3p

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Online marketinggel foglalkozó cég rengeteg van a piacon, mégis sok történetet lehet hallani, például több millió forintról, mely olyan gyorsan porladt el a Facebookon, mint a főnixmadár. Hirdetésekről, amelyek nem érték el a célközönséget, vagy hatalmas költségek árán érték azt el. Kampányokról, amelyek akár sikeresek is lehettek volna, de a hozzáértés hiánya miatt kudarcba fulladtak.

Elrettentő és szomorú történetek ezek, de ez nem jelenti azt, hogy nem érdemes a Facebookon hirdetni, csak megfelelő szakemberekre kell bízni, megmutatjuk miért.

Az eredményes Facebook-kampány elemei

A kampány több részfolyamatból áll, amelyek egymásra épülnek és némelyik akár ismétlődhet is a kampány során.

  • Igények felmérése
  • Kampányok megtervezése
  • Facebook-fiók beállítása
  • Folyamatos elemzés, korrekció és optimalizálás
  • Kapcsolódó weboldal elemzése, hibák feltárása
  • Összefoglaló jelentések készítése a kampányról, tanulságok elemzése

Ezen feladatok nagy részét ki lehet szervezni egy profi online marketing céghez.

Milyen előnyökkel jár egy szakértő bevonása?

A Facebook-hirdetések kezelését pikk-pakk meg lehet oldani, doktori diploma sem kell hozzá, de ebben rejlik a legnagyobb csapda, mivel pillanatok alatt le lehet fogyasztani az egész kampányra szánt keretet, nagyon rá lehet fizetni. Sokan a célzást úgy oldják meg, hogy gépfegyverrel sorozatlövést adnak le abban a hiszemben, hogy valamelyik golyó majd csak célba talál. Ez általában igaz is, csak ez rengeteg felesleges kiadással jár, tehát pénzkidobás.

Egy tapasztalt cég tud segíteni abban, hogy

  • jól válasszunk hirdetési formát
  • megfelelő legyen a területi célzás
  • jó legyen a konverziós arány
  • a megfelelő landing oldalra érkezzenek a látogatók
  • a legmegfelelőbb célközönséghez jussanak el a hirdetések.

Ha ezek profi módon vannak megoldva, semmi akadálya, hogy megelőzzük a konkurenciát. 

Milyen veszélyei vannak, ha valaki saját maga kezeli a Facebook-kampányokat?

Tévedés azt gondolni, hogy a szakember alkalmazása többletkiadással jár, mivel összességében általában jóval több pénzt meg lehet spórolni a szakértő bevonásával, mint amennyibe az illető munkája kerül. Ha valakinek nem ez a szakmája, akkor a tanulási költségeket is hozzá kell adni a hirdetési kiadásokhoz. Sokkal értékesebb, ha azzal foglalkozunk, amihez értünk, és nem akarunk mindent mi magunk megtanulni és elvégezni. A Facebook ráadásul időről időre változtat az algoritmusokon, így nem elég egyszer megtanulni a kampányok menedzselését, hanem folyamatos továbbképzésre van szükség.

A Klikkmarketing 12 évnyi tapasztalatával alkotta meg a proaktív online marketinget, amely egyedülálló a hazai megoldások között. 

Összegzés

A Facebook hirdetési rendszere nagyon összetett, kezelni könnyű, a fiókokat és a kampányokat jól beállítani viszont bonyolult. Ezért bízzuk inkább olyanra, aki ért hozzá!
 

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Kiderült, milyen árak várják a magyar autósokat a hosszú hétvégén
Privátbankár.hu | 2025. június 6. 15:25
Mutatjuk, mire számíthat a kutakon.
Vásárló Tarol a magyar Lidl: naponta több mint 4 milliárdnál tart a boltlánc
Privátbankár.hu | 2025. június 3. 07:55
Utcahosszal vezet a Lidl. 
Vásárló Itt vannak a számok: mi készül a benzinkutakon?
Privátbankár.hu | 2025. május 30. 15:22
Így alakulhatnak az árak a hónap utolsó napján.
Vásárló Visszatértek az ÖKO KALAND hősei – új epizódokkal bővül a SPAR fenntarthatósági minisorozata
PR | 2025. május 28. 12:14
Azok a gyerekek, akik néhány éve megismerkedtek Szellőcskével, Vizecskével, Tüzecskével, Földecskével és Szívecskével, most újra örülhetnek: folytatódik a SPAR Magyarország edukatív animációs sorozata, az ÖKO KALAND. A fenntarthatóság témáját játékos és érthető formában feldolgozó kisfilmek most új részekkel térnek vissza, hogy a legfiatalabb korosztályt ismét elvarázsolják – és közben tanítsák is.
Vásárló Drasztikus áremelésre kényszerülhet a Temu
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 19:28
Felére zuhant a Temut üzemeltető Pinduoduo (PDD) Holding profitja az első negyedévben.
Vásárló Rangsorolták a vásárlókat, a magyar eredmény kiábrándító
Privátbankár.hu | 2025. május 27. 12:51
Az európai vevők többsége szerint nem lesz jobb a helyzet. 
Vásárló Nagy Márton valami olyanra készül, aminek sok magyar örülhet
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 14:02
Úgy tűnik, hogy haladnak a tárgyalások a következő árrésstophoz.
Vásárló Ritka dobásra készülnek a benzinkutak
Privátbankár.hu | 2025. május 26. 09:57
Ugyanazon az áron adhatják kedden mind a 95-ös oktánszámú üzemanyagot, mind a gázolajat, mint hétfőn. 
Vásárló Elsöprő mutatvány várható az Alditól, a Lidltől és a többiektől is
Buksza blog | 2025. május 24. 16:03
Tovább hanyatlanak a hagyományos, mindenfélét kínáló nagyáruházak, és nem az elektronikus kereskedelem veszi át a helyüket. Az emberek még inkább figyelni fognak a pénztárcájukra a következő években.
Vásárló Akciós termékekre vadászó vevők között tört ki bunyó egy csehországi Lidlben, élen a nyugdíjas vásárlókkal
Privátbankár.hu | 2025. május 24. 11:54
Nagyot téved, aki azt hiszi, hogy a csehek minden körülmények között megőrzik a hidegvérüket. Ha akciós termékekről van szó, akkor ők is hajlamosak elveszteni az önuralmukat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG