. A Facebook ráadásul időről időre változtat az algoritmusokon, így nem elég egyszer megtanulni a kampányok menedzselését, hanem folyamatos továbbképzésre van szükség.

A Klikkmarketing 12 évnyi tapasztalatával alkotta meg a proaktív online marketinget, amely egyedülálló a hazai megoldások között. 

Összegzés

A Facebook hirdetési rendszere nagyon összetett, kezelni könnyű, a fiókokat és a kampányokat jól beállítani viszont bonyolult. Ezért bízzuk inkább olyanra, aki ért hozzá!
 

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Címkék: Vásárló

Vásárló A budapesti plázázók fele már vissza is tért természetes élőhelyére
MTI | 2020. május 22. 07:58
Néhány hét, és visszatér a másik felük is.
Vásárló Műanyagok betiltása: megmagyarázták, miért vonta vissza a kormány a törvényjavaslatot
Valkai Nikoletta | 2020. május 20. 15:36
A szaktárca szerint a munka folytatódik az egyszer használatos műanyagok 2021-ben megkezdődő kivezetéséhez. 
Vásárló Jönnek a támogatások - mekkora összegre pályázhat, aki elektromos autót venne?
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 20. 13:36
Ötmilliárd forintos keretösszegű pályázat indul szerdán a tisztán elektromos autók és segédmotoros kerékpárok beszerzésének támogatására - jelentette be Kaderják Péter, az Innovációs és Technológiai Minisztérium energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára.
Vásárló Közterületeket kaphatnak a budapesti vendéglátósok
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 19. 20:31
A fővárosi önkormányzat így segítené a vendéglátás újraindítását. 
Vásárló Váratlanul visszavonta a kormány a műanyagok betiltásáról szóló javaslatot
Privátbankár.hu | 2020. május 19. 19:48
Múlt héten nyújtották be a tervezetet az egyszer használatos műanyagok jövő évi betiltásáról, ezt most egyszer csak visszavonták. Még dolgoznak rajta. 
Vásárló Szájmaszkkal fedett citylight posztereken hirdetik a magyar árut
Márkázott tartalom | 2020. május 19. 15:55
Izgalmas, a járványhelyzetre közvetlenül reagáló plakátkampánnyal jelentkezik Budapest közterein a „Vedd a hazait! Védd a hazait!” mozgalmat elindító Magyar Termék Nonprofit Kft. Szájmaszkkal ellátott citylight posztereken hirdeti most a kezdeményezést a plakátkampányban résztvevő húsz magyar cég részvételével.
Vásárló Drágul a postai csomagküldés
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 15. 12:28
A Magyar Posta  június elsejétől átlagosan 6,1 százalékkal emeli a belföldi és a nemzetközi csomagfeladás díjszabását a költségek növekedése és a nemzetközi szállítási díjak drasztikus emelkedése miatt - közölte a társaság.  
Vásárló Elszálló árak, kígyózó sorok: ilyen lehet a repülés a koronavírus után
Privátbankár.hu | 2020. május 14. 20:01
A légiközlekedés már a pandémia előtt is macerás, kényelmetlen és drága folyamat volt, és ennél a jövőben valószínűleg csak macerásabb, kényelmetlenebb és drágább lesz.
Vásárló Karácsony Gergely bejelentette: hétvégén a gyalogosoké a pesti alsó rakpart
Privátbankár.hu / MTI | 2020. május 14. 15:38
A hétvégén lezárják a gépjárműforgalom elől a pesti alsó rakpartot és átadják a gyalogosoknak, kerékpárosoknak a városvezetés újranyitási politikájának részeként, bővítve a kikapcsolódásra használható közterületeket - jelentette be Karácsony Gergely főpolgármester.
Vásárló Jövőre tényleg vége az egyszer használatos műanyagoknak Magyarországon
Valkai Nikoletta | 2020. május 13. 13:03
Egy éve tudni lehet, hogy 2021-től idehaza is be kell tiltani egyes egyszer használatos műanyagok forgalmazását. Minderről végre egy kormányrendelet és egy törvényjavaslat is napvilágot látott. 
hírlevél